Minulla on ollut Lenovo tabletti noin puolen vuoden ajan, nyt siihen pitäisi tehdä järjestelmäpäivitys.
* kannattaako se tehdä ?
* voiko se poistaa tai muuttaa pelejä niin etteivät ne toimi enää ?
* kestääkö se kauan ?
* osaako aloittelija tehdä sen ?
järjestelmäpäivitys mitä teen ?
9
4744
Vastaukset
- anteroalatölviöstä
http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2016/12/17/nain-paivitat-android-puhelimesi-tai-tablettisi
Tuossa ohjeita päivitykseen.
Varsinkin kohta 4 kannattaa huomioida.
"4) Mikäli päivitys löytyy, niin varmistathan, että laitteesi on varmuuskopioitu Asetusten kohdasta Varmuuskopiointi" - segseg
* Ei aina kannata, jos siihen ei ole merkittävää syytä (tiedä mitä asennat)
* Voi, tai sotkea pahimmillaan jopa koko järjestelmän, riippuu päivityksen laadusta. Mutta harvapa niistä tietää, etenkään hätäisimmät asentajat.
* Riippuu päivityksen koosta sekä myös sinun tablet raudasta (eMMC on hidas)
* Osaa, mikäli viitsii edes hieman opiskella Yleensä kannattaa päivittää. Päivitys vii olla koko tietoturvapäivitys tai kokonaan uusi Android-versio. Et kerro tarpeeksi laitteesta, jotta voisin sanoa enempää.
- alkuperäinenkyselijä
tablettini on Lenovo A 10-30. tarviiko tehdä varmuuskopiointia jos tabletissa on vain pari peliä ja muutamia kuvia. Ei kai peljä voi kopioida ?
Taitaa Marshmallow olla tulossa. Kuvat kannattaa varmistaa joka tapauksessa, vaikka ei päivittäisikään.
- Buahahahahhaha
Kannattaa, voi poistaa kyllä!
- sitsetoimii
Laita Tubu-Ubutin siihen, se ratkaisee KAIKKI ongelmat, ihan ite olen palstalta näin lukenu.
- Anonyymi
Miten saan Androidiin uuden järjestelmäpäivityksen
- Anonyymi
Sieltä se asetuksista löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153