Eli siis minulla on jo aika kauan ollut jatkuvaa vessahätää ja joudun koko ajan ramppaamaan vessassa, yleensä enemmän iltaisin.
Minulle tulee siis vessahätä, mutta kun käyn vessassa sieltä tulee vain pari tippaa ja yleensä aika kirkasta nestettä. Ja tuntuu, etten edes saa kaikkea ulos, vaikka mitä tekisin. Joskus siis olen pöntöllä, pyyhin ja taas tulee pieni hätä.
Pahimmillaan olen käynyt 5 minuutin aikana 7 kertaa vessassa!
Kun olen liikkeessä, tätä ei tapahdu melkein ikinä.
Limakalvoni ovat aika limaiset ja tulee aika paljon valkovuotoa pikkuhousuihin.
Onko muillakin näitä ongelmia? Auttakaa, mistä voi olla kyse?
Jatkuva vessahätä
12
244
Vastaukset
- O0O
Virtsatietulehdus?
- jompsikumpsi
Yliaktiivinen rakko tai virtsatietulehdus. Mene lääkäriin.
Sulla on suurentunut eturauhanen.
- Lue_järkeä_käyttäen
Heh-heh! Valkovuotoako eturauhasesta.
- vessassaramppaaja
Mutta ongelmanani on se, etten uskalla mennä lääkäriin. Varsinkin, kun olen alaikäinen ja täytyy kertoa vanhemmille :(
- Pelkäät_turhia
Vanhemmille kannatta ehdottomasti kertoa. Äitisi olisi osannut antaa neuvot jo paljon aikaisemmin eikä tilanne olisi päässyt näin pahaksi.
Eihän virtsatietulehduksesta kertomisessa ole mitään pelkäämistä. Se ei edes aiheudu mistään seksuaalijutusta. Väi pelkäätkö äidin puhuttelua vähissä vaatteissa kulkemisesta ja itsensä kylmettämisestä?
Tässä vaiheessa on ehdottomasti mentävä lääkäriin, joko koululääkärille tai terveyskeskukseen. Vaiva paranee vain reseptilääkkeillä.
- vessassaramppaaja
Ja olen siis nainen!
- ookkkooo
Oletko varma?
- nytlääkäriin
Terveydenhoitajat ja lääkärit ovat tottuneet kohtaamaan nuoria ihmisiä. Esimerkiksi virtsanäytteen ottamiseen saat ohjeet ja sen saat antaa ihan rauhassa vessassa, ei ole kukaan kyttäämässä vieressä.
Ei lääkärillä käynti voi olla pahempaa kuin jatkuva vessassa ravaaminen. Eikä tuolla ongelmalla ole mitään tekemistä seksin kanssa. - Tirlittandei
Kannattaa juoda paljon vettä, niin on jotain pissattavaa. Rakko huuhtoutuu myös paremmin, jos on jotain tulehduksenpoikasta.
- haidi84
Inyerstitielli kystiitti on yksi vaihtoehto. Minä epäilen sitä omalla kohdallani mutta mulla jatkuva paineen tunne rakossa. Juon paljon että huuhtoutuisi. Rahaa vessassa. Liikkuminen helpottaa kipua. Epäilen jihtuvaksi yhdestä lääkeaineallergiasta tai yksi lääkkeeni kuivattaa limakalvot. Tutkimukset vasta tulossa. Interstitielliä kystiittiä hoidetaan sairaaloissa eri tavoin mm. Rakkohuuhteluin jolloin lääkettä katetroidaan rakkoon. Toivottavasti sinulla ei ok kyseinen vaiva. Se ontosi inhottava.
- haidi84
Siis interstitielli kystiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812406- 1831984
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731841Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211671Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311575- 1181439
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711175Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1751169Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771123Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601080