Heissan, Wasa och den lilla botnia-ponteva ruottalaista puhuva hinttiväki.SE VITUN HIENO POHOJANMAA; VITTU TOLLAISET PASKAHOUSU PAKOLAISTEN KYRVÄN NUOLIAT eivät tarvitse mitään Ruottia vääntävien sairaalaa. Opetelkaa Arabiaa ja muuttakaa hiekka aavikoille tai Ruotsiin, omienne joukkoon.Ruotsinkielinen Pohjanmaa on outo? SISÄSIITTOISTA VÄKEÄ. NÄIN ON, ainut hyvä KLAMYDIA ja Vaasan SPORT. Muut saa painua .....
Vastaukset 6
- OstaMopo
Jahas, kuoropoika innostui kirjoittamaan tännekin.
- Oppivelvolliselle
Du tycks ha svaga kunskaper i det svenska språket och ännu svagare med det finska språket.
Mene takaisin kouluun ja opettele kirjoittamaan. - einiinhyväeikähuonokaan
No hei suomiryssä- et sä voi vaikuttaa tohon kaks kielisyyteen. Sitä on aina ollut suomessa kaksi kielisiä alueita. Aika tekstiä sulta. Onhan nuo närppisläiset melko erikoisia, mutta niin se on joka paikkakunnalla se oma tapa ja kulttuuri.
- ratsumies88
helsingissä ja turussa on kyllä enemmän hurreja kun vaasassa...mutta eipä esimerkiksi etelä-pohjanmaan peltoelvikset sitä käsitä kun ainut kerta kummassakaan edellä mainituissa kaupungeissa on tilausbussin ikkunasta ruotsin/viron laivaan
- Anonyymi
Se oli joku nurmolainen isän ja oman siskon yhteistuotos joka ei ole kaupungin rajaa ylittänyt. ensimmäisen tietokoneen sai 26v kun serkku tuli kotiin ruotsin reissulta,ollut volvolla töissä 15v osti sen ja laittoi juipin kansanopiston atk-kurssille,no onneksi nurmoossakin jo mokkulalla pystyy intteri weppiä selailla kun ei siellä viellä maan alla laajakaistaa oli ja 5g on helevetistä tuloo syöpä niinkun korona rokoteestakin..aamen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli joku nurmolainen isän ja oman siskon yhteistuotos joka ei ole kaupungin rajaa ylittänyt. ensimmäisen tietokoneen sai 26v kun serkku tuli kotiin ruotsin reissulta,ollut volvolla töissä 15v osti sen ja laittoi juipin kansanopiston atk-kurssille,no onneksi nurmoossakin jo mokkulalla pystyy intteri weppiä selailla kun ei siellä viellä maan alla laajakaistaa oli ja 5g on helevetistä tuloo syöpä niinkun korona rokoteestakin..aamen
etelä-pohjalainen sukurutsattu on niin katkera muille suomalaisille kun ei ymmärrä asioita. pääsääntöisesti nämä autoimmuuni sairaat yksinkertaiset lähes koko maakunta toisille sukuaan olevat ihmiset ovat vasta 2000 luvulla päässeet isosta osasta estoja. mutta matka on vielä pitkä...että päästään muun sivilisaation pariin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25848Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää67837- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38592- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437