Tämä on tosi elämän juttu. Vitsi tai ei, tai sitten ei oikein tiedä miten suhtautua.
Duunipaikalla on keittiötila, mutta sen nurkassa on yhdellä tyypillä työpisteensä - no, siinä jo yksi vitsi turkulaisittain, kun joutuu keittiö-ruokatilan nurkassa töitä tekemään. Mutta suurempi vitsi on se, että neljän naisen työtiimin jokaisella jäsenellä on oman työpöytänsä vieressä ei enempää eikä vähempää kuin ikioma Moccamaster!
Kyllä olin ... en tiedä mitä olin... huvittunut, hölmistynyt, ihmetystä täynnä...
Lisäksi sopii kysyä, mitä niillä sitten kotona on keittiössä!
Nämä ovat niitä alipalkattuja konttorirottia, jotka kaiken lisäksi valehtelevat ja puhuvat soopaa tilaisuuden tullen!
Elintasomittari turkulaisittain
oho_
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601804
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231154- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711048viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023- 38865
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan35858