Hei! Olen himottanut roolipelaamista jo kauan ja aloitin Habon pelaamisen joskus 2005 alkupuolella. En ole kuitenkaan kirjautunut kyseiselle sivulle pitkiin aikoihin ja juuri huomasin että sähköpostini on suljettu enkä pysty palauttamaan sitä, joten hahmoilleni ei enää pääse.(on minulla yksi hahmo eri sähköpostilla) En halua tehdä enää muita sähköposteja Habboa varten. Tällainen roolipelihän tarvii paljon aikaa ns. rikastuakseen jos ei omia rahoja halua peliin laittaa. Hyvät muistot palautuvat mieleen pelistä! :) Te, jotka olette lopettaneet Habon pelaamisen; pyydän, jos et tarvitse hahmoasi niin voisitko lahjoittaa sen minulle. Vannon että jokaisella hahmolla ovat uniikit merkit yms. sehän tässä minua kiehtookin :) Pääsisin alkuun rakentelussa yms. Nykyään kirjautuakseen tarvii sähköpostin ja salasanan, joten jos "lahjoitat" hahmosi minulle, ota yhteyttä [email protected] Kiitos!
Habbo hotelli
Malluttii
1
120
Vastaukset
- habboretrojen
jos sinua kiinostaa peelata retro habbo tyyliä hamachi nimi Rapillan1 ei tarvitse salasanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897