Kohdun ja munasarjojen poiston jälkeen

Jgjyfhkögydjtd

Mulla on poistettu kohtu ja munasarjat nyt muutama päivä sitten.
Kotiuduin samana päivänä, mutta kipuja on vielä reippaasti.
Sen lisäksi virtsarakkoni on täysin tunnoton. En tunne onko rakossa virtsaa, enkä sitä tyhjeneekö se kun käyn vessassa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Suurin kipu tuntuu alavatsan vasemmalla puolella.

6

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätitäti

      Kantsis soitella sinne polille tai osastolle, varmaan jonkun numeron sait eli puhelin käteen ja soittamaan.

    • hoitovirhe

      Mulla kohdunpoiston jälkeen oli katetri 24 h ja kotiuduin vasta seuraava päivänä.

      Varmistettiin, että pissa tulee ja kipuja ei ole.

      TYKS

      Soita nyt ihmeessä sinne sairaalaan.

    • Aloittajaa

      Olin sairaalaan yhteydessä heti seuraavana päivänä, ja pyysivät käymään. Kävin siellä tyhjentämässä rakkoni jonka jälkeen ultrattiin ja todettiin että rakkoon jäi virtsaa vain 55ml joten ei hätää ja ei kun kotiin.
      Tosiasia on kuitenkin se, etten edelleenkään tunne että onko rakossa virtsaa vai ei enkä sitä tyhjeneekö se. Virtsattua kyllä saan.

      • Aloittajaa

        Puhuin nyt lääkärin kanssa. On mahdollista että virtsarakon hermotus on tuhoutunut täysin eikä välttämättä koskaan palaa.
        Voi hitto jos oisi tästäkin tiennyt etukäteen :(


      • Pm17

        Minun piti ainakin oysissa allekirjoittaa lappu jossa oli riskit mainittu, myös tuo mainitsemasi. Leikkaus 1/2017


    • hoitovirhe

      Hoitovirhe.

      Näitä tulee aina.

      Aivan kaikessa leikkauksessa on riskinsä.

      Minulla kaikki meni hyvin. Onneksi, kun vaivaa oli tosi paljon ennen kohdunpoistoa.

      Tosin yhdyntäkivut eivät poistuneet.

      Miehelläni on iso siitin mun emättimeeni verrattuna ja mun paikat eivät anna periksi.

      Jatkuva yhdyntäkipu on aiheuttanut sen, että ei tee enään seksiä edes mieli. Aviossa ollaan yhteisesti ostamassa asunnossa, joten ei ole helppoa, kun aina saa "pelätä", milloin se mies haluaa seksiä.

      Harrastetaan seksiä korkeintaan kerran kuussa ja sekin on liikaa.

      Kun eroan, en ota ikinä enään miestä elämääni muutenkaan.

      Ikä 48v.

      Otan vaikka naisen, jos sopiva tulee vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe