Hei.
Olen pitempään jo haaveillut malinoissista, ja muutaman vuoden päästä sen hankinta olisi mahdollista. Olen tutkinut eri kenneleitä sekä tuloksia ja mieleen on painunut kennelit Mecberger, Tämä on ja Suhteellisen.
Lajeina minua kiinnostaisi eniten IPO, metsäjälki, haku sekä toko.
Millä perusteilla kyseiset kasvattajat myyvät koiriaan ja mitä kokemuksia muuten teillä on kys. kasvattajista?
Minulla on tarkoitus olla jossain vaiheessa yhteydessä kys. kenneleihin, mutta aattelin vain kysästä täältä. :)
ETSIN MONIPUOLISTA HARRASTUSKOIRAA
2
249
Vastaukset
- malinnoisme
Tuloksia varmasti kysyvät ja koirakokemustasi. Malinois on todella superkoira turbo mootttorilla verrattuna sakuun. Koira täytyy osata opettaa treenien ohessa myös rauhoittumaan ettei pistä taloa uusiksi tai vispaa hihnassa. Jonoahan hyville yhdistelmille on luonnollisesti joten varaudu odottamaan ja ole yhteydessä ajoissa!
Myös nämä kannattaa katsoa läpi ja tietenkin vertailla millaisia koiria tietyt linjat tuo ulos: Pets4homes uk,eurobreeder.com
Pedigreedatabase.com ja champdogs uk (malinois) mm. YouTubesta ja working dog eu:sta näkee tuloksia ja kuvia - perhejaharrastus
Aktiivisia ja erittäin ystävällisiä koiria. Loistavia perhekoiria ja harrastuskoiria. Ne eivät myöskään ole liian suuria, kuten monet sakemannit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1917858Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1425375Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1414301Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.43499Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y732877Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172637Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi112553- 2822479
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1472400Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5782202