Nii että miten lasketaan kauonko on ollut suhteessa eli siis lasketaanko se nii että esim. 20.10 ois aloittanut suhteen nii onko se kuukausi päivä sitten joka kuun 20 päivä? Vai lasketaanko neljä viikkoa tosta viikosta milloin on alkanut seurustelemaan? Tää saattaa olla ihan tyhmä kysymys joten pahoittelen tästä ja kiitos kaikille jotka vastaa kunnolla ja oikein!
Tulin ajatelleeksi että miten lasketaan
ettäsemmosta
9
1279
Vastaukset
Mitä hemmettiä? Jos aloitat suhteen esim. 20.10. niin seuraava kuukausipäivä on 20.11 ja sitten 20.12.
- Oskar20.10
Minulla on syntymäpäivä 20.10
Yes yes yes aaahh Älä huoli, ei jollain noin vitun tyhmällä tuu koskaan oleen suhdetta.
- ettäsemmosta
On suhde tälläkin hetkellä mulla tuli ajatuskatko
Siis aloittaja varmaan kysyy että onko se joka kuun 20 päivä vaikka kuukaudessa olisi 31 päivää.
Mutta entäpä jos suhteen on aloittanu karkauspäivänä nii milloi sitte on vuosipäivä?
Joka neljän vuoden välein (yleensä). Voi sitä kyllä juhlia useammin mutta sama jos olet syntynyt karkauspäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368