Miksi näin

MuttaMiksinäin

http://www.autourheilu.fi/uutiset/haku-hameen-alueen-kartingvalmennusryhmaan/
On hyvä ja kannatettava asia, että nuorille järjestetään valmennustoimintaa ja tilaisuuksia, mutta miksi Hämeen alue haluaa rajata X30 ja KF6 nuoret kuljettajat valmennuksesta ulos. Hakemus kaavakkeessa valmennusta tarjotaan ainoastaan Raket95 ja Rotax kuljettajille. En hyväksy tämmöstä sisäpiiritoimintaa varsinkaan AKKn tukemana, mikäli rajataan joitakin luokkia ulos jo hakuvaiheessa.

18

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Politiikka

      Puhakka...

      • VoiskoOlla

        en kyllä usko, ett Matti ois näin kaksnaamanen.


      • eivoisolla

        Juu ei ole. Jos vähänkin ymmärrätte asioita niin Puhakka ei edes kuulu Hämeen alueen (alue 5) hommiin mitenkään. Monako kun sijaitsee alue 7.lla eli Länsisuomessa.


      • 876987654
        eivoisolla kirjoitti:

        Juu ei ole. Jos vähänkin ymmärrätte asioita niin Puhakka ei edes kuulu Hämeen alueen (alue 5) hommiin mitenkään. Monako kun sijaitsee alue 7.lla eli Länsisuomessa.

        Eikä muutenkaan pahemmin ole kiinnostunut Pirkalaisten hommista


      • mattipuhakka

        En kuulu millaan lailla hämeen valmennusryhmään nyt luin eka kertaa asiasta. kaippa sitä asiaa kannattais kysyä pirkan puh johtajalta se tietää parhaiten


    • Mukaanvaa

      Kannattaa varmasti laittaa hakemus liikkeelle luokasta riippumatta jos tuntuu muuten ryhmään kuuluvansa.

      • eihyvänenaika

        Miksi laittaa hakemusta liikkeelle laisinkaan. Lainausta hakuilmoituksesta..... "Tavoitteena ensi kaudelle tulee olla osallistuminen useisiin kansallisiin kilpailuihin. Yläikärajana pidetään 12 vuoden (vuonna 2016) ikää ja sitä, että kilpailee vielä ensi vuoden Raket 95, tai Rotax Mini Max -luokissa". Jo pelkästään tämä lause rajaa X30 ja KF6 kuskit poijes. Meillä ei todellakaan ole aikomusta muuttaa luokkaa. En myöskään hyväksy, ett sekotetaan politikointia mukaan lasten harrastukseen.


    • 45567

      Ketä edes oikeesti kiinnostaa , muuta kuin purnaamiset

    • ToniHälikkä

      Pahoittelut, että tekstistä on jäänyt muutama luokka mainistsematta. Hakea voi siis kaikkien luokkien kuljettajat, jotka sopivat ikähaarukkaan ja muihin vaatimuksiin. Pyydän muuttamaan tekstiä niin, että myös X30 ja KF6 kuljettajat voivat hakea.

      Kirjoitellaanhan omalla nimellä!

      • AVOIMMUUTTA

        Tännehän ei kannata kirjoitella mitään omalla nimellään. Kartingforum on saitti missä näitä kommentteja on viisaampi käsitellä, siellä ilmenee, kuka on textin takana. AKK voisi useamminkin heittää tiedotuksiaan sinne, tämä yksi niistä. Keskustelu voisi olla hedelmällisempää puolin ja toisin. Myös lajipäällikön kannanottoja haluaisi varmaan moni harrastaja ja huoltaja lueskella.


      • pihallako

        Eihän sillä ole kannanottoja tai mielipidettä eikä ymmärrystä kartingista


      • Turhaajupinaa

        Nykyinen lajipäällikkö on tehnyt hommia hyvällä otteella ja saanut myös asioita aikaiseksi. Menkää myös itse mukaan järjestämään toimintaa kerhojen kautta niin voi myös teidän alueella alkaa tapahtumaan.


      • junanjarru

        Seisoo jarrulla hallituksen kanssa, kertokaahan, mitä positiivisiä asioita saanut aikaan.


      • onihanrisuukko

        Peesailija ja paukuttaja siinä mitä saanut aikaan lajin eteen.


      • odotanodotan

        Koska Toni korjaus tulee AKKn textiin, vai annatko asian olla, ja lopuksi toteat vuodenvaihteessa. Alueen valmennettavat valittu Raket 95 ja Rotax mini max luokista, ei muita hakemuksia. Minua ei häiritse, vaikka valmennettavat olis vain yhdestä luokasta, mutta AKKn valmennustukea tällöin ei voida myöntää, edes lähipiirille.


      • 675438765
        odotanodotan kirjoitti:

        Koska Toni korjaus tulee AKKn textiin, vai annatko asian olla, ja lopuksi toteat vuodenvaihteessa. Alueen valmennettavat valittu Raket 95 ja Rotax mini max luokista, ei muita hakemuksia. Minua ei häiritse, vaikka valmennettavat olis vain yhdestä luokasta, mutta AKKn valmennustukea tällöin ei voida myöntää, edes lähipiirille.

        Soita suoraan ja kysy , varmaan tälläkin kaverilla on oikeita TÖITÄ ja saattaa olla joulukiireitä perheellisenä ihmisenä. Meillä ainakin on . Asioilla on tapana järjestyä.


      • Hakemus_sisään
        odotanodotan kirjoitti:

        Koska Toni korjaus tulee AKKn textiin, vai annatko asian olla, ja lopuksi toteat vuodenvaihteessa. Alueen valmennettavat valittu Raket 95 ja Rotax mini max luokista, ei muita hakemuksia. Minua ei häiritse, vaikka valmennettavat olis vain yhdestä luokasta, mutta AKKn valmennustukea tällöin ei voida myöntää, edes lähipiirille.

        Ainakin nyt tekstissä on korjaus... vieläkö olisi muita lisäyksiä?


    • hyvänäinn

      Kiitosta saa nyt antaa, asia korjattu. Täytyy vielä seurata myös lopputulosta, missä luokissa valmennettavat ajavat. Onko muita, kuin Raket95 ja Rotax kuskeja mukana. Kohtahan nui valinnatkin suoritetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe