Habbo hotelli

Malluttii

Hei! Olen himottanut roolipelaamista jo kauan ja aloitin Habon pelaamisen joskus 2005 alkupuolella. En ole kuitenkaan kirjautunut kyseiselle sivulle pitkiin aikoihin ja juuri huomasin että sähköpostini on suljettu enkä pysty palauttamaan sitä, joten hahmoilleni ei enää pääse.(on minulla yksi hahmo eri sähköpostilla) En halua tehdä enää muita sähköposteja Habboa varten. Tällainen roolipelihän tarvii paljon aikaa ns. rikastuakseen jos ei omia rahoja halua peliin laittaa. Hyvät muistot palautuvat mieleen pelistä! :) Te, jotka olette lopettaneet Habon pelaamisen; pyydän, jos et tarvitse hahmoasi niin voisitko lahjoittaa sen minulle. Vannon että jokaisella hahmolla ovat uniikit merkit yms. sehän tässä minua kiehtookin :) Pääsisin alkuun rakentelussa yms. Nykyään kirjautuakseen tarvii sähköpostin ja salasanan, joten jos "lahjoitat" hahmosi minulle, ota yhteyttä [email protected] Kiitos!

1

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • habboretrojen

jos sinua kiinostaa peelata retro habbo tyyliä hamachi nimi Rapillan1 ei tarvitse salasanaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3188
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3015
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      49
      2896
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2187
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2071
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      950
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      934
    Aihe