Tämä on tosi elämän juttu. Vitsi tai ei, tai sitten ei oikein tiedä miten suhtautua.
Duunipaikalla on keittiötila, mutta sen nurkassa on yhdellä tyypillä työpisteensä - no, siinä jo yksi vitsi turkulaisittain, kun joutuu keittiö-ruokatilan nurkassa töitä tekemään. Mutta suurempi vitsi on se, että neljän naisen työtiimin jokaisella jäsenellä on oman työpöytänsä vieressä ei enempää eikä vähempää kuin ikioma Moccamaster!
Kyllä olin ... en tiedä mitä olin... huvittunut, hölmistynyt, ihmetystä täynnä...
Lisäksi sopii kysyä, mitä niillä sitten kotona on keittiössä!
Nämä ovat niitä alipalkattuja konttorirottia, jotka kaiken lisäksi valehtelevat ja puhuvat soopaa tilaisuuden tullen!
Elintasomittari turkulaisittain
oho_
0
212
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770