käyttäjäkokemuksia palvelusetelistä?

Mikkovittuuntunut

Hei! Minulla on henkilökohtainen avustaja ollut jo vuosia...olen vain loppuunväsynyt tähän byrokratiaan ja työnantajan velvollisuuksiin... Voisin olla viikon ilman avustajaa vaikka avustajan loman ajan. Suututtaa tämä kaikki ilmoittelu. Tarvitsen tietyn määrän apua kuukaudessa vaikka viikon tauon voisinkin pitää. Miten pääsisin mahdollisimman pienellä paperisodalla ja yhteydenpidolla sossuun. Olen jo ajatellut ostaa itse apua, mutta ei rahat riitä. Kotipalvelu ei missään nimessä käy, se on helvettiä. Sopisiko palvelusetelijärjestelmä paremmin minulle jonka avuntarve on vaihteleva ja pienehkö? Miten se on muilla toiminut suhteessa henkkarin pitoon? Kiitollisena kuulen kaikki kokemukset. Asun pk- seudulla.

2

481

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junnukoodari

Kai se sossusta kysymällä selviää. Jos osaa ohjelmointia ja lomakkeet voi täyttää sähköisesti, niin sopivalla skriptilä säästänee aikaa.

• aloit

Kysyinkin käyttäjäkokemuksia. Enkä osaa ohjelmointia. Thanks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      97
      1635
    2. 72
      1264
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1232
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      278
      1016
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      914
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      787
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      787
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 45
      705
    Aihe