Mitkä 3D-lasit sopivat Sonyn tykkiin?

Eva_665

Pitäisi ostaa noin 10 kpl 3D-laseja, tykki on Sony VPL-HW55ES. Tykin mukana tuli kahdet lasit, mutta samanlaiset maksaa vajaat 150e kipale, mikä on lievästi sanottuna liikaa kun laseja tarvitaan useat. Löytyisikö tuon tykin kanssa yhteensopivia halvempia laseja? Mielellään ihan parinkympin luokkaa. En ymmärrä 3D-tekniikasta mitään ja laseja on sellainen kirjo että huh huh.

1

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aktiiviset_3D-lasit

http://pdf.crse.com/manuals/4484003212.pdf sivut 33-35: Projektori lähettää infrapunalla tahdistussignaalin etuseinänsä lähettimellä ja se heijastuu katsojan 3D-laseihin valkokankaan kautta. Näin ollen pisin toimintamatka on n. 5 metriä, mutta käytännön raja löytyy tietenkin kokeilemalla.

TDG-PJ1 lasit maksavat esim. Verkkokaupassa mainitsemasi hinnan verran, sillä kyseessä on aktiivilasit ja ne maksavat, koska ne on sovitettu tietyille laitteille. Oman Sony tv:n mukana tuli neljät passiivilasit ja niillä tulee hyvin toimeen. Niillä on hintaa tuo mainitsemasi kymppi tai pari. Sonylla on käytössä televisioiden kaverina Bluetooth 3D laseja, joiden hintaluokka on n. 60 €.

Tutustu http://www.cinematr.fi/faqkotiteatteri.html ja kannattaa heiltä kysellä Sonyn 3D-laseja vastaavia tuotteita http://www.cinematr.fi/yhteystiedot.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe