Tappakaa ittenne

Ihan liian asiallisia kommentteja oon äskettäin jättäny, että palauttaakseni maineeni aattelin näin yleisesti käskee kaikkia tappaan ittensä. Ei siitä sen enempää, asiattomat kommentit tekee comebackin heti kun ilmaantuu sopivia uhreja.

9

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukku ylös.

• Nyt on julman kyberkiusaajan status vähän mennyt. Tämän olen nähnyt tapahtuvan monesti, tämä on käynyt itsellenikin. Muistan vielä kun lähti nettivinkkaus poliisille vanhalla käyttäjällä.

• Näin siinä käy kun jokainen uusi keskustelu on "Kysykää mitä tahansa" tai "Ihastunut, mitä tehdä?"

Ei kehtais kauheesti toistaa itteensä, niin sen takia kiusaaminenkin vähenee väkisin.

• Too late your cover has been blown. 😈

Joskus aikuisena ymmärrät sitten, että ei kannata yrittää esittää jotain muuta, kun mitä oikeasti on. Ei edes silloin, kun on menneisyydessään kokenut vääryyttä.

Sori jos loppujen lopuksi muutunkin mielenpahoittajaksi... Mutta joskus - öö okei usein - totuus on epämieluista kuultavaa.

• Silloin kun on aikaansaamaton epävarma luuseri, niin silloin kannattaa esittää jotain muuta.

• Esup kirjoitti:

Silloin kun on aikaansaamaton epävarma luuseri, niin silloin kannattaa esittää jotain muuta.

Noh näin jonkin verran elämää nähneenä sanoisin, että kusipään esittämisellä harvemmin oikeasti voittaa ainakaan pitkällä tähtäimellä mitään. Tietysti se saattaa tuottaa sitä mielihyvää, mutta sekin todennäköisesti laantuu nopeasti ja toleranssi kasvaa vähän niin kuin päihteissä.

• Että minä asiallinen vai

• Oletko 14v?

• No mitä luulet vitun autistisedä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      146
      2444
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1681
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      865
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      815
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe