7 kuollutta kolarissa?
Loimaa
12
1926
Vastaukset
- hyyr.
Pitää paikkansa. Autot törmäsivät keskellä jäistä ja lumisohjoista tietä "rajussa törmäyksessä" tie numero 9:llä n. 12 km Loimaalta Tampereelle.
Tie on paikalla poikki jonkin aikaa tänäänkin.
Yhdessä henkilöautossa on ollut kuusi nuorta.
Onnettomuuden syy on hyvä tuoda julki selvästi; jäinen ja lumisohjoinen tie ei ole tsunami, joka tuhoaisi ilman ihmisen vaikutusta.- joopajoo...
Kun otsikossa lukee että onnettomuuden osapuolina on ammattiautoilija ja teini, niin voi olla AIVAN VARMA, että kenessä syy on. Minua harmittaa taksikuskin puolesta, muuten ei.
- Naapurikunasta
joopajoo... kirjoitti:
Kun otsikossa lukee että onnettomuuden osapuolina on ammattiautoilija ja teini, niin voi olla AIVAN VARMA, että kenessä syy on. Minua harmittaa taksikuskin puolesta, muuten ei.
Mikä hemmetti sä olet sanomaan noin julmasti ettei harmita?Siellä oli kuitenki 6 nuorta jotka kuoli,ajattele niiden perhettä?Ja keli oli todella huono siellä.Ja syyttäminen turhaa kun ei ole kohde vastaamassa!
kasvamaan sinäkin. - jokuX
Naapurikunasta kirjoitti:
Mikä hemmetti sä olet sanomaan noin julmasti ettei harmita?Siellä oli kuitenki 6 nuorta jotka kuoli,ajattele niiden perhettä?Ja keli oli todella huono siellä.Ja syyttäminen turhaa kun ei ole kohde vastaamassa!
kasvamaan sinäkin.Eikä kellään turvavöitä ja teineillä 15-vuotta vanha umpilaho auto.
Kenen syy että Suomessa Euroopan vanhin, saastuttavin ja turvattomin autokanta? No onnex valtio saa autoista muutaman miljardin verotuloja, siinä ei muutama sata liikenne-onnettomuus uhria vuodessa paina mitään. - minä
jokuX kirjoitti:
Eikä kellään turvavöitä ja teineillä 15-vuotta vanha umpilaho auto.
Kenen syy että Suomessa Euroopan vanhin, saastuttavin ja turvattomin autokanta? No onnex valtio saa autoista muutaman miljardin verotuloja, siinä ei muutama sata liikenne-onnettomuus uhria vuodessa paina mitään.Kyllä täällä kuule ajellaan PALJON vanhemmillakin autoilla, ja kysyä sopii kenen syy!
Se on tämän paskan porvariyhteiskunnan.joka sai alkunsa Ahon hallituksen aikoihin.."köyhät kyykkyyn".
Tässä kolarijutussa auto varmaan oli pojan oma, ei isän, mutta kuitenkin..itellä samanlainen ruostepesä, toimii muuten moitteettomasti, paitsi on ruosteenraiskaama. - ean
Naapurikunasta kirjoitti:
kasvamaan sinäkin.Syyttämään tässä ei kannata ruveta, vaan selvittämään syitä. Jos on huono keli tai oja tien vieressä tai jalankulkija tiellä, niin se ei itsessään onnettomuutta aiheuta. Sitä ei aiheuta myöskään auto itsestään. Eivät ne ole tsunamiin verrattavia.
Ei ole syytä kaunistella, vaan on reilusti uskallettava tuoda julki onnettomuuden keskeinen syy, edes varoitukseksi muille. Ei siinä syyllinen tai syylliset ole enää maanpäällisen oikeuden edessä.
Se ei estä sitä, että surraan usean ihmisen elämän päättymistä. Sivullinen voi vain kuvitella, mitä heidän kaikkien omaistensa ja ystäviensä mielessä liikkuu. - Olet
joopajoo... kirjoitti:
Täysi kusipää olet. Jos itse menetät joskus jonkun niin mietipä uudestaan mitä sanoit. Hyvä sun on sanoa kun et ihmisiä tunne. JOs kuuden nuoren elämä ei oo mitään ja sä suret vaan vanhaa taksikuskia?? Kyllä vois hiukan kunnioittaa kuolleita, koskaan et tiedä koska itse menetät jonkun.
