Mulla on poistettu kohtu ja munasarjat nyt muutama päivä sitten.
Kotiuduin samana päivänä, mutta kipuja on vielä reippaasti.
Sen lisäksi virtsarakkoni on täysin tunnoton. En tunne onko rakossa virtsaa, enkä sitä tyhjeneekö se kun käyn vessassa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Suurin kipu tuntuu alavatsan vasemmalla puolella.
Kohdun ja munasarjojen poiston jälkeen
6
335
Vastaukset
- tätitäti
Kantsis soitella sinne polille tai osastolle, varmaan jonkun numeron sait eli puhelin käteen ja soittamaan.
- hoitovirhe
Mulla kohdunpoiston jälkeen oli katetri 24 h ja kotiuduin vasta seuraava päivänä.
Varmistettiin, että pissa tulee ja kipuja ei ole.
TYKS
Soita nyt ihmeessä sinne sairaalaan. - Aloittajaa
Olin sairaalaan yhteydessä heti seuraavana päivänä, ja pyysivät käymään. Kävin siellä tyhjentämässä rakkoni jonka jälkeen ultrattiin ja todettiin että rakkoon jäi virtsaa vain 55ml joten ei hätää ja ei kun kotiin.
Tosiasia on kuitenkin se, etten edelleenkään tunne että onko rakossa virtsaa vai ei enkä sitä tyhjeneekö se. Virtsattua kyllä saan.- Aloittajaa
Puhuin nyt lääkärin kanssa. On mahdollista että virtsarakon hermotus on tuhoutunut täysin eikä välttämättä koskaan palaa.
Voi hitto jos oisi tästäkin tiennyt etukäteen :( - Pm17
Minun piti ainakin oysissa allekirjoittaa lappu jossa oli riskit mainittu, myös tuo mainitsemasi. Leikkaus 1/2017
- hoitovirhe
Hoitovirhe.
Näitä tulee aina.
Aivan kaikessa leikkauksessa on riskinsä.
Minulla kaikki meni hyvin. Onneksi, kun vaivaa oli tosi paljon ennen kohdunpoistoa.
Tosin yhdyntäkivut eivät poistuneet.
Miehelläni on iso siitin mun emättimeeni verrattuna ja mun paikat eivät anna periksi.
Jatkuva yhdyntäkipu on aiheuttanut sen, että ei tee enään seksiä edes mieli. Aviossa ollaan yhteisesti ostamassa asunnossa, joten ei ole helppoa, kun aina saa "pelätä", milloin se mies haluaa seksiä.
Harrastetaan seksiä korkeintaan kerran kuussa ja sekin on liikaa.
Kun eroan, en ota ikinä enään miestä elämääni muutenkaan.
Ikä 48v.
Otan vaikka naisen, jos sopiva tulee vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767