Olen koko yön tuloksetta selannut.mm joten kysyn vielä täältä.
Joku on koittamur hakkeroida mun s-postia ja se ei nyt toimi omalla salasanalla.
On myös sen verta vanha että en saa sitä vanhemmalla sähköpostillakaan auki, kun tuo kyseinen s poti jo poistunut tietokannasta.
En siis kysele rikos mielessä, vaan s postini sisältää todella tärkeää tietoa joita en voi jättää sinne lojumaan.
Hotmailin hakkerointi. Miten !?
2
289
Vastaukset
- tee_gmail
Microsoft sulkenut tilin käyttämättömänä? Yritä luoda samalla osoitteella uusi. Posteja et varmaan saa takaisin, mutta yhtä varmasti ne ovat edelleen microsoftin hallussa. Voisit ottaa yhteyttä hotmailin ylläpitoon ja sieltä kysellä.
Ainakin tuttavan käytämättömän tilin oli joku saanut käyttöönsä ja näkyi pikaviestimessäni. - iubybybvbv
JAaaa
onkohan minulla sitten sellainen ongelma!!!
Minulta kerjäävät vahvistusta (hotmaista) osoitteeseen ja lähettäisivät palautus koodin osoitteeseen johon en ole päässyt enään pitkää aikaan!!!
Jaa, että hakkereitakin voi olla... no jo on saatanallisuus pirullisella päällä!!!
Onko ilmaista sähköposti paikkaa missään kun sitä, mikä on minulla käytössä pankin kans en halua yksityspostiin sotkea????
EN LUOTA:
yahoo??? suomi24???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913957
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921886Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281562- 1651392
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241251Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121140- 391122
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291083Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell192993