ostaako kukaan heinää, pystyyn .
heinänviljely
5
283
Vastaukset
- tarkkaapuuhaa
Heinänviljely pystyyn myyden on melkoisen utopistista. Toimii, jos et viljele heinää, vaan annat kasvaa ja jos joku korjaa ne kenkäheinät, niin sitten korjaa. Voihan sitä yrittää.
Karvankasvattajat ei juuri maksa niistä heinistä, vaikka lannoittaisitkin, kun homma perustuu tukiin ja sinähän ne tuet kuittaat. Joten ei kannata lannoittaa.
Itse olen paalannut noita heiniä omilta pelloilta vanhalla kanttipaalarilla ja myyn heinät sitten talven mittaan käteiskaupalla hevostelijoille taikka kerralla jollekin maksukykyiselle (!) hevostallille. Kesällä saa huonoimman hinnan heinästä, kun sitä on paljon tarjolla, joten tammikuussa alkaa vasta markkinat. Lannoitan optimaalisesti heinänurmia.- joppaondemari
joppa kusee pelttoon pillaaa hevvostten heinnäkkin mankkuu perrään viellä tukijaasia tukijaasia mikää riitä ku lissää tukijaasi
- tarkkaapuuhaa
joppaondemari kirjoitti:
joppa kusee pelttoon pillaaa hevvostten heinnäkkin mankkuu perrään viellä tukijaasia tukijaasia mikää riitä ku lissää tukijaasi
Äläpä jopettele, minulla ei ole tuon jopen kanssa mitään tekemistä. Olen ihan viljelijä, jonka juttuja luet ammattilehdistä, jos yleensä luet ammattilehtiä.
- painujoppavittuuntäältä
tarkkaapuuhaa kirjoitti:
Äläpä jopettele, minulla ei ole tuon jopen kanssa mitään tekemistä. Olen ihan viljelijä, jonka juttuja luet ammattilehdistä, jos yleensä luet ammattilehtiä.
joppa essitttää ammatttiviljellijjää kusee housuuun ja mankuuu tukijaasia tukijaasia mikkää riitä ku lissää tukijaasia
- miesonlapsic-mies
painujoppavittuuntäältä kirjoitti:
joppa essitttää ammatttiviljellijjää kusee housuuun ja mankuuu tukijaasia tukijaasia mikkää riitä ku lissää tukijaasia
nii painu joppe jo vittuu lässyttää ja osta ittelles tila ni näät sinäki mikä tää maatalous on....homo
oikee lestirinnanritari kenraali-eversti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522973Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969