Olen nyt 3 kk käyttänyt vagifemia ja alussa kun käytin vagifemia 2 viikon ajan joka päivä alapää tuntui tosi hyvältä. Nyt olen siirtynyt käyttämään 2-3 viikossa vagifemia. Ja tuntuu kuin oireet olisivat osittain palanneet. Luin jostakin että joku on käyttänyt vagifemin välipäivinä intivag emätinpuikkoja. Onko kokemusta niistä kellään? En löytänyt kyseistä tuotetta yo apteekin sivuilta.
Intivag emätinpuikko
8
2161
Vastaukset
- Pirkkoliina47
Itse ostin Intivagini gynekologin suosituksesta Erottajan apteekista. Käytän niinä päivinä kun en käytä Vagifemia. Olen tykännyt. Se ei juurikaan valu ja oli halvempi kuin muut vastaavat. Tulee harvoin käytyä Helsingin keskustassa, joten aattelin tilata netistä seuraavan kerran. googlasin, että sitä voi tilata myös netistä
http://www.suomiapteekki.fi/epages/SiikajoenApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/SiikajoenApteekki/Products/9320201 - PirjoLeht
Mun gynekologi suositteli mulle Intivagia, siinä on tosi hyvä koostumus, en ole saanut allergisia reaktioita,vaikka olen tosi allerginen yleensä. itse ostin Stockmanin apteekista.
- 50plusnainen
Minä olen käyttänyt jo monta pakettia intivagplus-tuotetta. Se sopii todella hyvin. En halua käyttäämitään hormoonillista vaihtoehtoa, joten tämä on erinomainen valinta. Ja halvin. Olisi kivaa että sitä saisi myös useammasta apteekista.
- Ongelmissa
Saan Intivagista kovia kirvelyitä. Outoa. Se ei kuitenkaan näytä sisältävän mitään erityisempää.
- TeijaL
Hei kaikille. Olen ollut tyytyväinen Intivagiin, lääkärini suositteli sitä minulle. Se ei valu!
- Helena4042
Ihana koostumus. En pysty muuta käyttämään kun olen tosi allerginen. Pitäisi saada vaan useammasta apteekista.
- Hedvin
Miksei sitä saa kaikista apteekeista? Töölön apteekki on tilannut sitä. Olen ostanut monta pakettia ja saanut jatkuvan hiivan pois. Hankkikaa apteekit valikoimiinne Intivag
- Kanta-asiakas70
Kluuvin apteekista saa Intivagia. Itse ostan sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701146
- 1101016
- 47984
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(49840