Kuinka moni on käyttänyt eläimiään Laukaan kunnallisella eläinlääkärillä? Onko palvelu hyvää ja ovatko lääkärit asiansa osaavia? Onko kunnallinen eläinlääkäri halvempi kun esim... jyväskylän ja Äänekosken eläinlääkärit? Kokemuksia kaipailisin :)
Kunnallinen eläinlääkäri
7
3077
Vastaukset
- Haukkutyttö
Hintatietoja minulla ei ole, mutta olen kuullut Laukaan eläinlääkäri Kaidi Piilmanin erikoistuneen katkennutjalkaisiin koiriin.
- jottasinne
Ja kultaiseen keskikaljan noutajaan...joo eräs tuttava vei koiransa leikkautettavaksi kyseiselle "konitohtorille"ja hups..humpsahti liikaa nukutusainetta sille tielle jäi..Jyväskylässä almavet on todella osaava tietää mitä tekee..
- Huohmitääää
Tämä yllä mainittu konitohtoriko hoitaa elukoita??!! Mitäää??
- deeii
Hyvä hoito, hoiti samalla emännänkin
- Kjähkjäh
Tietysti kun sinä kaljamahainen impotentti et siihen pysty
- Huhuhuu
Jos et naista miehestä erota, niin et ole koskaan eläinlääkärissä käynytkään! Tai olet sitten joku pa.kan jauhaja ja häirikkö!
- Voiaikoja
Kaidi on nainen, idiootit ja hyvä eläinlääkäri!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620