Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Alanyaan hurahtaneet

Miina

Heippa kaikille! Olin Alanyassa viime kesänä kaverini kanssa viikon ja reissu jäi silloin ikävästi kesken ja päätinkin jo silloin, että ensi kesänä uudelleen. Vielä ei ole varmaa, lähteekö joku kanssani sinne, kun tämän hetkinen varteenotettava matkaseurani alkoi empiä. Olenkin aivan kauhuissani, koska itsepäisyydessäni olen päättänyt, että matkustan paikkaan vaikka yksin kaikesta huolimatta.
Voitteko ihmiset kertoa, jotka olette matkustaneet Turkissa (mielellään alanyassa) yksin, että minkälainen matkastanne tuli? uskalsitteko liikkua yksin ja niin edelleen. Kertokaa kaikkea matkastanne, mitä tulee mieleen vaan :)
Olen kaksi kertaa elämäni aikana ennen ollut reissuilla, niinpä vielä yhdeksi, ehkä suurimmaksi huolenaiheekseni muodostuukin se, että osaanko liikkua lentokentällä oikeisiin paikkoihin jne :D Nyt varmaan joku miettii jo että olisikohan järkevintä jäädä vain kotiin, mutta ei.. Haluan mennä sinne, koska ihastuin alanyan tunnelmaan ja meininkiin. Kaikilla varmaan joskus on ollut ensimmäinen kerta tässäkin asiassa :) [email protected] on sähköpostiosoitteeni lisäksi meseosoitteeni. Ihmeessä ottakaa yhteyttä joko tänne, postiin tai vaikka kutsukaa suoraan mesetutuksi niin voi paremmin jutella sitten näistä jutuista.
Kiitos :)

14

2109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...:)

      minkä ikäinen olet? sillä itse olen menossa kaverini kanssa ensimmäistä kertaa alanyaan ensi kesäkuussa kaheksi viikoksi :) meilläkin hieman sama ongelma että miten onnistutaan säheltämään lentokentällä kun molemmat tosi nuoria ja itse olen ollut kans vain kaksi kertaa ulkomailla ennen ja kaverini ei ikinä, mutta eiköhän siitä hyvä reissu tuu :P eli en kyllä oikeestaan osannu mitenkää vastata sun kysymykseen mutta ehkäpä joku muu osaa

      • Miina

        Kuin tällä hetkellä 17, kesällä 18. Aika nuori siis. Jotenkin ihmettelen ku viime kesällä kaverini kanssa onnistuttiin lentokentällä sit loppujen lopuks :)
        Toivottavasti joku osais vastata tosiaan.. Tä on aika kauheet nimittäin.. :D Toivon et joitain on menossa ainakin samaan aikaan mun kanssa, ni voisin ehkä vähän viettää aikaa/ bilettää seurassa edes.


      • ...:)
        Miina kirjoitti:

        Kuin tällä hetkellä 17, kesällä 18. Aika nuori siis. Jotenkin ihmettelen ku viime kesällä kaverini kanssa onnistuttiin lentokentällä sit loppujen lopuks :)
        Toivottavasti joku osais vastata tosiaan.. Tä on aika kauheet nimittäin.. :D Toivon et joitain on menossa ainakin samaan aikaan mun kanssa, ni voisin ehkä vähän viettää aikaa/ bilettää seurassa edes.

        kesäkuun puolessa välissä niin saat saman ikästä biletys seuraa sillä kaverini kanssa olemme molemmat vielä muutamaa kuukauta alle 18 :P


      • Miina
        ...:) kirjoitti:

        kesäkuun puolessa välissä niin saat saman ikästä biletys seuraa sillä kaverini kanssa olemme molemmat vielä muutamaa kuukauta alle 18 :P

        Täytyy pitää mielessä :) Mielessä toki oli, et lähtisin vasta heinäkuussa ni ehtisin tekee töitä sen kesäkuun ajan ja saamaan rahaa reissuun..


