Sek loson konsertti helsingissä

Sek Loso.
Suosituimpia rock artisteja Thaimaassa,
esiintyy Forum teatterissa Helsingissä 24.2. 2017.
Monien mielestä suosituin.

Jos nimi kerro mitään.
Varmaan kaikki Thaikut tuntevat kappaleet:
som sarn. *epäröivä* Siinä halutaan mennä kertomaan naiselle rakastavansa häntä.
ja lopussa todetaan: se nainen tekee minut hulluksi.
https://www.youtube.com/watch?v=HLuDUQLIBjI
löytyy varmaan kaikista thaikaraokeistakin

Roy Yim Nuk Soo :hymytaistelija
https://www.youtube.com/watch?v=dOMU_SETrKs
Siinä taas todetaan että että kaikki mikä tapahtuu tekee vahvemman
lopulta on vahvempi kuin se.

phät tzai: antautua
https://www.youtube.com/watch?v=Iu7wmVoAkaA
Tältä ei kai voi välttyä jos menee thaikkujen kanssa karaokeen.
Tosin tästä on suositumpi versio naisen laulamana
https://www.youtube.com/watch?v=3fR09DsFByk
alkuperäisestä ei tullut kummonenkaan hitti. Tv ohjelman myötä siitä on tullut järjetön.
Pidin sen laatikossa, enkä ole rakastunut aidosti.
kunnes tuli hän. etsin sen laatikon. anteeksi olen humalassa.
kertsissä epäillään onko tämä totta, vai olenko hullu
unelma on kuin painajaista eikä todellisuutta.
ja lopussa todetaan . tänään rakastan häntä se on todellista.

Muutenkin sek loson akustinen levy on hieno minusta.

vaikkapa: suddzai: koko sydämmessäni
https://www.youtube.com/watch?v=0vjntKuZgVk
siinä mennään kysymään kuulumisia, koska on ikävä. älä suutu minulle. sydämmeni on sekaisin ja epävakaa.
ja lopussa kerrotaan, koska tunteet on niin syvällä, haluan pitää sinut koko sydämmessäni.

Tai sitten minusta on hieno: Huang jai *Iso huoli*
https://www.youtube.com/watch?v=sVMwpT-n-GY
C#m/F#m/B/E G#

En tahdo kysyä syytä miksi meidän täytyi erota, en yhteyttä joka meillä oli. En pyydä takaisin tai estä sinua, koska ymmärrän hyvin, elämässi on sydän vaihtunut.

*taivas ja maa ovat päättäneet sinulla aika uudelle ihmiselle. Joten sinulla ei ole antaa sydäntä minulle.
Mutta haluan sinun tietävän. Olen huolissani joka hengenvedolla
Jos joku on sinulle todella hyvä, olen onnellinen
Haluan sinulla on hyvä elämä
parempi kuin tänään.*

En pyydä sanakaan, kenen kanssa olet.
en anna sinulle vaikeaa sanottavaa
ehkä katsot olen välinpitämätön
mutta sydämmessäni en ole, minulla on iso huoli

*kertsi*

Jos jonakin päivänä olet pettynyt, kipeä yksin, yksinäinen. Muista olet yhä minun.

Mutta haluan sinun tietävän....


Nämä ovat villejä ja vapaita suomennoksia, joista en ota vastuuta :)
Mutta kai ne suuntaa antaa.

Ja anteeksi etukäteen kun ei liity oikein mitenkään khao Lakkiin. Tosin on se sielläkin esiintynyt jokunen vuosi sitten :)

9

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minämieite

      Kiitos vinkistä!

      Biisien nimet on englannin kielen väännöksistä, jos lukee kuten suomea luetaan, niin biisien nimet lausutaan jotakuinkin näin:
      Som saan
      Rooi jim nak suu
      Phää dzai (dz=englannin "j" kuten John)
      Sut dzai
      Huang jai

      Englannin kieli on hankala tapaus lausumisohjeiden kannalta, siinä kielessä kun ei ole logiikka kovin hyvä kirjoituksen ja lausumisen välillä, toisin kuin thain ja suomen kielessä. (varsinkaan suomalaiselle tai thaikulle).

      • ThainAviomies12

        Konsertti ok, mutta kielestä hieman.
        Thaikieli oli olemassa jo kun suomalaiset asui puussa, mutta suomalaiset mm. nälissään tuumaa että hiukoo ja thaikku kysyy lapseltaan hiu mai?
        Jokainen muistanee aakkosten opettelustaan jotain, mutta meillä tuo on hieman hankalaa kun 5 vuotias saman aikaisesti opettele thaiaakkosia.
        Pienen päähän tuntuu mahtuvan hurjasti tietoa, kun vääntää sujuvasti puhuen suomea, thaita ja englantia.
        Moniko palstalle kirjoittelevista mahtaa omata lapseni kyvyt ????


    • minämieite

      No englanti ja suomi on hallussa ja thai työn alla ja ikää 40 . Thai on kyllä vaikea kieli, puhutun ymmärtäminen varsinkin, kun puhekielessä on niin monia tapoja sanoa asioita, yhdellä sanalla on monta merkitystä ja yhdelle merkitykselle on monia sanoja. Lisäksi thait tykkäävät leikitellä kielellä, keksivät uusia sanoja ja sanovat vanhoja vähän eri lailla kuin ennen. Ja kaiken kruunaa tietysti toonit joita on usein vaikea erottaa toisistaan, kun niihin ei ole luontaisesti tottunut. Thain lukeminen ja kirjoittaminen ei ole niin vaikeaa kuin miltä näyttää, ihan looginen systeemi verrattuna englantiin. Mutta kaikenkaikkiaan thain kielen oppiminen vaatii kyllä suomalaiselta huomattavasti enemmän työtä kuin vaikkapa espanjan tai saksan oppiminen.

      • ThainAviomies12

        Jep asiaa kirjoitat.
        Minulla sen verran vanha pää jo että thain luku ja kirjoittaminen jää, sekä puhe enemmänkin hupaisaa, mutta pärjätään.


    • zeibpo

      Mistä lippuja keikalle?

    • SEK LOSO THE KING OF ROOK 'N' ROOL THAILAND

      20"ANNIVERSARY LOSO EUROPEAN TOUR 2017 By Fon Eventthai Finland

      20.juhlavuoden kunnioaksi Helsinkiin 24.2.2017
      Koe Thaimaan Rock kuninkaan esintyminen livenä stadissa
      "Teatteri Forum" Yrjönkatu 31, 00100 HKI
      Ovet aukeaa klo: 17.00

      Lipput rajoitettusti tilaa ennakkoon:

      istumapaikkoja : 70 € muutamia jäljellä
      seisomapaikkoja : 60 € ennakoon
      seisomapaikka ovella : 70€

      Ennakkolippujen tilaukset:

      More In Formation: "Fon" Eventthai GSM: 045-231 66 63

      Facebook: Fon Eventthai Fi

      teksti kopioitu tolta facebook sivulta

      • hyväbänimyös-Job2do

        Saa nähdä katsotaanko mainos sormien läpi? Kaikenlainen törky palstoilla silti hyväsytään.
        Kiitos linkistä, valitettavasti itse jo Thaimaassa. Näin bändin jonain vuonna Bangkokissa.


    • alitap

      Näköjään ISS / Nokia entinen siivooja järjestelijä, sai fudut ISS:ltä ja meni hieronaan miehiä, nyt välittää lison lisäksi miehille hierojia ! Kun boseen.

    • alitap

      Oi siis mun työkaveri ISS, mä en saanu fuduja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe