Nii että miten lasketaan kauonko on ollut suhteessa eli siis lasketaanko se nii että esim. 20.10 ois aloittanut suhteen nii onko se kuukausi päivä sitten joka kuun 20 päivä? Vai lasketaanko neljä viikkoa tosta viikosta milloin on alkanut seurustelemaan? Tää saattaa olla ihan tyhmä kysymys joten pahoittelen tästä ja kiitos kaikille jotka vastaa kunnolla ja oikein!
Vastaukset 9
Mitä hemmettiä? Jos aloitat suhteen esim. 20.10. niin seuraava kuukausipäivä on 20.11 ja sitten 20.12.
- Oskar20.10
Minulla on syntymäpäivä 20.10
Yes yes yes aaahh Älä huoli, ei jollain noin vitun tyhmällä tuu koskaan oleen suhdetta.
- ettäsemmosta
On suhde tälläkin hetkellä mulla tuli ajatuskatko
Siis aloittaja varmaan kysyy että onko se joka kuun 20 päivä vaikka kuukaudessa olisi 31 päivää.
Mutta entäpä jos suhteen on aloittanu karkauspäivänä nii milloi sitte on vuosipäivä?
Joka neljän vuoden välein (yleensä). Voi sitä kyllä juhlia useammin mutta sama jos olet syntynyt karkauspäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629