Tässäpä tännekin vähän pohdiskeltavaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14622685/ehdotus-uudeksi-aselaiksi#comment-87821635
Analyytikon mietteitä
21
275
Vastaukset
- ammuskelija
Analyysi on ihan jotain muuta kuin "susianalyytikon" pohdiskelu. Analyysi on älyllinen ja objektiivinen työsuorite, Se on hyvin kaukana kirjoitelmasta.
- Nussiskelija
ja analyysiin liittyy tieteellinen ote. Anaalilyylin tieteellisin paperi löytynee hänen psykiatrinsa antamasta lausunnosta.
- Kovakovalle
Kovat on lääkkeet, mutta varmasti tehoaa. Kannatetaan ehdottomasti ja äänestetään analyytikko vaikka eduskuntaan hoitamaan tätä asiaa. Loppuu sitten ihmisteurastus.
- Holhouksen_alaiset
eivät liene vaalikelpoisia...
Heh heh....Minähän tässä Susianalyysin kautta sivistän maaseutujemme tyhmiä sutta pelkääviä apinoita ja kännisiä pyssynpaukuttelijoita. Kyllä tällä meriitillä jo paljon satelisi fiksuilta kansalaisilta äänilaariini täytettä.
Susianalyytikko kirjoitti:
Onhan täällä joku fiksukin liikkeellä.
Tämä siis kovakovalle
- Tämän_päivän
uutisten valossa näyttää uusi ajoneuvolaki olevan enemmän tarpeen:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201612202200043278_ul.shtml - ScaniaVabis
Siinäpä ihmettä kerrakseen, taajamissa asuvia petopelkureita jahtaakin uuden tyyppinen, iso ja muriseva peto, joka vaanii siellä, missä on paljon ihmisiä. Peto itse on vaaraton, muuttuen vaaralliseksi silloin, kun jokin tuntematon parasiitti asettuu hallitsemaan pedon päätä.
Lisäksi vanhempi ja ihmisuhreja runsaammin vaativa peto viihtyy vesistöissämme, surmaten Suomessakin noin viisikymmentä ihmisuhria vuosittain. - eiääliö
Tämä siis kovakovalle
Pikemminkin kaksi ääliötä.
- Kovakovalle
eiääliö kirjoitti:
Pikemminkin kaksi ääliötä.
Kyllä analyytikon puheessa on paljon painavaa tavaraa. Ite oon näitä asioita monesti funtsinut ja kyllähän se ase pitäs känniseltä sutta pelkäävältä apinalta ottaa kämmösestä pois ja antaa vaikka tilalle tikkari.
- 2412cg
Kovakovalle kirjoitti:
Kyllä analyytikon puheessa on paljon painavaa tavaraa. Ite oon näitä asioita monesti funtsinut ja kyllähän se ase pitäs känniseltä sutta pelkäävältä apinalta ottaa kämmösestä pois ja antaa vaikka tilalle tikkari.
Jaa'a analyytikko on taas kädellä eli harrastaa nyrkkikyllikkiä, onanoiden kirjoittelemalla vastauksia itselleen.
Sutta pelkäävä ...... on kohdallasi täysin totta olethan taajamassa, kännisyytesi vaikuttaisi kuitenkin olevan pillerihuurua. Heh heh.... Susianalyysin peruspilareihin kuuluu eittämätön totuus, jotta sutta pelkäävä maalaisapina paskoo housuihinsa nähtyään minkä tahansa eläimen jättämät jäljet. Sudet vaanivat kaikkialla ja kaikki painaumat hangella ovat susista. Tätä kaikkea pahentaa vielä jatkuva viinapöhö, jolloin pirut tosiaan riivaavat ja mielikuvitus laukkaa. En voi tässäkään olla hirnumatta jokapäiväisille lööpeille, milloin metsästäjäapina on ampunut kaveriaan metsona tahi omaa lastaan päissään sutena ja niin edelleen.....
Tällä kaikella tarkoitan, jotta siinä yhden maailman velliperse heti märisee kun palstalta löytyy muutakin fiksuutta kuin minä. Apina ajattelee, että kaikki "pahuus" johtuu susista, tässä tapauksesta Susianalyytikosta, Mestarista.- Kovakovalle
Heh heh.... Susianalyysin peruspilareihin kuuluu eittämätön totuus, jotta sutta pelkäävä maalaisapina paskoo housuihinsa nähtyään minkä tahansa eläimen jättämät jäljet. Sudet vaanivat kaikkialla ja kaikki painaumat hangella ovat susista. Tätä kaikkea pahentaa vielä jatkuva viinapöhö, jolloin pirut tosiaan riivaavat ja mielikuvitus laukkaa. En voi tässäkään olla hirnumatta jokapäiväisille lööpeille, milloin metsästäjäapina on ampunut kaveriaan metsona tahi omaa lastaan päissään sutena ja niin edelleen.....
Tällä kaikella tarkoitan, jotta siinä yhden maailman velliperse heti märisee kun palstalta löytyy muutakin fiksuutta kuin minä. Apina ajattelee, että kaikki "pahuus" johtuu susista, tässä tapauksesta Susianalyytikosta, Mestarista.Mahtavaa tekstiä Mestarilta. Ilmottaudun opetuslapseksesi, jos vaan huolit minut kyseiseen tehtävään?
- Ei_noin_tyhmää
opetuslasta voi ollakkaan. Olet anuslyylin toinen (tai kolmas) nikki.
- MersuBenz
ScaniaVabis kirjoitti:
Siinäpä ihmettä kerrakseen, taajamissa asuvia petopelkureita jahtaakin uuden tyyppinen, iso ja muriseva peto, joka vaanii siellä, missä on paljon ihmisiä. Peto itse on vaaraton, muuttuen vaaralliseksi silloin, kun jokin tuntematon parasiitti asettuu hallitsemaan pedon päätä.
Lisäksi vanhempi ja ihmisuhreja runsaammin vaativa peto viihtyy vesistöissämme, surmaten Suomessakin noin viisikymmentä ihmisuhria vuosittain.Järvien peto on lihalle ahnas, avoimien vesistöjen ajalla se ottaa noin viisikymmentä ihmisuhria, jääpeitteen aikaan peto on kylläisempi, koskapa se vetelee jään alle surmaan vain noin kaksikymmentä ihmisuhria.
- Kovakovalle
Ei_noin_tyhmää kirjoitti:
opetuslasta voi ollakkaan. Olet anuslyylin toinen (tai kolmas) nikki.
Voi voi...väärin meni. Mestari on Mestari, minä vaan hänen opetuslapsensa. Jäätävää on Mestarin analyysi.
- 201434
Susianalyytikko on narsisti, joka hakee huomiota päästäkseen ärsyttämään muita kirjoitelmillaan. Parempi jättää hänet kokonaan huomiotta, jotta päästään taas yhdestä kiusaajasta eroon.
Niin....Että tämmönen on ihan arkipäivää tässä maassa:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701032200048265_uu.shtml- Koskahan_nuo
laittomat aseet kielletään liivijengiläisiltä?
Heh heh, siinä tollero taas puolustelelee laillisilla aseilla tehtyjä tappoja. Varsinkin metsästäjäthän ihan yleisesti ajattelevat, jotta oman perheenjäsentenkin metsästäminen on ihan suotavaa ja ymmärrettävää, kunhan ase vaan on laillinen ja metsästystutkinto suoritettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947996- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2532528- 482175
- 422025
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281950- 481912
- 191783
- 601778