Hei!
Ostin jjrc h11wh kopterin. Lentoaika oli ainoiastaan n. 5-7 minuuttia mukana tulevalla 3,7 v. 1100 mah akulla. Ostin yhden samanlaisen akun lisää, jolla lentoaika n. 9 minuuttia. (Kummankin lentoaika ilman Wifi-yhteyttä ja kamera poisotettuna.) Päätin liittää ne rinnakkain saaden siten 3,7 v. 2200 mah akun. Suureksi ihmeekseni lehtoaika lyheni n. 5 minuuttiin! Ja nyt kummallakaan akulla ei erikseen saa kuin n. 5 minuutin lentoajan. Voiko joku selittää miksi? Kopteri on erittäin kevyt ja jaksoi tuskin pysyä ilmassa ylipääräisen akun painon vuoksi. Vaurioituivatko akut?
Lentoaika lyheni kahdella akulla!
Quatrokoperinomistaja
3
348
Vastaukset 3
- RC-pilotti
Akut tuskin vaurioituvat, mutta kopterin moottorit saattoivat vaurioitua. Moottorien magneetit voivat jo menettää magneettisuutta jos niiden lämpötila nousee 100 asteen nurkille. Moottori toimii, mutta ottaa virtaa enemmän samoilla kuormilla.
KOPTERI KEVYT , AKUT RASKAAT -enempikuin kun jaksaa kantaa!
- näinsevaanmenee
Lisää vielä yksi akku niin ei nouse ilmaan ollenkaan. Eli lentoaika 0 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532