The Sims 2 pelaaminen toisen koneen levyasemalla

tahdonpelatasims2

Ostin vähän aikaa sitten uuden kannettavan, HP Pavilion 14-al002no 14. Kuulemma hyvä kone opiskeluun, nopea ja kätevä kantaa mukana, mikä onkin tärkeää, sillä aion hakea keväällä yliopistoon opiskelemaan ja siellä tulee varmasti tarpeeseen. Ongelmani liittyy kuitenkin pelaamiseen.

Edellisessa koneessa (HP Probook 650) pelasin The Sims 2. Pelikoneena se oli aivan surkea, johtuen näytönohjaimesta, mutta sillä kuitenkin pystyi pelaamaan. Se jaksoi pyörittää peliä aina jonkun aikaa, mikä riitti minulle. Uudessa koneessani ei ole lainkaan levyasemaa. Lueskelin netistä juttuja ja ymmärsin, että toisen koneen levyasemalla pystyy pelaamaan pelejä yhdistämällä sen omaan koneeseen ja jakamalla levyaseman.

Kokeilin tätä. Kokeilin ensin erästä Harry Potter legopeliä, se toimi. Pääsin asennusvaiheeseen koneellani levyn ollessa Probookin levyasemassa. Sitten kokeilin Sims 2. Levy pyörii Probookissa ja Pavilionin näytölle avautuu aloitusruutu, jossa valitaan kieli ja laitetaan numerosarja ohjekirjan takaa. Kun olen tämän kaiken hoitanut ja yritän aloittaa asennuksen painamalla "asenna" vai mitä siinä lukeekaan, mitään ei tapahdu. Ruutu häviää. Seuraavaksi pitäisi ilmestyä ruutu, jossa peliä asennetaan, mutta mitään ei tule. Se tyssää siihen eikä jatka enää asennusta. Kokeiltu on, monta kertaa!

Onko mitään keinoa, millä saada peli asennetuksi Pavilion-koneeseeni? Vai onko ihan mahdotonta? D: Varasuunnitelmani on ostaa ulkoinen levyasema, millaisen olen jo tilannut Verkkokauppa.com:ista. Ne ovat kuitenkin loppuneet varastosta enkä saa sitä varmasti piiiiiitkään aikaan. Täytyykö minun oikeasti hankkia ulkoinen levyasema tai joku halpa pelikone, jolla pelata? Jos niin, suositelkaa jotain halpoja pelikoneita! Ei tarvitse tehdä muuta kuin pelata! Hirveä hinku päästä pelaamaan Sims 2...

0

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
        Maailman menoa
        530
        2005
      2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
        Maailman menoa
        383
        1643
      3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
        Suomalaiset julkkikset
        19
        1462
      4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
        Ikävä
        64
        1378
      5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
        Ikävä
        118
        1047
      6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
        Ikävä
        56
        1032
      7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
        Jämsä
        19
        1016
      8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
        Kuhmo
        15
        811
      9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
        Ikävä
        66
        803
      10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
        Eläke
        11
        794
      Aihe