Itsensä vihaaminen

Ketunmakkara

Vihaan itteeni. Oon ruma ja läski. Oon yrittäny lopettaa syömisen, mut en pysty. Kukaa ei ees enää tykkää musta. Mua ei kiinnosta mikään, enkä tykkää kestään. Koulu ahistaa, ku vertailen itteeni kaikkiin muihin. Vois kuolla vaikka.

109

2217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vois kuolla joo.

      • Ketunmakkara

        Jep :/


    • SaleelAlSawarim

      Oletko ajatellut itsemurhaa?

      • Ketunmakkara

        5lk asti, mut en koko ajan kuitenkaan.


      • ryhdy auttamaa siinä tulee hyvä mieli


    • entinensoffapottu

      Viha ei ainakaan auta ja johda mihinkään hyvään.Tee jokin tavoite itselles,kävelylenkille joka päivä ja syödäkin voi kohtuudella.Älä jää rypemään itsesääliin vaan ylös ulos ja lenkille.

      • Itsekin

        Ha ha, jos aloittaja on masentunut, niin "ylös, ulos ja lenkille" todennäköisesti lähinnä ärsyttää.


      • Ketunmakkara

        Senhän sä hyvin tiiät mitä mulla on


      • Ketunmakkara

        Sul on joku vitun ongelma


      • Ketunmakkara

        Eiks sul oo parempaa tekemist ku väitellä 14-vuotiaan kaa? XD


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Eiks sul oo parempaa tekemist ku väitellä 14-vuotiaan kaa? XD

        Ilmiselvästikkään ei. Oletko retardi vai miksi piti kysyä?


      • Ketunmakkara
        Esup kirjoitti:

        Ilmiselvästikkään ei. Oletko retardi vai miksi piti kysyä?

        Nii no jos ei oo parempaa tekemist, ni sillo voisit vaikka yrittää hankkii jotai sisältöö elämälles


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Nii no jos ei oo parempaa tekemist, ni sillo voisit vaikka yrittää hankkii jotai sisältöö elämälles

        Vihaat ittees, mutta silti koet kauheeta tarvetta puolustaa ittees? Kuullostaa paskanjauhannalta.


      • Ketunmakkara
        Esup kirjoitti:

        Vihaat ittees, mutta silti koet kauheeta tarvetta puolustaa ittees? Kuullostaa paskanjauhannalta.

        Sua mä enemmän vihaan :D


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Sua mä enemmän vihaan :D

        Ja tässä varmennus siitä ettet ole masentunut. Onneksi olkoon.


      • Ketunmakkara
        Esup kirjoitti:

        Ja tässä varmennus siitä ettet ole masentunut. Onneksi olkoon.

        Ehkä oon, ehkä en. En mä tiiä mikä mua vaivaa. Joskus oon tosi paskana niiku äske, ja sit mun mieliala vaa kohenee itestää :D


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Ehkä oon, ehkä en. En mä tiiä mikä mua vaivaa. Joskus oon tosi paskana niiku äske, ja sit mun mieliala vaa kohenee itestää :D

        Jos oisit masentunut niin et varmaan ois käyttänyt hymiötä.


      • yuefherjk

        VOI HELVETIN HELVETTI!!!! Älkää tulko tänne selitelemmään mikä on masennus ja mikä ei kun ette selvästikkään tiedä...

        VITTU MIKÄÄN HYMIÖN KÄYTTÄMINEN EI LIITY MASENNUKSEEN!!

        Masentuneet henkilöt eivät ole allapäin ulkoisesti koko ajan, vittu oikeesti ärsyttää tämmäset tyhmät juntit..


      • yuefherjk kirjoitti:

        VOI HELVETIN HELVETTI!!!! Älkää tulko tänne selitelemmään mikä on masennus ja mikä ei kun ette selvästikkään tiedä...

        VITTU MIKÄÄN HYMIÖN KÄYTTÄMINEN EI LIITY MASENNUKSEEN!!

        Masentuneet henkilöt eivät ole allapäin ulkoisesti koko ajan, vittu oikeesti ärsyttää tämmäset tyhmät juntit..

        Kyllä tiedän mikä on masennus. Piti vain keksiä hyvä/ei niin hyvä selitys miksi aloittaja ei ole masentunut.


      • yuefherjk kirjoitti:

        VOI HELVETIN HELVETTI!!!! Älkää tulko tänne selitelemmään mikä on masennus ja mikä ei kun ette selvästikkään tiedä...

        VITTU MIKÄÄN HYMIÖN KÄYTTÄMINEN EI LIITY MASENNUKSEEN!!

        Masentuneet henkilöt eivät ole allapäin ulkoisesti koko ajan, vittu oikeesti ärsyttää tämmäset tyhmät juntit..

        Tiedätkö itse mikä on masennus? Luuletko sen olevan jonkinlainen tauti, kuten syöpä?

        Alottaja on alakuloinen ja surullinen, muttei masentunut. Masennuslääkkeet saa lääkäriltä valehtelemalla. Kuullostaako oikealta taudilta?


      • AIDS kirjoitti:

        Tiedätkö itse mikä on masennus? Luuletko sen olevan jonkinlainen tauti, kuten syöpä?

        Alottaja on alakuloinen ja surullinen, muttei masentunut. Masennuslääkkeet saa lääkäriltä valehtelemalla. Kuullostaako oikealta taudilta?

        Masennuksen voi myös havaita verestä.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Masennuksen voi myös havaita verestä.

        Tuohon en kyllä usko. Onko tieteellistä todistetta tälle?


      • AIDS kirjoitti:

        Tuohon en kyllä usko. Onko tieteellistä todistetta tälle?

        Jossain youtube videossa todettiin että masentuneilla on veressä jotain. En muista kun katoin sen pari kuukautta sitten.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Jossain youtube videossa todettiin että masentuneilla on veressä jotain. En muista kun katoin sen pari kuukautta sitten.

        Okei. On sitten eri juttu onko video totta. Juuri katson youtubesta videon miehestä, joka on 200-vuotias.


      • yuefherjk kirjoitti:

        VOI HELVETIN HELVETTI!!!! Älkää tulko tänne selitelemmään mikä on masennus ja mikä ei kun ette selvästikkään tiedä...

        VITTU MIKÄÄN HYMIÖN KÄYTTÄMINEN EI LIITY MASENNUKSEEN!!

        Masentuneet henkilöt eivät ole allapäin ulkoisesti koko ajan, vittu oikeesti ärsyttää tämmäset tyhmät juntit..

        Rauha rauha ,olen itsekkin masentunut ,mutten oo kokoajan sillee ;"elämä on paskaa". Oon masentunut ,mutta pystyn silti käyttää hymiöt ,pystyn nauraa ja olemaan aidosti iloinen!


    • Miks sää meiltä sääliä tulit kerjään? Ei se auta mihkään.

      • Ketunmakkara

        Sääli on kivaa :)


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Sääli on kivaa :)

        No sitä et täältä saa. Tapa ittes vitun huomionhakunen teiniroska.


      • Ketunmakkara

        No sen aionki tehä mahollisimman pian


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        No sen aionki tehä mahollisimman pian

        Mahdollisimman pian? Mahdollisimman pian olisi jos tekisit sen juuri tällä sekunnilla.


      • Uaep2
        Ketunmakkara kirjoitti:

        No sen aionki tehä mahollisimman pian

        Älä tee sitä koska sinun isä ja äiti olisivat surullisia


      • Ketunmakkara
        Esup kirjoitti:

        Mahdollisimman pian? Mahdollisimman pian olisi jos tekisit sen juuri tällä sekunnilla.

        Sitä sä haluat siis? XD


      • Ketunmakkara
        Uaep2 kirjoitti:

        Älä tee sitä koska sinun isä ja äiti olisivat surullisia

        Mun äiti ei välitä musta vittuukaa


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Sääli on kivaa :)

        Sääli on pahin asia mitä voi saada. Tietäisit tämän jos oikeasti vihaisit itseäsi.


      • Ketunmakkara
        Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Sääli on pahin asia mitä voi saada. Tietäisit tämän jos oikeasti vihaisit itseäsi.

        Välillä vihaan itteeni, välillä en. Se vaihtelee paljo


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Välillä vihaan itteeni, välillä en. Se vaihtelee paljo

        Eli tarkoititko että kaikki vihaa itseään?


      • Ketunmakkara
        Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Eli tarkoititko että kaikki vihaa itseään?

        Siis mä vihaan itteeni joskus


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Siis mä vihaan itteeni joskus

        Niin kaikki tekee.


      • HB-diggari-83
        Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Sääli on pahin asia mitä voi saada. Tietäisit tämän jos oikeasti vihaisit itseäsi.

        Sääliminen voi olla ilkeää tai lempeää. Vastenmielistä se on sillon ku joku vaan kattoo matkan päästä muttei ota mitään sanallista tai kosketuksellista yhtetyttä kurjuutta kokeneeseen. Sitten jos se tulee tykö ja hieraisee vaikka olasta tai halaa niin silloin se tuntuu jopa parantavalta kokemukselta


      • HB-diggari-83 kirjoitti:

        Sääliminen voi olla ilkeää tai lempeää. Vastenmielistä se on sillon ku joku vaan kattoo matkan päästä muttei ota mitään sanallista tai kosketuksellista yhtetyttä kurjuutta kokeneeseen. Sitten jos se tulee tykö ja hieraisee vaikka olasta tai halaa niin silloin se tuntuu jopa parantavalta kokemukselta

        Mielestäni se on silti paha asia. En halua että kukaan säälii minua.


      • Esup kirjoitti:

        No sitä et täältä saa. Tapa ittes vitun huomionhakunen teiniroska.

        Haista paska ,noin eisaa sanoo masentuneelle ! Esup 💩💩💩


    • sarana55

      Ei luuviulut ole sen onnellisempia.

    • Koeta nyt ensiksi analysoida ihan itse ja oikeasti, että mistä tuo kaikki oikein voisi johtua.

      Jos et pysty siihen, niin mene terapiaan. Pyydä apua. Puhu jollekin aikuiselle. Tai sitten deal with it ja odota, että se menee ohi murrosiän jäädessä taakse.

      • Ketunmakkara

        Oon käyny kuraattoril, mut se oli kyl aika ärsyttävä mummeli. Eikä mul mitää kamalaa murrosikää enää oo vissiin


      • ytjgyu
        Ketunmakkara kirjoitti:

        Oon käyny kuraattoril, mut se oli kyl aika ärsyttävä mummeli. Eikä mul mitää kamalaa murrosikää enää oo vissiin

        Olet onnellinen jos oot saanu hoijettua murrosiän pois päiväjärjestyksestä. Tai enhän ikääsi tiiä mutta jos se on suoritettu vaikka kahteekymppii mennessä nii aina parempi. Voi olla niiki että ovvaikka jyräävät vanhemmat tai toine heistä tai sitten kylmätunteisia he, ja siksi murrosikä ei onnistu vaan se aika menee suoraansanoen vanhempien lepyttelyyn ja mielistelyyn (mm.tottelemiseen)
        Sitten se kapinoitsennan aika saattaa tulla myöhemmin, heti kun sen on mahdollista astua esiin. Näi olle o aika hankalaa jos se tulee vasta joskus 3-kymppisenä, kun pitäisi olla jo jossain murosikää seuraavassa tai jopa sitä seuraavassa kehitysvaiheessa ihmisen.


      • Ketunmakkara
        ytjgyu kirjoitti:

        Olet onnellinen jos oot saanu hoijettua murrosiän pois päiväjärjestyksestä. Tai enhän ikääsi tiiä mutta jos se on suoritettu vaikka kahteekymppii mennessä nii aina parempi. Voi olla niiki että ovvaikka jyräävät vanhemmat tai toine heistä tai sitten kylmätunteisia he, ja siksi murrosikä ei onnistu vaan se aika menee suoraansanoen vanhempien lepyttelyyn ja mielistelyyn (mm.tottelemiseen)
        Sitten se kapinoitsennan aika saattaa tulla myöhemmin, heti kun sen on mahdollista astua esiin. Näi olle o aika hankalaa jos se tulee vasta joskus 3-kymppisenä, kun pitäisi olla jo jossain murosikää seuraavassa tai jopa sitä seuraavassa kehitysvaiheessa ihmisen.

