Thaimaa karon pilattu

Karonnähty

Karon todella ränsistynyt paikka. valitettavasti liikaa turisteja ja turistirahoja ei kohdenneta rakennuksien ja paikkojen kunnostamiseen.
Vuosi vuodelta huonompi. Suosittelen kaikille perhelomalaisille ja muille (ei seksituristeille) vaihtamaan maata.

Jos joku muu maa olisi turvallinen niin ehdottomasti sinne tai eurooppaan.

7

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thaivaalista

      Itse en tiedä mitään muuta maata jossa, yhtä voimakkaasti valtion taholta on yritetty puuttua turismin luonnonhaittojen vähentämiseen kuin Thaimaa.

      On kielletty tai lopetettu matkustaminen joillekkin saarille. On pyritty vähentämään rantojen kuormitusta. On alueita jonne ei saa hotelleja rakentaa, on suojeltujarantoja jne.

      Purnaustahan on näistä nähty palstoillakkin.

      Venetsiasta puhuttiin jo 30 vuotta sitten, ettei se kestä enää turismia. Niin vaan sama meno jatkuu.

      Jos jossakin vielä löytyy koskematonta luontoa, länsimaisilla on kiire mennä raiskaamaan se. On se sitten jopa lapin erämaa, serengeti tai galapakos saaret.

      Surullisinta on se että, ne joilla on kovin kiire, pitävät itseään luontoihmisinä.

      Thaimaassa on paljon hienoja paikkoja joissa kuormitus on kestävällä pohjalla. Sinne vain ei tehdä välttämättä massamatkoja. Joten joutuu vähän nähdä itse vaivaa. Jopa Phuketista sellaisia löytyy.

      Jonnekkin niistä löytyy myös pakettimatkojakin. Mut eihän sinne haluta mennä koska, ei ole tarpeeksi turistipalveluja, krääsää yms.

      Kun sitten rakennetaan turisti infraa, sitten samat turistit valittaa että se on pilattu.

      Jos on lukennut vaikkapa Phuketin palstaa, on saattanut huomata että usein kysellään taksin hintaa.
      Harvemmin kysellään miten julkisilla pääsee. Thaimaassa julkinen liikenne toimii hyvin. On myös todella halpaa. Ai nii mut kun lomalla on niin helvetinmoinen kiire.

      • luonnonarmoilla

        hyvä kommentti ja naulan kantaan , tätä saa kuunnella aina kun on pilattu ja sit kehutaa ku on päästy raiskaamaa joku uus paikka jos ei olt viel turistei ko nimeks...paljon parempi ku pysyy niillä turisteille varatuilla alueilla ja jättää koskemattomat paikat rauhaan edellyttäen mieluummin että on huolehdittu edes vähäsen luonnon reunaehdoista


    • ThainAviomies12

      Kiitos korkeatasoisesta informaatiosta aloittajalle.
      Vaihdan heti maata vaikka en ole koskaan Karonilla käynyt, eikä ole tarkoituskaan, mutta tottakai = thutong koko thaimaa tämän johdosta on ihan paska paikka.

      • ThainAviomies12

        Niin ja aloittajalle vielä moimoi = pillunkarvoja.


    • ThaimaaNähty

      Kiitos aloittaja tiedosta.
      Peruin heti matkamme ja vietämme joulun Inglesissä kaalikääryleitä syöden ja sitten uudeksi vuodeksi Viroon.

    • hapantapaskaa

      täyttä paskaa, etkö päässytkään Karonille

    • jotaintottakin

      Chon Burin seutu kehittyy, muualla poljetaan paikallaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe