novelli... ;)

Klemmari

Tuli hiukan pituutta, mutta… :) Kaikenlainen (asiallinen) kommentti on tervetullutta!

- - - - -


   Kello soi oppitunnin päättymisen merkiksi ja oppilaat alkoivat keräillä tavaroitaan. Vilkaisin omaa kelloani, jo neljä, mutta oma päiväni jatkuisi vielä. Tänään alkaisi uusi kurssi, se oli ilmaisutaidon soveltava kurssi joka keskittyi liike-elämän puhetilanteisiin. Tunnit olivat mahtuneet vain nk. jämäpalkkiin eli ne olivat neljästä kuuteen, kun muu koulu oli jo tyhjillään. Olisin saanut lukion läpäisemiseen riittävät 75 kurssia täyteen muutenkin, mutta uskoin kurssin olevan minulle hyödyksi jatko-opinnoissa ja lisäksi sitä opetti eräs lempimaikoistani.

   Saavuin luokan eteen ja odottelin muita. Käytävässä oli hiljaista, kunnes kuulin avainten kilinän. Opettaja käveli kohti minua ja katsoin häntä kuin ohimennen. En voinut estää värähdystä kulkemasta vartaloni läpi. Hän oli nuori miesopettaja, vasta 22 -vuotias, joten en ollut varma oliko hän edes valmistunut vielä. Hän veti koulussamme vain muutamia kursseja ja jos aiheet olivat yhtään kiinnostavia, menin aina hänen tunneilleen. Jos en siitä muuta hyötynyt, niin sain katsella hänen jäntevää vartaloaan ja kuunnella hänen yllättävän matalaa ääntään koko tunnin.

   ”Tiedätkös Kira onko tänne tulossa muita?” hän kysyi avatessaan ovea. Pudistin vain päätäni, en ollut varma olisiko ääneni ollut täysin vakaa jos olisin avannut suuni. Hän nyökkäsi ja päästi minut edellään luokkaan. Ovi kolahti terävästi sulkeutuessaan perästämme. Katselin kun hän, Janne, alkoi etsiä laukustaan kynää ja ilmeisesti paperia. Rakastin hänen käsiään. Hänellä oli pitkät, aavistuksen kuhmuraiset sormet ja solakat käsivarret. Tunsin punehtuvani, kun mielessäni kävi tahtomattani ajatus hänen käsistään minun vartalollani, lujasta puristuksesta lantiollani ja hellemmästä hyväilystä vatsallani, rinnoillani.

   Janne kohotti katseensa suoraan minuun ja hymyili tahattoman seksikästä hymyään ”Jos tähän kurssille ei tule muita, niin valitettavasti koululta ei löydy resursseja järjestää sinulle yksityisopetusta”. Aloin olla sen verran kiihottunut, että kuulin hänen äänessään sivumerkityksiä, joista en voinut olla varma. Katselin, kun Janne puolittain istui pöytänsä kulmalla ja siirteli papereitaan miettien varmaan asettelisiko ne pöydälle vai laittaisiko suosiolla takaisin laukkuun. Edes hänen vetovoimallaan ei niin myöhäiselle iltapäivätunnille oltu saatu ihmisiä. Minun lisäkseni.

   Kului pari minuuttia, viisarin nytkähtelevät liikkeet kuuluivat selvästi hiljaisessa koulussa, mietin, milloin pitäisi luovuttaa ja lähteä. Olin harmissani kun jouduin luopumaan yhdestä Jannen kursseista. Hän oli aloittelevan opettajan innokkuudella ja kekseliäisyydellä virkistävää vaihtelua, mutta myös nuoren miehen vartalo keräsi tunneille opiskelijoita. Havahduin, kun huomasin tuijottavani julkeasti Jannen etumusta ja kun kohotin äkisti katseeni, jouduin havaitsemaan, ettei tuijotukseni ollut jäänyt huomaamatta. Mietin, mitä sanoa, kun Janne nousikin ylös ja keräili tavaransa laukkuun. Katselin hänen selkäänsä ja minua hävetti toden teolla, päiväuneni näkyivät varmasti kasvoiltani, eikä Jannelle varmastikaan ollut enää epäselvää, mistä hento punoitus kasvoillani johtui.

   Nousin ylös samanaikaisesti kuin Janne kääntyi takaisin minua kohden enkä osannut kuin kohauttaa olkiani sen merkiksi ettei tässä kai sitten muu auta kuin lähteä. Hän käveli eteeni ja katsoi minua suoraan silmiin. Katse oli häkellyttävä, kaukana tavallisesta opettajan tuijotuksesta. En tiedä johdatteliko hämmentävä tilanne ajatuksiani järkeä enemmän, mutta olin aistivinani intohimoa tuon ilmeen takaa ja jokin sai minut astumaan askeleen lähemmäksi. Olin kymmeniä kertoja haaveillut, että saisin riisua nuo puolittain kireät vaatteet, jotka jättävät arvailtavaa, mutta kiristyvät välillä kiihottavan tiukasti vartaloa vasten.

   Jannen käsi hipaisi reittäni kuin vahingossa eikä hän kääntänyt katsettaan pois. Viimeinen selkeä ajatukseni oli, ettei ehkä kannattaisi, mutta se hukkui tuntemuksiin, joita tilanne minussa herätti. Varoittamatta kiedoin molemmat käteni hänen ympärilleen ja kun hetken hapuilun jälkeen tunsin hänen kätensä uumallani, laskin kämmeneni ristiselältä alemmas ja annoin niiden jäädä pakaroiden päälle kevyesti, vielä aavistuksen varovaisesti. Janne painoi kasvonsa kaulaani ja hänen lämmin, tihenevä hengityksensä tuntui ihanan kiihottavalta siinä oudossa tilanteessa. Hyväilimme toisiamme vaatteiden läpi ja vaihdoimme ensimmäiset tunnustelevat suudelmat. Tunsin Jannessa vielä pientä epävarmuutta ja halusin sulattaa sen pois, tartuin hänen ranteeseensa ja johdatin hänen toisen kätensä rinnalleni. Kun halu vei voiton hänestäkin, ja toinen käsi seurasi pian itse perässä, hymyilin hänelle suudelmiemme lomasta.

   Olin jo pitkittänyt tarpeeksi tätä unelmoimaani hetkeä, ja tartuin vihdoin Jannen paidanhelmaan nostaen sitä hitaasti ylös. Astuin pienen askelen poispäin ja nautin suunnattomasti saadessani katsoa vartaloa, joka paljastui paidan alta. Janne ei jaksanut hidastelevaa kiusaamistani, vaan vetäisi loput paidasta ripeämmin päänsä yli. Henkäisin hiljaa saadessani vihdoin nähdä tuon vartalon, josta olin kuvitellut mielessäni monenlaista. Olin astumaisillani takaisin Jannen syleilyyn, mutta hän tarttuikin omaan paitaani ja riisui sen turhia aikailematta, rintaliivitkin saivat seurata nopeassa tahdissa. Hetken tyydyimme vain halaamaan toisiamme, puolialastomina keskellä luokkahuonetta, elimme hetken maailmassa, jota kumpikaan ei ollut aiemmin nähnyt.

   Rauhallinen tahti ei tuntunut enää tärkeältä minustakaan, olin melkoisen kiihottunut pelkästään tilanteen kielletystä ilmapiiristä ja jostain omituisesta vallantunteesta, joka oli herännyt sisälläni. Oli oikeastaan minun vallassani, miten pitkälle etenisimme, koska Janne ei kaikesta huolimatta tehnyt mitään sellaista, jota en jollain tavalla osoittanut hyväksyväni. En kuitenkaan halunnut tyytyä pelkän ylävartalon ihailemiseen, joten tartuin Jannen vyön solkeen ja katselin hänen puoliavoimia silmiään samalla, kun aloin riisua hänen housujaan. Farkut valahtivat nilkkoihin ja bokserit seurasivat perässä. Laskin katseeni hänen kasvoistaan ylävartalon ylitse hänen kaunismuotoiselle penikselleen, joka oli jo melko kovana. Laskeuduin polvilleni Jannen eteen ja suutelin hänen terskansa päätä. Janne laski kätensä olkapäilleni, ja upotti välillä sormensa hiuksiini. Otin kiinni hänen kalunsa varresta ja miehen matala voihkaisu oli saada minut järjiltäni. Hieroin vartta pehmeästi, tunsin, miten hän tiukseni otettaan hiuksistani. Annoin kalulle nopeita suudelmia sormieni lomaan ja nuolin välillä terskan sileänpehmeää alapintaa. Nautin suunnattomasti, kun Janne vavahteli tahattomasti kosketuksieni ansiosta.

   Kohta Janne astui hieman taemmas ja veti minua hiuksistani kevyesti ylöspäin, nousin seisomaan ja hän kumartui suutelemaan huuliani, kuin kiitokseksi. Janne laski kätensä vyötärölleni ja avasi puolestaan minun farkkuni. Hän painoi ne alas ja veti peukaloillaan vaaleanvioletit stringini mukaan. Hän katsoi minuun kysyvästi, mutta pudistin päätäni, olin niin kiihottunut, että se tuntui välillä jo pahalta, en halunnut enää odottaa. Janne nosti farkkujaan lattialta ja kaivoi niiden taskusta kondomin. Ihmettelin, kuljeskelisiko hän täällä aina kortsut taskussa, mutta sitten tajusin, että hän oli kaivanut sen laukustaan samalla, kun oli korjannut paperinsa pois.

