Toivoisin monipuolisempaa juttua rekattujen..

KittieChi-81

kanssa..

Taukoa olen pitänyt, ei ole huvittanut palstailu ja on huoli koirasta ym..

No nyt piipahdan ja teen avauksen.. Sori, en osaa vastailla hillomunkki juttuihin, ei ne haittaa, mutta aina ei jaksa höpistä.. Ja huolestuttaa kun palstalaiset ovat vain Arielin perässä ja että juttu aina kääntyy häneen.. Olisi mukavaa jos kaikkia palstalla olevia mukavia tyyppejä arvostettaisiin yhtä paljon ja keskulteltaisiin myös heistä.

37

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No eipä sitä aina huvita/jaksa :) Juu..kyllä maailmassa juttuja piisaa mistä voi höpötellä :)

      • Jokos on koti valmiina joulua varten? Meillä on, lahjat hankittu ja kämppä koristeltu.. Saan rentoutua ja keskittyä harrastuksiin.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Jokos on koti valmiina joulua varten? Meillä on, lahjat hankittu ja kämppä koristeltu.. Saan rentoutua ja keskittyä harrastuksiin.😊

        No ei kuule ole :( Ajattelin että nyt pitää kyllä viimeistää viikonloppuna tehdä joulusiivous. Vähän olen kyllä jo leiponut. Joulu yllätti mut :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kuule ole :( Ajattelin että nyt pitää kyllä viimeistää viikonloppuna tehdä joulusiivous. Vähän olen kyllä jo leiponut. Joulu yllätti mut :{

        No kyllä ehdit vielä joulua laittaa.😊 Minnes muut ovat hävinneet, eivät vissiin ilahtuneet palstalle tulostani..?😐


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No kyllä ehdit vielä joulua laittaa.😊 Minnes muut ovat hävinneet, eivät vissiin ilahtuneet palstalle tulostani..?😐

        no kyllä jäbällä on ollu kovastikki veipijongin myyrää ikävä :) ei sitte vaan kerkiä päivisin täällä pahemmin olla ku on noitten kantturoitten lisäks tota urakointi hommaa talvisaikaan. kerroppa nyt et mitä sille sessulille kuuluu?


      • temmirauta kirjoitti:

        no kyllä jäbällä on ollu kovastikki veipijongin myyrää ikävä :) ei sitte vaan kerkiä päivisin täällä pahemmin olla ku on noitten kantturoitten lisäks tota urakointi hommaa talvisaikaan. kerroppa nyt et mitä sille sessulille kuuluu?

        No kiva kun on kaivattu. No, kyllä koiru on jotenkuten toipunut siitä kun polvilumpio muljahti.. Mutta ei koiru tule paremmaksi kokonaan.. Ei jaksa pitkiä lenkkejä ja vasen takajalka vaivaa, nostaa sitä kävellessä.. Eli kipuilua on, mieheni on sitä mieltä ettei voida koiraa pitää enää kovin kauan..😔


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No kiva kun on kaivattu. No, kyllä koiru on jotenkuten toipunut siitä kun polvilumpio muljahti.. Mutta ei koiru tule paremmaksi kokonaan.. Ei jaksa pitkiä lenkkejä ja vasen takajalka vaivaa, nostaa sitä kävellessä.. Eli kipuilua on, mieheni on sitä mieltä ettei voida koiraa pitää enää kovin kauan..😔

        Tota noin... Mä annan ny sellaisen neuvon et käytä vuffee kävelemäs korkeintaan vaan pihal. Älä tee pitkii lenkkei et polvi sais tilaisuuden toipuu :)


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mä annan ny sellaisen neuvon et käytä vuffee kävelemäs korkeintaan vaan pihal. Älä tee pitkii lenkkei et polvi sais tilaisuuden toipuu :)

        Teen pari pientä lenkkiä koirun kanssa päiväs, maks 15 -20 min kerralla.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No kyllä ehdit vielä joulua laittaa.😊 Minnes muut ovat hävinneet, eivät vissiin ilahtuneet palstalle tulostani..?😐

        No meitsi kyllä tuollaisesta epäilystä loukkaantuu :-( Kun aamuin illoin on tullut Chihusta ajateltua kuitenkin..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi kyllä tuollaisesta epäilystä loukkaantuu :-( Kun aamuin illoin on tullut Chihusta ajateltua kuitenkin..

