Uuden luotsin aloittaessa

Valintakomissio

Nyt kun on jo todella lähellä uuden Vanhimmat-huoneen oman luotsin virkaanastujaiset, koulutus on loppusuoralla, niin kysytään seuraavaa:

Onko nykyisten sättäreiden joukossa mielestänne sellaisia, joita ei ikinä saisi poistaa, bannata tai hiljentää?

Muutamalle tärkeimmälle järjen- ja sydämenäänelle suunnitellaan annettavaksi eräänlainen superkruunu, mikä takaisi koskemattomuuden suhteessa luotseihin ja ehkäpä siis jonkinasteinen sättäreiden edunvalvojana toimiminen tulisi kyseeseen ristiriitatapauksissa.

Toimeksisaaneena,
VK

22

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhujoulupukille

      Hah sinä ja virkatehtävä.

    • toisettietäätoisetei

      Ilman syytä ei ketään ole hiljennetty, bannattu tai poistettu. Monet ei vaan tajua omia törkeyksiään ja sitten jaksavat viikkotolkulla itkeä että voi voi...taas minua sorsittiin.
      Tänä vuonna ei sitten todellakaan tule uutta luotsia.

    • taviksetkin.voi.tietää

      Ei tässä varmaankaan entisten, katkeroituneiden ja ihmisenergiansa loppuunkäyttäneiden ex-luotsien mielipiteitä kaivattu. Ihan normisättäreiden ajatuksia aivan normisättiarjesta käsin vain.

    • kaartelemata

      Vaan eikö voisi tosissansa assiiseen suhtautua eikä hehhetellä joutavia sotapelejä?

      En äänestä minkään sukulaisuussuhteessa olevan puolesta yhtessäkään luotsin vaalissa!

      Luotsin pittää ymmärtää vanhojaki immeisiä. Ja hittaampaa pittää saaha lukea ja kirjuuttaa ruudullen!

    • sallimunnauraa

      mikä ihmeen koulutus? ainakin 2016 toiminneet muutamat luotsit oli kyllä pinnannut niiltä koulutustunneilta totaalisesti,ei käytöstapoja,ei luku kirjotustaitoa ja pelkkää mielivaltaa vaan.onneks pari pahinta saiki potkut, sitä tappelua kukkaan jaksanut katella.

    • Voisi muutamia sellaisia ollakin.

    • Imsku.trallallaa

      Jänskättää kun kohta se uusi luotsi aloittaa ja minä jotain jo tiijän siitä etukäteen :)

      • sitätietoalöytyy

        Minäpä tiedän enemmän...


    • ähäskutti

      Minä tiedän jo kaiken:)))

    • voikikkiteitä

      miepä tiiän,että sie et tiiä.mitä minä tiiän

      • tarkoitusvainseurata

        et taida edes sitä tietää että uusi luotsi tulee ilman tunnusta.


    • Itsekin_välittävä

      Eihän enää yksikään vanha luotsi syrjäydy uuden aloittaessa? Jotenkin tulee niin surullinen olo kun miettii ent. luotseja joilta on viety elämäntehtävä ja -tarkoitus... Ruokkiiko heitä kukaan ja saavatko he osakseen inhimillistä kohtelua?

      • ylimääräinenpois

        Ainakin muutamille kunnon paasto ei tee muuta kuin hyvää..


    • murmeliin

      Toivottavasti tää ei ole selina1.Jonkinlainen rauha olis chatissa

    • vallatonluotsi

      Kyllähän selina käyttäytyy koko ajan niinkuin hän olis luotsi tai peräti omistais sätin,ei hän ymmärrä että kun jostain saa potkut niin se suhde loppuu siihen olipa työsuhde tai jonkinlainen muu suhde,pitäis jollain lailla saada se painettua seninankin kalloon

      • rouvan pelko on viisauden alku.


    • JouluRauha

      Kyllä ovat Jouluiset tekstit parilla palstalla ja samat kirjoittajat niissä.

      Huokasen ja poistun.

    • missä.viipyy

      Eikö pitäny olla jo uuden luotsin?

      • uudettavat

        Kyllähän minä tulen mutta ilman virkamerkkiä.


      • tapojasi.emme.tunne

        Ei me sua uskota jos ei oo viran ulkoisia tunnusmerkkejä!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe