Uuden luotsin aloittaessa

Valintakomissio

Nyt kun on jo todella lähellä uuden Vanhimmat-huoneen oman luotsin virkaanastujaiset, koulutus on loppusuoralla, niin kysytään seuraavaa:

Onko nykyisten sättäreiden joukossa mielestänne sellaisia, joita ei ikinä saisi poistaa, bannata tai hiljentää?

Muutamalle tärkeimmälle järjen- ja sydämenäänelle suunnitellaan annettavaksi eräänlainen superkruunu, mikä takaisi koskemattomuuden suhteessa luotseihin ja ehkäpä siis jonkinasteinen sättäreiden edunvalvojana toimiminen tulisi kyseeseen ristiriitatapauksissa.

Toimeksisaaneena,
VK

22

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhujoulupukille

      Hah sinä ja virkatehtävä.

    • toisettietäätoisetei

      Ilman syytä ei ketään ole hiljennetty, bannattu tai poistettu. Monet ei vaan tajua omia törkeyksiään ja sitten jaksavat viikkotolkulla itkeä että voi voi...taas minua sorsittiin.
      Tänä vuonna ei sitten todellakaan tule uutta luotsia.

    • taviksetkin.voi.tietää

      Ei tässä varmaankaan entisten, katkeroituneiden ja ihmisenergiansa loppuunkäyttäneiden ex-luotsien mielipiteitä kaivattu. Ihan normisättäreiden ajatuksia aivan normisättiarjesta käsin vain.

    • kaartelemata

      Vaan eikö voisi tosissansa assiiseen suhtautua eikä hehhetellä joutavia sotapelejä?

      En äänestä minkään sukulaisuussuhteessa olevan puolesta yhtessäkään luotsin vaalissa!

      Luotsin pittää ymmärtää vanhojaki immeisiä. Ja hittaampaa pittää saaha lukea ja kirjuuttaa ruudullen!

    • sallimunnauraa

      mikä ihmeen koulutus? ainakin 2016 toiminneet muutamat luotsit oli kyllä pinnannut niiltä koulutustunneilta totaalisesti,ei käytöstapoja,ei luku kirjotustaitoa ja pelkkää mielivaltaa vaan.onneks pari pahinta saiki potkut, sitä tappelua kukkaan jaksanut katella.

    • Voisi muutamia sellaisia ollakin.

    • Imsku.trallallaa

      Jänskättää kun kohta se uusi luotsi aloittaa ja minä jotain jo tiijän siitä etukäteen :)

      • sitätietoalöytyy

        Minäpä tiedän enemmän...


    • ähäskutti

      Minä tiedän jo kaiken:)))

    • voikikkiteitä

      miepä tiiän,että sie et tiiä.mitä minä tiiän

      • tarkoitusvainseurata

        et taida edes sitä tietää että uusi luotsi tulee ilman tunnusta.


    • Itsekin_välittävä

      Eihän enää yksikään vanha luotsi syrjäydy uuden aloittaessa? Jotenkin tulee niin surullinen olo kun miettii ent. luotseja joilta on viety elämäntehtävä ja -tarkoitus... Ruokkiiko heitä kukaan ja saavatko he osakseen inhimillistä kohtelua?

      • ylimääräinenpois

        Ainakin muutamille kunnon paasto ei tee muuta kuin hyvää..


    • murmeliin

      Toivottavasti tää ei ole selina1.Jonkinlainen rauha olis chatissa

    • vallatonluotsi

      Kyllähän selina käyttäytyy koko ajan niinkuin hän olis luotsi tai peräti omistais sätin,ei hän ymmärrä että kun jostain saa potkut niin se suhde loppuu siihen olipa työsuhde tai jonkinlainen muu suhde,pitäis jollain lailla saada se painettua seninankin kalloon

      • rouvan pelko on viisauden alku.


    • JouluRauha

      Kyllä ovat Jouluiset tekstit parilla palstalla ja samat kirjoittajat niissä.

      Huokasen ja poistun.

    • missä.viipyy

      Eikö pitäny olla jo uuden luotsin?

      • uudettavat

        Kyllähän minä tulen mutta ilman virkamerkkiä.


      • tapojasi.emme.tunne

        Ei me sua uskota jos ei oo viran ulkoisia tunnusmerkkejä!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe