Tappakaa ittenne

Ihan liian asiallisia kommentteja oon äskettäin jättäny, että palauttaakseni maineeni aattelin näin yleisesti käskee kaikkia tappaan ittensä. Ei siitä sen enempää, asiattomat kommentit tekee comebackin heti kun ilmaantuu sopivia uhreja.

9

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukku ylös.

• Nyt on julman kyberkiusaajan status vähän mennyt. Tämän olen nähnyt tapahtuvan monesti, tämä on käynyt itsellenikin. Muistan vielä kun lähti nettivinkkaus poliisille vanhalla käyttäjällä.

• Näin siinä käy kun jokainen uusi keskustelu on "Kysykää mitä tahansa" tai "Ihastunut, mitä tehdä?"

Ei kehtais kauheesti toistaa itteensä, niin sen takia kiusaaminenkin vähenee väkisin.

• Too late your cover has been blown. 😈

Joskus aikuisena ymmärrät sitten, että ei kannata yrittää esittää jotain muuta, kun mitä oikeasti on. Ei edes silloin, kun on menneisyydessään kokenut vääryyttä.

Sori jos loppujen lopuksi muutunkin mielenpahoittajaksi... Mutta joskus - öö okei usein - totuus on epämieluista kuultavaa.

• Silloin kun on aikaansaamaton epävarma luuseri, niin silloin kannattaa esittää jotain muuta.

• Esup kirjoitti:

Silloin kun on aikaansaamaton epävarma luuseri, niin silloin kannattaa esittää jotain muuta.

Noh näin jonkin verran elämää nähneenä sanoisin, että kusipään esittämisellä harvemmin oikeasti voittaa ainakaan pitkällä tähtäimellä mitään. Tietysti se saattaa tuottaa sitä mielihyvää, mutta sekin todennäköisesti laantuu nopeasti ja toleranssi kasvaa vähän niin kuin päihteissä.

• Että minä asiallinen vai

• Oletko 14v?

• No mitä luulet vitun autistisedä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2376
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82