Avasin asp tilin ja en kerta kaikkiaan ymmärrä, että mitä tarkoittaa "Talleta asp tilillesi vähintään kahdeksan vuosineljänneksen ajan - kunakin ajanjaksona 150-3000e. Talletusten ei tarvitse tapahtua perättäisinä vuosineljänneksinä. "
Kahdeksan vuosineljännestä on kai sama asia kun 2v? Mutta mitä ne ajanjaksot oikein on, siis milloin mun pitää maksaa? Voinko maksaa jo nyt ensimmäisen kerran vai pitääkö odottaa jotain?
Miksei nää asiat voitais käsitellä yksinkertaisemmin :D
Asp tilin avaus
4
1038
Vastaukset 4
- Varsin_yksinkertaista
Vuosineljännekset ovat kolmen kuukauden jaksoja:
1 - tammikuu - maaliskuu
2 - huhtikuu - kesäkuu
3 - heinäkuu - syyskuu
4 - lokakuu - joulukuu
Kun talletat tilillesi yhden tällaisen neljänneksen aikana 150 - 3000 euroa, silloin sinulla on yksi vaadituista kahdeksasta talletuksesta tehtynä. Seuraavan neljänneksen aikana voit tehdä toisen. Kahdeksaan talletukseen kuluu kahdeksan neljännestä eli kaksi vuotta. Jos jätät jonkin neljänneksen väliin, menee pitempäänkin. Vapaaehtoisestikin voit säästää pitempään ja tehdä lisää talletuksia.
Kun sinulla on vähintään kahdeksan talletusta tehtynä eri neljänneksinä ja tilille kertynyt riittävästi rahaa kattamaan asunnon hinnasta vaadittavan omarahoitusosuuden, pankki myöntää asp-lainan. - asponutopiaa
Tuo ei pidä alkuunkaan paikkansa. Pankkien kulut ovat sitä luokkaa, että säästöjä ei kerry. Pankit rikastuvat tällä asp vedätyksellä.
- lkjfhols
Höpö höpö. Tottakai kannattaa käyttää ASP-etu, jos siihen on oikeutettu. Valtio tulee mukavasti vastaan ja verokarhukin ärhentelee huomattavasti hiljaisemmin.
- höpöhöpöasp
Pankinedustaja näköjään tuli esittämään propagandaansa. Jos ei muuta sanottavaa ole kuin höpö höpö, on asiantuntemus heikolla pohjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1042255Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411514Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381094Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321048- 100979
- 82866
- 80777
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53767Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain45748- 93739
- 52714
- 40676
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79648Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28546- 55527
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14490- 35484
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482- 33443