ostaako kukaan heinää, pystyyn .
heinänviljely
5
299
Vastaukset
- tarkkaapuuhaa
Heinänviljely pystyyn myyden on melkoisen utopistista. Toimii, jos et viljele heinää, vaan annat kasvaa ja jos joku korjaa ne kenkäheinät, niin sitten korjaa. Voihan sitä yrittää.
Karvankasvattajat ei juuri maksa niistä heinistä, vaikka lannoittaisitkin, kun homma perustuu tukiin ja sinähän ne tuet kuittaat. Joten ei kannata lannoittaa.
Itse olen paalannut noita heiniä omilta pelloilta vanhalla kanttipaalarilla ja myyn heinät sitten talven mittaan käteiskaupalla hevostelijoille taikka kerralla jollekin maksukykyiselle (!) hevostallille. Kesällä saa huonoimman hinnan heinästä, kun sitä on paljon tarjolla, joten tammikuussa alkaa vasta markkinat. Lannoitan optimaalisesti heinänurmia.- joppaondemari
joppa kusee pelttoon pillaaa hevvostten heinnäkkin mankkuu perrään viellä tukijaasia tukijaasia mikää riitä ku lissää tukijaasi
- tarkkaapuuhaa
joppaondemari kirjoitti:
joppa kusee pelttoon pillaaa hevvostten heinnäkkin mankkuu perrään viellä tukijaasia tukijaasia mikää riitä ku lissää tukijaasi
Äläpä jopettele, minulla ei ole tuon jopen kanssa mitään tekemistä. Olen ihan viljelijä, jonka juttuja luet ammattilehdistä, jos yleensä luet ammattilehtiä.
- painujoppavittuuntäältä
tarkkaapuuhaa kirjoitti:
Äläpä jopettele, minulla ei ole tuon jopen kanssa mitään tekemistä. Olen ihan viljelijä, jonka juttuja luet ammattilehdistä, jos yleensä luet ammattilehtiä.
joppa essitttää ammatttiviljellijjää kusee housuuun ja mankuuu tukijaasia tukijaasia mikkää riitä ku lissää tukijaasia
- miesonlapsic-mies
painujoppavittuuntäältä kirjoitti:
joppa essitttää ammatttiviljellijjää kusee housuuun ja mankuuu tukijaasia tukijaasia mikkää riitä ku lissää tukijaasia
nii painu joppe jo vittuu lässyttää ja osta ittelles tila ni näät sinäki mikä tää maatalous on....homo
oikee lestirinnanritari kenraali-eversti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658