   Kävelimme opettajanpöydän ääreen ja istuin sen kulmalle katselemaan, kun Janne rullasi kortsun peniksensä päälle. Nautin näystä omassa rauhassani ja huomaamattani aloin hyväillä itseäni. Janne katseli hetken leikittelyäni ja veteli itsekin muutaman rauhallisen vedon ennen kuin astui aivan viereeni ja antoi intohimoisen suudelman huulilleni painaen minut samalla makaamaan pöydälle. Tunsin hänen humalluttavan ihanan kovuutensa vasten pilluani ja vedin käsiäni pitkin hänen selkäänsä aina pakaroille asti. Janne otti tukevan otteen kalustaan ja painoi terskan kiihottavalla varmuudella häpyhuulieni väliin, ohjasi sitä alemmaksi ja painui viimein muutaman sentin sisääni. Kynteni painoivat naarmuja miehen hartioille ja selkään, halusin epätoivoisesti, että hän jatkaisi. Jannen toinen käsi piti lujasti kiinni lantiostani samalla kun hän lopulta tuli kunnolla sisääni yhdellä voimakkaalla työnnöllä. Tunsin upeaa mielihyvää kun hän alkoi samanlaisilla varmoilla otteilla liikkua sisälläni ja kun samalla kuuntelin hänen raskasta hengitystään. Hän työntyi välillä pohjaan asti ja välillä kiusasi minua pienillä härnäävillä liikkeillä, olin osin humaltunut nautinnosta ja osin siitä epämääräisestä ajatuksesta, ettei tämä olisi ollut sallittua.

   Asento antoi minulle mahdollisuuden hyväillä samalla itseäni, ja annoinkin sormieni pyöritellä klitorista samalla kun tunsin Jannen kovan peniksen sisälläni. Orgasmia ei tarvinnut pitkään houkutella ja laukesin hiljaa voihkien Jannen syliin. Supisteluni taisi olla Jannellekin liikaa, sillä muutaman voimakkaan työnnön jälkeen tunsin hänen kalunsa vielä aavistuksen kovenevan ja viimein hänkin laukesi puristaen lantiostani kipeän tiukasti. Janne pysyi vielä hetken sisälläni, kun nautimme molemmat tuntemuksistamme. Lopulta hän kuitenkin nousi ylös ja minäkin kohottauduin istumaan pöydän reunalle. Hymyilimme toisillemme raukeasti, olin saanut kurssista enemmän irti kuin olisin uskaltanut toivoakaan… ;)

13

9256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Paska.

    • Veera

      Todella hyvä!!!
      Jatka ihmeessä!
      Oliko tarina muuten tosi?
      Joka tapauksessa mahtava, ja sinuna jättäisin edellisen kommentin omaan arvoonsa :)

      • Klemmari

        Tarinalla ei oo totuuspohjaa ku omissa fantasioissa :)


      • Luppu

        Vain yksi vika.. niinkuin monissa muissakin ja se on että tytöllä oli stringit..kaikissa näissä tytöllä on stringit..mutta todellisuus ei ole sellainen anteeksi huonosta palautteesta..muuten tämä oli todella hyvä ;)


    • Pekka

      Turha pahoitella pituutta, pitäähän se tarina rakentaa rauhassa eikä kiirehtien. Oikein hyvää kieltä (minun mielestäni), tarina oli kiva, joten en minä mitään kovin rakentavaa osaa näköjään sanoa. Kiitos silti tarinasta =)

      • punajuuri

        aivan mielettömän hyvä.. :)
        jatka kirjoittamista ihmeessä..


      • viisastelija

        Olen nähny pitempiäkin joten ei tartte pahoitella.


    • Niinuli

      Tosi hyvä tarina!
      Jatka samaan malliin!

    • Turkulainen83

      Kai ymmärrät että noin hyvän tarinan jälkeen sulla on moraalinen velvollisuus kirjoittaa lisää? ;)

      Eli upea tarina.

      • tuikkiva

        Olisi voinut olla pidempikin. Mutta, ei kai sille enää mitään voi, joten sanoin vain että: kiitos hyvin kirjoitetusta tarinasta, vaikkei lisäharjoittelu (kirjoittamisessa) olisikaan pahitteeksi. ;)

        Sitähän sanotaan että harjoitus tekee mestarin.


      • ^Beibeh^
        tuikkiva kirjoitti:

        Olisi voinut olla pidempikin. Mutta, ei kai sille enää mitään voi, joten sanoin vain että: kiitos hyvin kirjoitetusta tarinasta, vaikkei lisäharjoittelu (kirjoittamisessa) olisikaan pahitteeksi. ;)

        Sitähän sanotaan että harjoitus tekee mestarin.

        Tämä tarina... Oli aivan upea.
        Kiitos sinulle.
        Toivottavasti kirjoitat lisää.
        Kiihotuin aiheesta.
        Rakastan aiheita missä on nuori tyttö ja nuorehko mies opettaja.
        Ahh


    • ylioppilas

      Voih, tämä oli juuri sellainen minunkin päässäni kehittynyt fantasia, joka jäi toteutumatta :( Oli vieläpä hyvin kirjoitettu, täällä harvoin näkee tämäntasoisia. Pitäisiköhän aloittaa lukio alusta ;)

    • janika-84

      Kerrankin jotain asiatekstiä täällä keskustelupalstallakin!
      Jatka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3658
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      206
      1795
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1374
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1250
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      885
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      860
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      820
    Aihe