Mutta sä taidatkin olla joku kaapissa kasvanu mukula, jonka kommenttien takia ei kannata hermojaan menettää. - antti
Olet kirjoitti:
Täysi kusipää olet. Jos itse menetät joskus jonkun niin mietipä uudestaan mitä sanoit. Hyvä sun on sanoa kun et ihmisiä tunne. JOs kuuden nuoren elämä ei oo mitään ja sä suret vaan vanhaa taksikuskia?? Kyllä vois hiukan kunnioittaa kuolleita, koskaan et tiedä koska itse menetät jonkun.
Mutta sä taidatkin olla joku kaapissa kasvanu mukula, jonka kommenttien takia ei kannata hermojaan menettää.Samaa mieltä.
Kuka normaali ihminen edes kirjoittaa tuollaista p*skaa. Et varmaan puhuisi tuollaista kenellekkään, ethän. Tai muuten on kasvatus mennyt aivan mäntyyn. Vaikken mikään uskovainen olekaan, ajattelen kaikkia kuitenkin kanssa-ihmisinä ja sen perusteella toimin.
HÄPEISIT - deku
jokuX kirjoitti:
Eikä kellään turvavöitä ja teineillä 15-vuotta vanha umpilaho auto.
Kenen syy että Suomessa Euroopan vanhin, saastuttavin ja turvattomin autokanta? No onnex valtio saa autoista muutaman miljardin verotuloja, siinä ei muutama sata liikenne-onnettomuus uhria vuodessa paina mitään.kaveri, mitä tarkoitat tuolla että teineillä vanha umpilaho auto, Eikö kolareita ajeta muka kuin vanhoilla autoilla? voi jeesus sentään, luehan nyt vähän aikakausilehtiä niin kyllä siellä tiellä törmäilee uudemmatkin Bemarit ja Mersut,
ei onnettomuus tosiaankaan katso aina kulkuneuvon ikää.
ps. vanha auto voi olla paljon paremmassa kunnossa kuin uusi, riippuu siittä kuinka sitä huoltaa.
ja tosiaan kyllä TULITERÄÄNKIN AUTOON VOI TULLA VAIKKAPA OHJAUSVIKA,, ETTÄ MIETIPPÄ SITÄ, KAALIPÄÄ... - someone
joopajoo... kirjoitti:
juu..voisit mennä oikeasti johonkin hoitoon jos toi on viisainta mitä osaat sanoa! Ajattele hieman niitä ihmisiä jotka menetti omaisensa ja kuinka nuoria uhrit oli! Joku perhe menetti 2 lasta samalla kertaa...ja sellanen juttu että, tiellä oli luvattoman paljon lunta 10 CM LOSKAISTA LUNTA, ja keli oli muutenkin huono..turha siinä on alkaa ketään syytellä!!!!
Mutta se hän on meidän ihmisten pahin ongelma että jos vain mitenkään on mahdollista niin jostain on syyllinen löydettävä...aasia onnettomuudessa ei ketään voitu syyttää kun kukaan ei sitä hyökyaaltoo voinu itse aiheuttaa!!!
Mee hiukan ittees ja mieti muitakin kun ittees!!!! - ''''''¨¨¨¨¨¨''''''
someone kirjoitti:
juu..voisit mennä oikeasti johonkin hoitoon jos toi on viisainta mitä osaat sanoa! Ajattele hieman niitä ihmisiä jotka menetti omaisensa ja kuinka nuoria uhrit oli! Joku perhe menetti 2 lasta samalla kertaa...ja sellanen juttu että, tiellä oli luvattoman paljon lunta 10 CM LOSKAISTA LUNTA, ja keli oli muutenkin huono..turha siinä on alkaa ketään syytellä!!!!
Mutta se hän on meidän ihmisten pahin ongelma että jos vain mitenkään on mahdollista niin jostain on syyllinen löydettävä...aasia onnettomuudessa ei ketään voitu syyttää kun kukaan ei sitä hyökyaaltoo voinu itse aiheuttaa!!!
Mee hiukan ittees ja mieti muitakin kun ittees!!!!samaa mieltä, turha sitä on ketään syytellä, onnettomuuksista (IKÄVÄ KYLLÄ) sattuu silloin tällöin paikassa missä hyvänsä, Olet rikas, köyhä tai narri, nuori vanha tai muuten sairas, jos kohtalo koettelee, niin sille tosiaan emme voi mitään. Ilmeisesti tämä ihminen ei ole kokenut lähimmäisensä menetystä..
- kolarisyy
Jostain syystä jalkatilaan ajautunut kaljapullo
sekoitti ajajan huomion.Siinäkö syy kolariin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1242756- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k371202