Voiko nainen lähteä yksin matkalle Dubaihin. Pukeudun asiallisesti ja muutenkin rauhallinen persoona. Mitä vaaroja voisi mahdollisesti olla ?
Vastaukset 3
- Tuupai
Aivan mainiosti. Normaali käytöksiselle ja asiallisesti pukeutuvalle ei mitään vaaraa. Takuulla turvallisempi kuin esim. Helsinki
- Tiinas10
Dubai on varmaankin yksi maailman turvallisimmista maista. Myös naiselle kunhan ymmärtää miten maassa tulee käyttäytyä. Asiallinen pukeutuminen ja käytös on tärkeää ja tämän oletkin jo sisäistänyt.
Aasialaiset vierastyöläiset kyllä tuijottavat länsimaista naista, vaikka olisitkin konservatiivisesti pukeutunut. Jos joku jotain ehdottelee tai muuten käyttäytyy epäasiallisesti sinua kohtaan, kannattaa poistua paikalta tai nostaa asiasta kova meteli. Itse en ole tuijottamista pahempaa kokenut.
Maassa on paljon prostituoituja esim venäjältä eikä kannata ottaa sitä riskiä, että luulevat prostituoiduksi, kun liikut ilman miestä eli oma käytöshän tähänkin vaikuttaa.
Missään tapauksessa ei pidä lähteä vieraan miehen mukaan tai mennä kenenkään vieraan auton kyytiin. Taksit ovat toki turvallisia mutta älä ikinä istu taksin etupenkille.
Poliiseja, vartijoita ja valvontakameroita on joka paikassa joten se omalta osaltaan lisää turvallisuutta. Ihmiset ovat erittäin avuliaita ja ystävällisiä. - Savetski
Täällä toinen! Lähden yksin reissuun, jännittää, mutta toisaalta on helpottunut olo: kerrankin saa itse määrätä aikataulunsa ja mennä sinne mikä oikeasti kiinnostaa. Olen 52-vuotias naimisissa oleva nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981495Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44827Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll10619- 38570
- 42566
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461