Hei, kysyisin teiltä jotka olette nyt tällä hetkellä Ao Nang:issa, niin sataako siellä paljon vettä? vai tuleeko silloin tällöin iltapäivällä vesikuuroja? Paistaako aurinko muina aikoina. Kiitos tiedoista etukäteen.
Vastaukset 6
- Krabilla
Olen ollut puolisen viikkoa nyt Ao Nangissa ja joka päivä aurinko paistanut. Sateita on tullut joka päivä, mutta ovat ajoittuneet vasta iltaan, joten auringonottoa eivät ole haitanneet :)
- lähdetäänmatkaam
Hei, kiitos tiedosta. Oikein hyvää lomaa Sinulle/ teille😊 ps. Kohta tullaan sinne..
- KaaKung
Viikko ollut Ao Nangissa aika onneton keli. Sateita on tullut joka päivä, ~2t aurinko näyttäytui pilvien välista, ~3t vettä täys pilvistä. Mutta lämmin.
- Minävainjoo
Onko parempaa luvassa,29 päivä lento Krabille😳
- Aijuska8
Nyt Krabilla jo paistaa. On paistanut jo la lähtien. Upeat ilmat, tänne vaan! Ennen joulua kelit olivat aika surkeat, vettä tuhnutti ja taivas täysin pilvessä.
- puolitäynnävaipuolityhjä
Kumpaa sinun lomallasi on sataa puolipäivää vai paistaako puolipäivää? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567