Tarvitseeko Lankkarin koulua purkaa?

eihomettaei

Onko lankkarin koulun purkaminen ihan välttämättömyys? Koulussa ei ole sisäilmaongelmia muita kuin, että tunkkaista ilmaa lopputunnista mutta sehän poistuu aukaisemalla ikkuna.

4

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lankkipoikanen

Lankkarin koulu! Missä sellainen on?

• rak.ins.KJ

Langinkosken koulun purkaminen on täysin järjetön ajatus. Hyvä ja terve rakennus. Perustukset kunnossa. Vain ilmanvaihto on nykystandardien mukaan riittämätöntä.

Uuden tehokkaamman ilmastoinnin kustannus koko rakennukseen lienee muutaman satatuhatta euroa riippuen toteutustavasta ja laajuudesta.

Kotkan päättäjien typeryys alkaa tässä kohtaa saavuttamaan sellaisen rajan, että seuraavien vaalien odottamiseen ei ehkä ole enää aikaa, mikäli Langinkosken koulu päätetään purkaa uuden tieltä.

• maksaako korjaus enemmän kuin uuden koulun rakentaminen

• UrakoitsijaLK

Korjaus maksaa 0,3 miljoonaa ja uusi koulu 15 miljoonaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5193
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2706
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      1951
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1907
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1738
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1274
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      160
      1235
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30