ketään naista nyt valmiina yhteiseen masturbontiin

headingsex

Olisin nyt ,valminna puolikovan kullin kanssa yhteiseen masturbonti hetkeen onko ketään naista mukaan nyt?

1

683

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillutäynnämiehiensperma

Täällä yksi etsi kaveria seuraksi. Miten kauan odotit?
      Nyt...alkaa...kiihkeä meno...mulla on tosi kuumana...entä sulla?
      Voih..saanko laittaa kohta kättä pidempää pilluun?
      Kolmeen päivään en olen pannut käteen..lutina kuuluu..panettaa..ihan hirveästi...
      Kovasti tekee...mieli AAAAAH...jumpe. Keskarilla vetelen pillua.
      Ihanaa...UUUH...kohta on pakko laitta lisää sormia sisään. Panettaa...kyllä on kovin himokas...antaa...mennä vaan...mulla..pilluni on märkänä kiimasta...kahdella sormella..vetelen..menee..tosi pitkään. OOOH....nyt on tosi kovassa...kiimassa...pillu ihan märkä...panettaa...nyt..tuntuu...vielä... paremmalta...panettaa...tuntuu. Oikein hyvälle..AAH....OOOH. Nyt on kättä pidempää pillusssa. Eikä mikään pieni. Menen lattialle vetämään sillä orgut. Palaan kohta takaisin. Onnistuu se tässäkin..panettaa.
      Vittu kun on aivan pilluni kiimahimot kovat. Tärisen jo pilluni panettaa. OOOH..ompas kiihkeenä. Mites siellä? AAAAHHHH...Vittusti panettaa...pano...pano..märkä himot kasvaa koko ajan...himputti...ei hitto...pilluni...oooh...nyt...tekee..aivan hiton mukavaa.
      Tuntuu...että ooooh...ääääh...vittu kun himottaa...pillu...tekee..mukavaa...vittu ei hitsi uuh..joutuu...vittu kun panettaa...mulla kättä pidempää siellä. Yhtä iso kun kyrpä.
      Nyt työntelen sitä. Panin vielä sormet sisään...nyt kirjaimmellisesti...kohta...laukee..
      ei mene...kovin kauan...multa tuli ihan kunnon orgasmi.
      Jatketaan jonain toisena kertana. Teki tosi hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1761
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1494
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1430
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1131
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      995
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    Aihe