Analyytikon mietteitä

21

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammuskelija

      Analyysi on ihan jotain muuta kuin "susianalyytikon" pohdiskelu. Analyysi on älyllinen ja objektiivinen työsuorite, Se on hyvin kaukana kirjoitelmasta.

      • Nussiskelija

        ja analyysiin liittyy tieteellinen ote. Anaalilyylin tieteellisin paperi löytynee hänen psykiatrinsa antamasta lausunnosta.


    • Kovakovalle

      Kovat on lääkkeet, mutta varmasti tehoaa. Kannatetaan ehdottomasti ja äänestetään analyytikko vaikka eduskuntaan hoitamaan tätä asiaa. Loppuu sitten ihmisteurastus.

      • Holhouksen_alaiset

        eivät liene vaalikelpoisia...


      • Heh heh....Minähän tässä Susianalyysin kautta sivistän maaseutujemme tyhmiä sutta pelkääviä apinoita ja kännisiä pyssynpaukuttelijoita. Kyllä tällä meriitillä jo paljon satelisi fiksuilta kansalaisilta äänilaariini täytettä.


      • Onhan täällä joku fiksukin liikkeellä.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Onhan täällä joku fiksukin liikkeellä.

        Tämä siis kovakovalle


      • Tämän_päivän

      • ScaniaVabis

        Siinäpä ihmettä kerrakseen, taajamissa asuvia petopelkureita jahtaakin uuden tyyppinen, iso ja muriseva peto, joka vaanii siellä, missä on paljon ihmisiä. Peto itse on vaaraton, muuttuen vaaralliseksi silloin, kun jokin tuntematon parasiitti asettuu hallitsemaan pedon päätä.

        Lisäksi vanhempi ja ihmisuhreja runsaammin vaativa peto viihtyy vesistöissämme, surmaten Suomessakin noin viisikymmentä ihmisuhria vuosittain.


      • eiääliö
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Tämä siis kovakovalle

        Pikemminkin kaksi ääliötä.


      • Kovakovalle
        eiääliö kirjoitti:

        Pikemminkin kaksi ääliötä.

        Kyllä analyytikon puheessa on paljon painavaa tavaraa. Ite oon näitä asioita monesti funtsinut ja kyllähän se ase pitäs känniseltä sutta pelkäävältä apinalta ottaa kämmösestä pois ja antaa vaikka tilalle tikkari.


      • 2412cg
        Kovakovalle kirjoitti:

        Kyllä analyytikon puheessa on paljon painavaa tavaraa. Ite oon näitä asioita monesti funtsinut ja kyllähän se ase pitäs känniseltä sutta pelkäävältä apinalta ottaa kämmösestä pois ja antaa vaikka tilalle tikkari.

        Jaa'a analyytikko on taas kädellä eli harrastaa nyrkkikyllikkiä, onanoiden kirjoittelemalla vastauksia itselleen.
        Sutta pelkäävä ...... on kohdallasi täysin totta olethan taajamassa, kännisyytesi vaikuttaisi kuitenkin olevan pillerihuurua.


      • Heh heh.... Susianalyysin peruspilareihin kuuluu eittämätön totuus, jotta sutta pelkäävä maalaisapina paskoo housuihinsa nähtyään minkä tahansa eläimen jättämät jäljet. Sudet vaanivat kaikkialla ja kaikki painaumat hangella ovat susista. Tätä kaikkea pahentaa vielä jatkuva viinapöhö, jolloin pirut tosiaan riivaavat ja mielikuvitus laukkaa. En voi tässäkään olla hirnumatta jokapäiväisille lööpeille, milloin metsästäjäapina on ampunut kaveriaan metsona tahi omaa lastaan päissään sutena ja niin edelleen.....

        Tällä kaikella tarkoitan, jotta siinä yhden maailman velliperse heti märisee kun palstalta löytyy muutakin fiksuutta kuin minä. Apina ajattelee, että kaikki "pahuus" johtuu susista, tässä tapauksesta Susianalyytikosta, Mestarista.


      • Kovakovalle
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh.... Susianalyysin peruspilareihin kuuluu eittämätön totuus, jotta sutta pelkäävä maalaisapina paskoo housuihinsa nähtyään minkä tahansa eläimen jättämät jäljet. Sudet vaanivat kaikkialla ja kaikki painaumat hangella ovat susista. Tätä kaikkea pahentaa vielä jatkuva viinapöhö, jolloin pirut tosiaan riivaavat ja mielikuvitus laukkaa. En voi tässäkään olla hirnumatta jokapäiväisille lööpeille, milloin metsästäjäapina on ampunut kaveriaan metsona tahi omaa lastaan päissään sutena ja niin edelleen.....

        Tällä kaikella tarkoitan, jotta siinä yhden maailman velliperse heti märisee kun palstalta löytyy muutakin fiksuutta kuin minä. Apina ajattelee, että kaikki "pahuus" johtuu susista, tässä tapauksesta Susianalyytikosta, Mestarista.

        Mahtavaa tekstiä Mestarilta. Ilmottaudun opetuslapseksesi, jos vaan huolit minut kyseiseen tehtävään?


      • Ei_noin_tyhmää

        opetuslasta voi ollakkaan. Olet anuslyylin toinen (tai kolmas) nikki.


      • MersuBenz
        ScaniaVabis kirjoitti:

        Siinäpä ihmettä kerrakseen, taajamissa asuvia petopelkureita jahtaakin uuden tyyppinen, iso ja muriseva peto, joka vaanii siellä, missä on paljon ihmisiä. Peto itse on vaaraton, muuttuen vaaralliseksi silloin, kun jokin tuntematon parasiitti asettuu hallitsemaan pedon päätä.

        Lisäksi vanhempi ja ihmisuhreja runsaammin vaativa peto viihtyy vesistöissämme, surmaten Suomessakin noin viisikymmentä ihmisuhria vuosittain.

        Järvien peto on lihalle ahnas, avoimien vesistöjen ajalla se ottaa noin viisikymmentä ihmisuhria, jääpeitteen aikaan peto on kylläisempi, koskapa se vetelee jään alle surmaan vain noin kaksikymmentä ihmisuhria.


      • Kovakovalle
        Ei_noin_tyhmää kirjoitti:

        opetuslasta voi ollakkaan. Olet anuslyylin toinen (tai kolmas) nikki.

        Voi voi...väärin meni. Mestari on Mestari, minä vaan hänen opetuslapsensa. Jäätävää on Mestarin analyysi.


    • 201434

      Susianalyytikko on narsisti, joka hakee huomiota päästäkseen ärsyttämään muita kirjoitelmillaan. Parempi jättää hänet kokonaan huomiotta, jotta päästään taas yhdestä kiusaajasta eroon.

      • Koskahan_nuo

        laittomat aseet kielletään liivijengiläisiltä?


      • Heh heh, siinä tollero taas puolustelelee laillisilla aseilla tehtyjä tappoja. Varsinkin metsästäjäthän ihan yleisesti ajattelevat, jotta oman perheenjäsentenkin metsästäminen on ihan suotavaa ja ymmärrettävää, kunhan ase vaan on laillinen ja metsästystutkinto suoritettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe