En tarkoita kovia putkityynyjä enkä vaahtomuovisia 150 cm vartalotyynyjä vaan sellaisia noin metrin pituisia tyynyjä, joita näkee käytettävän aika paljon ulkomaisissa hotelleissa nukkumatyynyinä. Suomessa en ole nähnyt missään myynnissä enkä löytänyt netistäkään. Ei viitsisi alkaa raahata niitä matkatavaroina.
Mistä saisi pitkiä nukkumatyynyjä?
kiitollinen.tiedosta
1
312
Vastaukset
- Jysk-
Olisko ollut Jysk, josta me ne muinoin ostettiin. Jotain tanskalaisvalmisteisia pitkiä tyynyjä ne oli ja sitä tavallista muovista pallerokuitua oli sisällä täytteenä. Menettivät aika nopeesti kimmoisuutensa, joten sen sisuksen kanssa kannattaa olla tarkkana. Myöskään tyynyliinoja ei sitten löydä kuin ulkomailta tai sieltä mistä osti tyynynkin (Jyskillä tosi suppee valikoima).
Me ei jaksettu sitä rumbaa, joten vaihdettiin takas isoiksi untuvatyynyiksi ja hyvin nukuttaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161