      • ...:)
        Miina kirjoitti:

        Täytyy pitää mielessä :) Mielessä toki oli, et lähtisin vasta heinäkuussa ni ehtisin tekee töitä sen kesäkuun ajan ja saamaan rahaa reissuun..

        kuitenkin päädyt lähtemään kesäkuun puolella,niin ilmoittele vaikka täällä tai voin joku päivä lisätä vaikka sut meseen :)


      • Miina
        ...:) kirjoitti:

        kuitenkin päädyt lähtemään kesäkuun puolella,niin ilmoittele vaikka täällä tai voin joku päivä lisätä vaikka sut meseen :)

        olis kaikkein kätevin varmaan.. :)


      • riikka
        Miina kirjoitti:

        olis kaikkein kätevin varmaan.. :)

        jepsjeps ! myö ollaa luultavasti lähössä kaverin kanssa (kesällä täytämme 19) kesällä alanyaan kahestaan...ja en tiiä myöskään mikä siitä lentokenttäsekoilusta ja muusta sekoilusta tulee!! :DD emme ole vielä varanneet matkaa, mutta jos lähdemme niin lähetään elokuun heti alussa..saapi kerätä kesällä rahaa kesätyön merkeissä.. toivottavasti niitä saapi ! kirjoitelkaahan tänne palstalle ! (:


    • tyttö

      mä oon lähössä 22.6 alanyaan kahdeks viikoks kaverin kanssa :) olin siellä viime kesänä myös ja kyllä se onnistuu se lentokenttä sähläys mutta yksin en uskaltais kyl mennä :( voitais jutella meses jos oot lähdös samaan aikaan niin ehkä voitais pitää sulle seuraa :) :)

    • Jenni

      Mä olen ollut Alanyassa kolme kertaa ja taas kesäkuun alussa olen lähdössä kaverini kanssa. Lentokentällä ei mielestäni oo mitään vaikeeta..Antalyan kenttä on tosi yksinkertanen ja helppo kulkea. Jos ei muuten osaa, niin seuraa muita ja kysyy muilta suomalaisilta neuvoa.

      Alanya on ihan ylivertainen paikka!! Olen käynyt Italiassa, Bulgariassa, Canarialla ym. Silti palaan yhä uudestaan Alanyaa. Ja ilman mitään miesjuttuja vaikka ainahan on kiva tutustua uusiin ihmisiin. Oikein kivaa lomaa, rohkeesti vaan!

    • yksin

      olin viime heinäkuussa alanyassa yksin ja täytyy sanoa että menen ensi kesänä uudestaan. Olen miespuolinen ja ikää kyllä melkein 30. Kivaa oli, aamupäivät olin rannalla ja syömässä kävin ja sit illansuussa maistelin paikallisia juomia ja lähdin rantakadulle missä oli hyvä meno. Juttelin monien ihmisten kanssa ja erään naispuolisenkin kanssa tein lähempää tuttavuutta. Eli vaikka olin yksin niin kivaa oli ja ens kesänä uudestaan!

      • itsekin ollut

        Hei

        Kyllä Alanyaan uskaltaa/voi hyvinkin lähteä yksinkin, jos vaan "terve maalaisjärki" on matkassa. Antalyan lentokentällä varmasti pärjää ja ainahan voi seurata muita koneesta tulleita matkustajia ensin passintarkastukseen jne., jos olo tuntuu epävarmalta. Kentältä pääsee matkatoimistojen bussikuljetuksella turvallisesti omaan hotelliin eli siinäkään ei ongelmaa.
        Alanyassa uskaltaa liikkua yksin myös iltaisin, mutta tietenkin kannattaa välttää pimeitä kujia kuten kaikkialla muuallakin. "Paikallisille utelijoille" ei kannata kuitenkaan mainostaa olevansa yksin matkalla, koska oppaita ja neuvojia voi pian olla hyvinkin liikaa...
        Eli ei muuta kuin hyvää matkaa maalaisjärjen kera :)


    • Samed

      Are You maija keskinen?

      • MrBigSuomi

        No, I am her husband. I am sure you better stop harrassing her!


      • Samed

        Who are you???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe