Laitetaampas painoindeksigalluppi pystyyn! Katsotaan onko vastaukset yhtä värikkäitä kuin yleensä ihmiset täällä!
Itse olen 165 cm. ja 69kg.
Uskallatko laittaa?
36
5813
Vastaukset
- qwå
Samoissa mitoissa olen minäkin; 164 cm ja 69 kiloa.
- R85
Tossa pitäs kyllä ehkä kysyä vielä ikääkin, koska se vaikuttaa osaltaan myös. Minä 171 ja 55. Arvannette kumpi on paino. =)
- keski-ikäinen
Minun lukemani 164/61, painoindeksi siis 22.6.
- Mode
Mulla pituus 167 cm ja paino 56 kg...
- täällä
pituus 165, paino tänä aamuna 95. Neljä kiloa paino pudonnut parissa viikossa :-)
Tyytyväinen olisin jo painaisin 75 (joskus 16 vuotiaana viimeksi painoin 75)- DoctorW
Pituutta 167cm ja paino juuri mitattuna 53.2kg. Avo tosin väittää, että pitäisi olla vähän enemmän massaa... ;)
- Lissu
Tosi hienoa!
Muista vaan pitää malttia sen laihduttamisen kanssa, kokemuksesta varmaan muistat, että paino putoaa aluksi tosi nopeasti ja alkaa sitten hidastumaan ja jumittelemaan. Kannattaa piirtää painokäyrää ruutupaperille, ja pistää se jääkaapin oveen, niin huomaa, että kyllä se paino edelleen tippuu, hitaasti mutta varmasti. Painon putoaminen hidastuu erityisesti silloin kun alkaa harrastaa liikuntaa ja rasva muuntuu lihaksiksi, mutta lihaspaino on hyvä asia siinä missä rasvapaino on huono homma.
Itse olen 155/40, ja mun paino-ongelma on aina ollut ihan päinvastainen, eikä ole herkkua tämäkään. On suuri osteoporoosiriski, alhainen verenpaine ja jos laihtuu liikaa niin kuukautiset häiriintyvät. Laihduttajille tarkoitetut ohjeet ovat jossain määrin päteviä myös kroonisille lihottajille, erityisesti sellaiset, joissa puhutaan terveellisistä normaaliannoksista, verensokeritason ylläpidosta ja lihasmassaa kasvattavasta liikunnasta.
Hyvää kevään odotusta!
- Likka24
Periaatteessa olen sitä mieltä että nää kyselyt on turhia, mutta koska viesti alkoi sanoilla USKALLATKO on pakko vastata...=)
Eli pituus on 164,8 cm ja paino on 65,1 kg (juuri punnittuna..=))) - Lumienkeli22
on pituutta 162 cm ja painoa 50 kg, painoindeksistä ei ole hajuakaan, kun en edes tiedä miten se lasketaan =)
- Lumienkeli22
Putkiratio kirjoitti:
Tuossahan se olikin näppärä laskea! Sain tulokseksi 19,1. Kiitoksia Putkiratiolle avusta! =)
- Putkiratio
Minä en ole punninut itseäni vuosiin, joten en tiedä tämän hetkistä painoa. Tarkkailen painoani sillä mahdunko vaatteisiini. Kyllä ne joskus alkavat kiristää ja silloin on aika tarkistaa syömisen määrää ja lisättävä liikuntaa. Minä olen 162 cm ja vaatekokoni on M, 38. Taidan olla normaalipainoinoinen, mutta en saisi lihoa yhtään.
Mittaa on noin 175 ja massaa 63 kg..
- Battery016
167 cm, 61 kg
- urheilija
Pituus 171 ja paino 65.
- silvia
pituus on 164 ja pano 63. ihan tyytyväinen olen.
- ginex
170 cm ja 62 kg :)
- Hapsu
165/65. Indekseistä viis ;D
Empä ole vähään aikaan vaa'alla käynytkään, joten piti kipaista.
Lyhyyttä mulle on kertynut 160 ja painoa näköjään 47 killoo :)- joku vaan
Ollaanko me kaikki vähän lyhyitä??
