Kysykää Iha mitä vaa
Kyselkää 13v pojalt
12
89
Vastaukset
Jos voisit matkata ajassa taakse päin pelastaaksesi Haramben, tekisitkö sen?
- Bnöös
Me vittuu
T:aloittaja
Menenkö vittuun?
- Jokumielenhäiriö
Viilteletkö?
- LiSsfk
Enn
- A1DS
Ui juQ, saanko mennä vittuun? Onko tämä kaunista unta?
Hei!
Teemme kyselyä joten jos jaksat tai haluat niin tässä olisi pari :)
Uskotko jumalaan?
Kuulutko kirkkoon?
Minkälaisia pelejä pelaat?- lucius666
Uskon pelastajaani saatanaan.
En... Harrastan satanistisia rituaaleja.
Lucius 2 on hyvä.
- huhuholenkohomo
Mitä haluaisit tytön tekevän sinulle?
Suostuisitko pojan kaa seksiin ja millaiseen?
Olen 12v ja en oo ollut tyttöjen kaa, mut mun paras kaveri o runkannu mua ja se haluu lisää ja on kysynyt jos haluasin panna sitä ja lupasi imee mua jos panen sitä.
Tekiskö se minusta homon jos panen sitä ja annan sen imee? Mä en ainakaan haluisi imee sen munaa.Ei kannata tehdä mitään sellaista, jota ei halua tehdä, jos sitä ei ole jostain syystä pakko tehdä.
Seksuaalinen kiinnostus samaan sukupuoleen voi "tehdä" homon tai biseksuaalin, jos nyt on pakko lokeroida...- Ooosssx
Bi ja homous on eri asia
T:aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821