        Oon 14


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Oon käyny kuraattoril, mut se oli kyl aika ärsyttävä mummeli. Eikä mul mitää kamalaa murrosikää enää oo vissiin

        No olisiko sinulla lähipiirissä ketään sellaista aikuista, joka haluaisi auttaa sinua muutoinkin, kuin "viran puolesta"? Jos et tunne pystyväsi puhumaan vanhemmille, niin joku muu sukulainen? Kummi?

        Murrosiän henkinen vuoristorata voi jatkua vielä monta vuotta sen jälkeen, kun fyysiset muutokset ovat jo "valmiit".

        Jos tunnet olosi jatkuvasti alakuloiseksi ja masentuneeksi, niin se alkaisi olla silloin merkki siitä, että ihan lääkärivisiitti olisi paikoillaan.


      • Ketunmakkara
        Oldie kirjoitti:

        No olisiko sinulla lähipiirissä ketään sellaista aikuista, joka haluaisi auttaa sinua muutoinkin, kuin "viran puolesta"? Jos et tunne pystyväsi puhumaan vanhemmille, niin joku muu sukulainen? Kummi?

        Murrosiän henkinen vuoristorata voi jatkua vielä monta vuotta sen jälkeen, kun fyysiset muutokset ovat jo "valmiit".

        Jos tunnet olosi jatkuvasti alakuloiseksi ja masentuneeksi, niin se alkaisi olla silloin merkki siitä, että ihan lääkärivisiitti olisi paikoillaan.

        No ei mitään sukulaisii XD
        Ja en mä aina masentunu tai alakulonen oo, se vaihtelee vitun paljo. Sori ku tää on näi sekavaa


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        No ei mitään sukulaisii XD
        Ja en mä aina masentunu tai alakulonen oo, se vaihtelee vitun paljo. Sori ku tää on näi sekavaa

        No alkaa kuulostaa entistä enemmän ihan tavalliselta nuoruudelta. Välillä siis vituttaa kympillä ja välillä elämä hymyilee.

        Ja elämä voi olla joskus ihan yleensäkin tuollaista.

        Mutta yks juttu: Jos muut ihmiset eivät pidä sinusta, niin sinä olet luultavasti ainoa ihminen, joka voi asiaa yrittää muuttaa.


      • Ketunmakkara
        Oldie kirjoitti:

        No alkaa kuulostaa entistä enemmän ihan tavalliselta nuoruudelta. Välillä siis vituttaa kympillä ja välillä elämä hymyilee.

        Ja elämä voi olla joskus ihan yleensäkin tuollaista.

        Mutta yks juttu: Jos muut ihmiset eivät pidä sinusta, niin sinä olet luultavasti ainoa ihminen, joka voi asiaa yrittää muuttaa.

        Emt tykkääkö. Kavereita ny ainaki löytyy. Muista en tiiä


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Emt tykkääkö. Kavereita ny ainaki löytyy. Muista en tiiä

        Kuulostaa entistä ememmän ihan normaalilta nuoruudelta.

        "Oonkohan mä ookoo" ja "mitähän muut musta ajattelee" ovat varmaan ne yleisimmät murheet, joita nuoret päässään märehtii. Niin ja "oonko mä normaali".

        Kyllä se aikuisuus sieltä tulee. Sen jälkeen voi sitten alkaa kaipaamaan suht vapaata ja huoletontakin nuoruutta. 😊


      • Ketunmakkara
        Oldie kirjoitti:

        Kuulostaa entistä ememmän ihan normaalilta nuoruudelta.

        "Oonkohan mä ookoo" ja "mitähän muut musta ajattelee" ovat varmaan ne yleisimmät murheet, joita nuoret päässään märehtii. Niin ja "oonko mä normaali".

        Kyllä se aikuisuus sieltä tulee. Sen jälkeen voi sitten alkaa kaipaamaan suht vapaata ja huoletontakin nuoruutta. 😊

        Ei mul oo huoleton nuoruus


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Ei mul oo huoleton nuoruus

        Aikuisena se kuitenkin saattaa tuntua siltä.

        Varmaan viidellä prosentilla on se huoleton nuoruus, mutta tietenkin on olemassa huolia ja "huolia"...


      • Ketunmakkara
        Oldie kirjoitti:

        Aikuisena se kuitenkin saattaa tuntua siltä.

        Varmaan viidellä prosentilla on se huoleton nuoruus, mutta tietenkin on olemassa huolia ja "huolia"...

        Ois parempi olla jo ny vaikka se aikunen


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Ois parempi olla jo ny vaikka se aikunen

        Kaikki aikanaan ystäväiseni, kaikki aikanaan. Jos tässä elämässä joku on väistämätöntä, niin se on vanheneminen ja kuolema.


      • Ketunmakkara
        Oldie kirjoitti:

        Kaikki aikanaan ystäväiseni, kaikki aikanaan. Jos tässä elämässä joku on väistämätöntä, niin se on vanheneminen ja kuolema.

        No hyvä juttu sit


      • vdsfvsdf
        Oldie kirjoitti:

        Kaikki aikanaan ystäväiseni, kaikki aikanaan. Jos tässä elämässä joku on väistämätöntä, niin se on vanheneminen ja kuolema.

        Kaikki ei välttämättä kuole,jos on totta se, että jotku vaan muuttuu ylöstempauksessa, kun Jeesus tulee ja nappaa jonku joukon tuuliin ja pilviin. En tiiä sekö se juttu on, josta puhutaan Jeesuksen toisena tulemuksena, että se tapahtuu kuin varkaus yöllä ja yllättää jumalattomat. Siis lupaus: Jeesus tulee pian ei kerro kauanko siihe on vielä aikaa, vaan että millä TYYLILLÄ se tapahtuu. Vips vaan.
        No eihä näihi kaikki usko. Tai yleensäkään helvetin ja taivaan olemassaoloon ja muuhun tämmöseen.
        Ei mullekaan ihan selviä oo nuo asiat, mutta en myöskään usko nihilistiseen ja Jumalan kieltävään evoluutiokäsitykseen. Pistipä ny vaan silmään tuo väite siitä että kuolema ois jokaisen kohalla väistämätön tosiasia. on ihan virkistävää ajatella että sekään ei kaikkien kohalla oo varmaa.


    • Kuinka vanha olet?

    • Perkeleen angstipentu

      • täälläeisanotasitäsanaa

        No haloo, se on nnnnnnnnnnnnelljätoista. Ime munaa, mummo;)


      • täälläeisanotasitäsanaa kirjoitti:

        No haloo, se on nnnnnnnnnnnnelljätoista. Ime munaa, mummo;)

        14 on pentu, älä ulise


    • En jaksanut ku lukee 2 ekaa lausetta. Mutta ymmärrän sua kukaan ei tykkää lääkkeistä varsinkaan rumista

      • Vittu vihaan autocorrectia


      • asdfsadfg
        AnimeFreak kirjoitti:

        Vittu vihaan autocorrectia

        Onko sun näpläimistössä ennakoiva tekstinsyöttö? Se jos mikä vaikeuttaa kirjoittamista


      • asdfsadfg kirjoitti:

        Onko sun näpläimistössä ennakoiva tekstinsyöttö? Se jos mikä vaikeuttaa kirjoittamista

        Sen voi laittaa pois päältä. Onko tullut kenelläkään mieleen.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Sen voi laittaa pois päältä. Onko tullut kenelläkään mieleen.

