Vieläkö tuo klovniporukka on kasassa? Aikoinaan 10 vuotta sitten kun sitä oltiin työllä ja tuskalla perustamassa, niin herroja oli tunkemassa porukaan niin että päät yhteen kolkkaa, mutta miehistön paikkoja ei meinattu saada täytettyä sitten millään. Kuka nyt tänä päivänä niin tyhmä olisikaan, että lähtee vapaaehtoisesti tuommoiseen klovniporukkaan seisomaan asennossa sateeseen jonkun kusipään komenneltavaksi.
Päijänteen maakuntakomppania
3
246
Vastaukset
- Bolsu-Desanttiii
minä!
- Helsingin_A-komppania
Suomenselän maakuntakomppania... Buaah, hah, hah, haa... Lisää välilevyn pullistumista kärsiviä kurkkusalaatit päällä löntystäviä lonkkavikaisia nivelrikkoisia höpöukkoja.
Suomen armeijahan ei osaa tunnetusti tehdä kunnollisia ja tuloksellisia vastahyökkäyksiä. Kun on jouduttu ensin perääntymään, ei vastahyökkäykseen kärkimiehiksi imemään vihollisen luoteja itseensä tahdo löytyä millään suomalaisista kurkkusalaateissa lyllertävistä maitonaamoista ketään halukkaita. Kaikki vaan hokee toisilleen, että "hyökkää sinä niin minä annan tulitukea" ja pidän sillä vihollisilta päät alhaalla.
Vaan toista se oli aikoinaan Suuressa ja Mahtavassa Puna-Armeijassa. Siellä kun politrukki painoi Nagantin revolverin piipun niskaan sotamiehelle ja sanoi että "nyt menet tai tulee kuula niskaan" niin johan alkoi tulosta syntyä. Niin nöyrtyi SUOMI allekirjoittamaan rauhansopimuksen kahteen kertaan ja sakemannikin vetäytyi Berliiniin. Tehokasta oli Puna-Armeijan sodankäynti. - ylimääräistä-ei-tehdä
Vain tyhmä pölkkypää lähtee maakuntakomppaniaan miehistöpaikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839