Ei nyt millään pahalla, mutta mä ainakin pidän itteäni lyhyenä, kun oon 160 cm (itse asiassa 159)... Se ei nyt taas kyllä liittynyt mitenkään asiaan, tiedän.. No mutta painoa on sellaset 50kg, luulisin joku vaan kirjoitti:
Ei nyt millään pahalla, mutta mä ainakin pidän itteäni lyhyenä, kun oon 160 cm (itse asiassa 159)... Se ei nyt taas kyllä liittynyt mitenkään asiaan, tiedän.. No mutta painoa on sellaset 50kg, luulisinPitääkin ruveta tarkkaileen.
Tosin ei sillä että kaikki lesbot ois lyhyitä, tai kaikki joka on löyhyitä ois lesboja.. (vaik oishan se kivaa..;)
Ei tosin ole aina kiva olla näin lyhyt mut onneks korkokengät on keksitty :)- ???
joku vaan kirjoitti:
Ei nyt millään pahalla, mutta mä ainakin pidän itteäni lyhyenä, kun oon 160 cm (itse asiassa 159)... Se ei nyt taas kyllä liittynyt mitenkään asiaan, tiedän.. No mutta painoa on sellaset 50kg, luulisin.. olla kaikki noin lyhyitä. Täällä pituutta 180 ja painoa 65; indeksi siis 20,1.
Mutta mitä merkitystä näillä painoindekseillä oikein on??? - hiiru
??? kirjoitti:
.. olla kaikki noin lyhyitä. Täällä pituutta 180 ja painoa 65; indeksi siis 20,1.
Mutta mitä merkitystä näillä painoindekseillä oikein on???peili näytää parhaiten
- nikkiii
joku vaan kirjoitti:
Ei nyt millään pahalla, mutta mä ainakin pidän itteäni lyhyenä, kun oon 160 cm (itse asiassa 159)... Se ei nyt taas kyllä liittynyt mitenkään asiaan, tiedän.. No mutta painoa on sellaset 50kg, luulisinettehän te vielä ole mitään lyhyitä. :p itse olen 153 senttiä ja painoindeksi on jotain 23 tienoilla.
- tikrube
kovin lyhyeltä tunnu :)
Oma pituus/paino on 167cm/67kg (indeksi 24), vaa'alle astun kerran pari vuodessa kun käyn perheen luona kääntymässä itse en moista omista. Luotan enemmän peiliin ja vaatteisiin, viimeisen vuoden aikana on kadonnut monta senttiä vaikkei paino paljonkaan ole pudonnut :) - kenai
Pituutta on 175cm ja painoa tällähetkellä 62kg elikkä indeksi keikkuun 20 hujakoilla.
- shannia
164 pitkä ja n. 55 painava. Enemmänkin vois olla (siis painoa, pituutta tuskin saa tässä iässä enää mistään..).
- -Eliö-
174 cm ja 71 kg. Täl hetkel 73 luulisin.
- Lumikki
Olen 165cm ja 49 kg ja ihan tyytyväinen. Ei tarvitse painoa tarkkailla, muuten kuin että pitää huolehtia siitä että syö tarpeeksi. Lue paljon:)
- hiiru
168 ja 70... ex voimalajin harrastajana ei paljon tuon alle pysty pudottamaan
- tradefox69
siis se indeksi.
- Jassi
Kamala toi painoindeksijuttu. Sain tulokseksi 16.9, ei edes asteikko riittäny! Pitäis varmaan olla jossain tiputuksessa sitten. Mitat siis 172/50.
- rva möykky
mul sporttimitat
162 ja paino n 52-55..
tyytyväinen oon - oppiorava
Pituuteni on 163 cm ja painosta ei ole tarkkaa tietoa, mutta yli 65 ja alle 70 (mittari näyttää joka kerta eriä, kuten myös vaihtelee riippuen siitä, missä puntari sijaitsee....).
Pituuteeni olen oikein tyytyväinen.
Painokin on ihan hyvä, mutta vähän vaivaa se, kun mahani on päässyt riistäytymään käsistä.- samanmoinen
"Pituuteeni olen oikein tyytyväinen.
Painokin on ihan hyvä, mutta vähän vaivaa se, kun mahani on päässyt riistäytymään käsistä."
Kivasti sanottu. Toivottavasti tuota saa lainata yleiseen käyttöön:-))
- vuosi nuoruudestani
Pituutta tasan 160cm ja painoa n.70kg...Mitäköhän se indeksinä näyttää, en edes halua tietää. Sopivissa kohdissa nuo muodot kuitenkin ovat. Paras tuomari olkoon peili.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3562561Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362509- 1131412
- 421144
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo75932Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26841- 56833
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi118770En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30739