        Anteeksi..


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Jokos on koti valmiina joulua varten? Meillä on, lahjat hankittu ja kämppä koristeltu.. Saan rentoutua ja keskittyä harrastuksiin.😊

        Ootsä jo kuusenki hankkinu vai tuonko mä muassain ku tuun sinne etelään? ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No kiva kun on kaivattu. No, kyllä koiru on jotenkuten toipunut siitä kun polvilumpio muljahti.. Mutta ei koiru tule paremmaksi kokonaan.. Ei jaksa pitkiä lenkkejä ja vasen takajalka vaivaa, nostaa sitä kävellessä.. Eli kipuilua on, mieheni on sitä mieltä ettei voida koiraa pitää enää kovin kauan..😔

        Onko koiranne minkä ikäinen? Me jouduttiin lopettamaan meidän koira, kun sille tuli neurologisia oireita ja sydän temppuili. On ne koirat vaan niin hyviä ystäviä.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Anteeksi..

        No kun kaiken parransängen ja muun karvoituksen alla on tunteikas säkki kuitenkin.. :-(


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No kun kaiken parransängen ja muun karvoituksen alla on tunteikas säkki kuitenkin.. :-(

        Hitto soikoon sälli eikä mikään hemmetin säkki.. :-O


      • artagnan kirjoitti:

        Ootsä jo kuusenki hankkinu vai tuonko mä muassain ku tuun sinne etelään? ;)

        Meillä on muovikuusi, en halua tappaa elävää kuusta..😊


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No kun kaiken parransängen ja muun karvoituksen alla on tunteikas säkki kuitenkin.. :-(

        Tunteita pitää ollakin, tunteeton ihminen on kamala.. Lämpimät halit sinulle välittämisestä!❤


      • Kylmät__kädet kirjoitti:

        Onko koiranne minkä ikäinen? Me jouduttiin lopettamaan meidän koira, kun sille tuli neurologisia oireita ja sydän temppuili. On ne koirat vaan niin hyviä ystäviä.

        Koiru on 9-vuotias. Ikävää että jouduit luopumaan koirastasi.. Onko sinulla nykyään uutta lemmikkiä?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Meillä on muovikuusi, en halua tappaa elävää kuusta..😊

        äläpä mee tommosia puhumaan ku typykällä on iso kuusi pisnes meneillään jäbän mehtiköstä. taitaapi käydä vielä niin et yhtään linnun istuinta ei jää jäljelle ku hän on sieltä kaikki kaupannu menemään.. ;)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Hitto soikoon sälli eikä mikään hemmetin säkki.. :-O

        Säkki-Butsi...:)))))))


    • Mitä esim. Ilmannimelle mahtaa kuulua..?

    • No kai sä kuiteski munkkei syöt? :) Et sä tykkää sellasist mis on pinkkii töhnää pääl ja kermavaahtoo sisäs ku ne on kuulemma mimmein mieleen... :)

      • Syön, syön, berliinimunkit on yhtiä suosikkeja..😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Syön, syön, berliinimunkit on yhtiä suosikkeja..😊

        No mäki kyl tykkään vaik en hirveesti makeen perään ookkaan... :)


    • hushushus

      Suosittelen marttakerhoa, siellä voi höpöttää kaikkea.. ja ajattele voit myös juoruta kahvikupin kanssa. Senkin paltahäirikkö.

      • Mene sinä itse sinne omalle "palttalle".


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Mene sinä itse sinne omalle "palttalle".

        Hitto ku repes... :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe