Kysykää Iha mitä vaa
Kyselkää 13v pojalt
12
97
Vastaukset
Jos voisit matkata ajassa taakse päin pelastaaksesi Haramben, tekisitkö sen?
- Bnöös
Me vittuu
T:aloittaja
Menenkö vittuun?
- Jokumielenhäiriö
Viilteletkö?
- LiSsfk
Enn
- A1DS
Ui juQ, saanko mennä vittuun? Onko tämä kaunista unta?
Hei!
Teemme kyselyä joten jos jaksat tai haluat niin tässä olisi pari :)
Uskotko jumalaan?
Kuulutko kirkkoon?
Minkälaisia pelejä pelaat?- lucius666
Uskon pelastajaani saatanaan.
En... Harrastan satanistisia rituaaleja.
Lucius 2 on hyvä.
- huhuholenkohomo
Mitä haluaisit tytön tekevän sinulle?
Suostuisitko pojan kaa seksiin ja millaiseen?
Olen 12v ja en oo ollut tyttöjen kaa, mut mun paras kaveri o runkannu mua ja se haluu lisää ja on kysynyt jos haluasin panna sitä ja lupasi imee mua jos panen sitä.
Tekiskö se minusta homon jos panen sitä ja annan sen imee? Mä en ainakaan haluisi imee sen munaa.Ei kannata tehdä mitään sellaista, jota ei halua tehdä, jos sitä ei ole jostain syystä pakko tehdä.
Seksuaalinen kiinnostus samaan sukupuoleen voi "tehdä" homon tai biseksuaalin, jos nyt on pakko lokeroida...- Ooosssx
Bi ja homous on eri asia
T:aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292428- 1312369
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141831Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett141642Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171212
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868