Suomalainen kulttuuri on syvältä.

Lcu

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201612172200041613_uu.shtml
Kyllä tästä vielä huomaa mikä paska feminismi kulttuuri meillä on. Jos minä olen naisen kanssa rehellisenä kilttinä herrasmiehenä reippaana niin naisella on oikeus kyllä ilman yhteistä puhetta seksuaalisesta fantasiasta vaikka tarrautua toisesta miehestä kiinni ja rakastella vaikka miehensä edessä vasten tahtoa eikä valtiota kiinnosta laisinkaa eikä suomen lakia. Missä on tasa-arvo? Näin minulle on käynyt. Tämä on mielestäni pahinta väkivaltaa mitä on. Olen niin vihainen kun ajattelen näitä juttuja että voisin pommittaa suomea... ainakin viestein.

7

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • greaecvfc

      Sekavaa tekstiä... johtuisikohan sekavasta kirjoittajasta? Luuletko oikeasti että fantasiat rajummasta seksistä antavat oikeuden raiskata toisen? Eikun SM klubille sitten vain... Paitsi eihän kukaan ole niin tyhmä, korkeintaan sinä ja tuo raiskaaja?

      • 11plus9miinus2

        Mitä sinä luulet kuin luulet paljon kysymyksilläsi? Tuo on jo väkivaltaa. Mene kokeilemaan jotain toista tyyppiä niin voit saada kuulan kalloon pahimmillaan. Ei ihme että suomessa on idiootteja. He menevät ulkomaillekkin idioottina ja luulevat oppivansa näin. Suomen valtiossa oleva rikas mies myös tuli suomeen joskus salakuljetettuna. Myöhemmin tämä henkilö on vaikuttanut paljon suomalaisuuteen. Ehkä olet ottanut vaikutteita hänestä? Suomi on pakolaisten ylläpitämä maa. En koskaan ole pitänyt tätä maata suomalaisena. Ani harva on aito suomalainen. Ehkä olet tottunut saamaan "selkeää tekstiä".


    • 7plus7on14

      Sinä olet pelle. Puhuin kulttuurista väkivalta osioon. Jos kulttuuri mihin sisältyy väkivalta ei ole väkivaltaa sinun mielestä, vaikutat juuri sellaiselta mitättömältä ihmiseltä... jos se ei ole väkivaltaa sinun mielestä niin tykkäisin lytätä sinua juuri nyt kunnolla lättyyn sinun idiootin kysymyksesi takia. Sekaavaa teksiä? Maapallo on sekava.. HEI HALOO!! Oikeus raiskata fantasian takia? Ei ole. Minullakin on nyt fantasia enkä mene raiskamaan. Haluisin että joku olisi nyt sohvassa vieressäni. Vittu mikä pelle ihminen. Sinä olet mitätön. Sinä puhut kuin joku jumala siinä muodossa että katsokaa kaikki tuota hullua minä kysyn teiltä enkä aloittajalta koska haluan vittuilla tällä tavalla koska olen tylsä. Ketä luulet olevasi? Jokin antikristus? Mee sää imemää sun SM-liigaa vitun idiootti.

    • Sekavaöä

      Sanottakoot ensimmäisenä että minun mielestä opettajalla ei ole oikeutta kysyä oppilaalta mistä on kotoisin. Tälläinen toiminta malli on kelasta suoraan. Kelaa vähän! Suomalainen kulttuuri ei tue työntekoa. Sellainen kulttuuri missä harjoitetaan työtä toisella tavalla kuin muinaisissa kulttuureissa eivät toimi ja työ vaikuttaa joka osa-alueeseen... sen takia suomessa on paljon puutetta seksistä koska se on osa meidän työntekoa. Saksalaiset ymmärtävät tämän. Tämä on nazismia mikä saa pahoin voida kun ajattelee seuraavaksi kun suomalaiset sanovat suomalainen sisu. Mikä vitun sisu kun täällä ei ole töitä. Tulet viellä näkemään tai lapsesi että saksa nousee vielä kun suomi kärsii vaikka voisi hyvin huonosta työmoraalista kansaa kohtaan ja kriminaalinen työnteko omaa etuutta katsoen miettimättä kansan työntekoa.

    • Ymmärsinenemmänvielä

      Amerikka on maapallon super valtio koska ne ketkä sitä todella hallitsevat niin ovat menneet sinne aikoja sitten ilman salakuljetuksia kävelten ilman pelkoa. Suomessa ei ole näin. Pelko niinä aikoina syntyi jos kohtelit luontoa väärin. Nämä amerikkalaiset eivät pelänneet koska he osasivat kohdella luontoa. Suomeen piti salakuljettaa koska sen piti olla salaista koska he tekivät jotain pahaa luonnolle.

      • gvecswfc

        Jaahas... Pitäisiköhän sinun nyt ihan oikeasti ottaa ne lääkkeet?


    • Koonee

      Jollet usko niin lapsesi elin iän aikana tulee kiekko mikä vielä rutistaa kaiken itse kiekolla. Jalkapallo tehdään nahasta. Tätä et voi manipuloida.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe