Jatkuva vessahätä

vessassaramppaaja

Eli siis minulla on jo aika kauan ollut jatkuvaa vessahätää ja joudun koko ajan ramppaamaan vessassa, yleensä enemmän iltaisin.
Minulle tulee siis vessahätä, mutta kun käyn vessassa sieltä tulee vain pari tippaa ja yleensä aika kirkasta nestettä. Ja tuntuu, etten edes saa kaikkea ulos, vaikka mitä tekisin. Joskus siis olen pöntöllä, pyyhin ja taas tulee pieni hätä.
Pahimmillaan olen käynyt 5 minuutin aikana 7 kertaa vessassa!
Kun olen liikkeessä, tätä ei tapahdu melkein ikinä.
Limakalvoni ovat aika limaiset ja tulee aika paljon valkovuotoa pikkuhousuihin.
Onko muillakin näitä ongelmia? Auttakaa, mistä voi olla kyse?

12

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O0O

      Virtsatietulehdus?

    • jompsikumpsi

      Yliaktiivinen rakko tai virtsatietulehdus. Mene lääkäriin.

    • Sulla on suurentunut eturauhanen.

      • Lue_järkeä_käyttäen

        Heh-heh! Valkovuotoako eturauhasesta.


    • vessassaramppaaja

      Mutta ongelmanani on se, etten uskalla mennä lääkäriin. Varsinkin, kun olen alaikäinen ja täytyy kertoa vanhemmille :(

      • Pelkäät_turhia

        Vanhemmille kannatta ehdottomasti kertoa. Äitisi olisi osannut antaa neuvot jo paljon aikaisemmin eikä tilanne olisi päässyt näin pahaksi.

        Eihän virtsatietulehduksesta kertomisessa ole mitään pelkäämistä. Se ei edes aiheudu mistään seksuaalijutusta. Väi pelkäätkö äidin puhuttelua vähissä vaatteissa kulkemisesta ja itsensä kylmettämisestä?

        Tässä vaiheessa on ehdottomasti mentävä lääkäriin, joko koululääkärille tai terveyskeskukseen. Vaiva paranee vain reseptilääkkeillä.


    • vessassaramppaaja

      Ja olen siis nainen!

      • ookkkooo

        Oletko varma?


    • nytlääkäriin

      Terveydenhoitajat ja lääkärit ovat tottuneet kohtaamaan nuoria ihmisiä. Esimerkiksi virtsanäytteen ottamiseen saat ohjeet ja sen saat antaa ihan rauhassa vessassa, ei ole kukaan kyttäämässä vieressä.
      Ei lääkärillä käynti voi olla pahempaa kuin jatkuva vessassa ravaaminen. Eikä tuolla ongelmalla ole mitään tekemistä seksin kanssa.

    • Tirlittandei

      Kannattaa juoda paljon vettä, niin on jotain pissattavaa. Rakko huuhtoutuu myös paremmin, jos on jotain tulehduksenpoikasta.

    • haidi84

      Inyerstitielli kystiitti on yksi vaihtoehto. Minä epäilen sitä omalla kohdallani mutta mulla jatkuva paineen tunne rakossa. Juon paljon että huuhtoutuisi. Rahaa vessassa. Liikkuminen helpottaa kipua. Epäilen jihtuvaksi yhdestä lääkeaineallergiasta tai yksi lääkkeeni kuivattaa limakalvot. Tutkimukset vasta tulossa. Interstitielliä kystiittiä hoidetaan sairaaloissa eri tavoin mm. Rakkohuuhteluin jolloin lääkettä katetroidaan rakkoon. Toivottavasti sinulla ei ok kyseinen vaiva. Se ontosi inhottava.

      • haidi84

        Siis interstitielli kystiitti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe