Hei!
Kysykää pois! Ihan mitä tahansa arkista asiaa mitä teillä on johon haluatte oikean aikuisen vastaavan aikuisten oikeasti. Yritän auttaa mielelläni.
Toivotaan ettei tule mitään höpöjä tai tuhmia kysymyksiä koska niihin en vastaa.
Kysykää mitä vain arkea askarruttavaa niin vastaan
25
338
Vastaukset
Saako avioliiton jälkeen masturboida? Ajattelin mennä naimisiin, että saan tätä aktia harrastaa.
Mitä haet tällä sanalla? En nyt oikein ymmärtänyt. Avioliitto on mahtava asia ja sitä tulisi kunnioittaa.
Kirkko.apua kirjoitti:
Mitä haet tällä sanalla? En nyt oikein ymmärtänyt. Avioliitto on mahtava asia ja sitä tulisi kunnioittaa.
Siis kun seksi on kieletty ennen avioliittoa, onko sama juttu masturboinnin kanssa? En haluaisi helvettiin...
- haHAA_12w
Kattokkee on yö mutten nuku :DD
- Haukan
Mikä on lenkkisauna?
Subaru justy 1.2
Kylmis. oliko jeesus homo??? XDDDD
kysymyksi älisää saa laittaa
- justAsking
Mistä johtuu että ruisleipien kansi ja pohjapuoli saadaan niin helposti irti toisistaan? Millä tavoin ne leivotaan että se saadaan toimimaan?
Vastaan taas!
- Tavoitteentekijä
Itselläni on aika haastava kysymys, pääosin liittyen omaan hieman aikaisempaan elämääni myös.
Mitä mieltä olet nuorista, jotka ovat vähän villejä, sekä kilttejä, ja usein sellaisia että ilman sopivaa tukea eivät pääse eteenpäin normaalilla tavalla, että miten heitä kohtaan tulisi toimia?
Omasta mielestäni jos multa kysyttäisiin, niin tottakai, ikäänkuin "käsi kädestä" kiinnihän se pitää tukea, ja opaistaa kuin vain sanoa että tee noin ja kyllä sä pärjäät.
Ja jos multa myös kysyttäisiin, niin puhuisin vaikka kasvotustenkin näistä asioista mieluusti parhaiten.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788