        Ok 😘


      • asdfsadfg kirjoitti:

        Onko sun näpläimistössä ennakoiva tekstinsyöttö? Se jos mikä vaikeuttaa kirjoittamista

        Joo sama itellä, pistin heti pois. En ymmärrä miten se voisi auttaa missään tilanteessa.


    • Okei tää keskustelu on varmaan uusi ennätys nuorten palstalla. Yli 50 vastausta alle vuorokaudessa.

      • Ketunmakkara

        Hehe


    • ei.rytätä.tätä.tänään

      Jos koiranmakkara haisee pahalle niin entäs ketunmakkara. Kettuhao raavonsyöjä. Vai mihi tahtoo frouva alottaja twiitata tuolla nimimerkillä?

      • Ketunmakkara

        Mitä helvettiä XD


    • HBdigger-83
      • Ketunmakkara

        En tykänny kauheesti, mut kiitti


      • asdcasdc

      • Ketunmakkara

        Aww ootte ihanii


      • sdvsdfv
        Ketunmakkara kirjoitti:

        Aww ootte ihanii

        awww on vähemmän ihana sana, mutta niin luultavasti sinäkin (et siis vähemmän ihana, vaan jopa enemmän)


      • HB-diggari-83
        sdvsdfv kirjoitti:

        awww on vähemmän ihana sana, mutta niin luultavasti sinäkin (et siis vähemmän ihana, vaan jopa enemmän)

        tulpa sekava kommentti. Kuulostan jo lähes Matti Kynäseltä. No, tuommosta ne vähäiset yöunet tuottaa


      • HB-diggari-83 kirjoitti:

        tulpa sekava kommentti. Kuulostan jo lähes Matti Kynäseltä. No, tuommosta ne vähäiset yöunet tuottaa

        Hä XD munki pitäs varmaa mennä nukkuu et jaksan herätä kuuelta


      • hbdiggari-83

        On tylsää kirjottaa välittömästi ymmärrettävissä olevaa tekstiä. Pakko saaha leikitellä suomen kielellä, se vika periytyy enoilta


    • Olisiko nyt aika lopettaa? Alkaa lagimaan kuin pienellä eläimellä.

      • Jatketaan huomen :)


      • Ketunmakkara kirjoitti:

        Jatketaan huomen :)

        Hyvää yötä. Tosin en mene vielä moneen tuntiin nukkumaan.


      • AIDS kirjoitti:

        Hyvää yötä. Tosin en mene vielä moneen tuntiin nukkumaan.

        En määkää menis, mut koulu. Öitä sinullekkin kumminki


      • HBdiggari-83
        AIDS kirjoitti:

        Hyvää yötä. Tosin en mene vielä moneen tuntiin nukkumaan.

        Tein minäki toissa yönä vartiomieshommia viitee saakka täsä koneella. Sitten 2,5 h unea ja kiroten rättilevottomana päivän töihin käsiksi. No seuraavan yönä "runkkasin" vain varttia vaille kolmeen tämän koneen ääressä, äärettömän tympeytyneenä. Kai sitä jotain ikäviä takamielessä piileskeleviä tekemättömiä velvollisuuksia pakeneillee tänne intranetin ihmeettömään maailmaan


      • HBdiggari-83 kirjoitti:

        Tein minäki toissa yönä vartiomieshommia viitee saakka täsä koneella. Sitten 2,5 h unea ja kiroten rättilevottomana päivän töihin käsiksi. No seuraavan yönä "runkkasin" vain varttia vaille kolmeen tämän koneen ääressä, äärettömän tympeytyneenä. Kai sitä jotain ikäviä takamielessä piileskeleviä tekemättömiä velvollisuuksia pakeneillee tänne intranetin ihmeettömään maailmaan

        Niimpä. Ei kyl väsytä yhtää


      • hbdikkari-83
        Ketunmakkara kirjoitti:

        Niimpä. Ei kyl väsytä yhtää

        Tekis jällee mieli ryhtyä uppoutumaan hb:n tuotantoon ja Johannan kauniisiin silmiin, vaikka pitäs kyllä tuola ulkona käyä ottalampun valosa hoitamasa muutamia tympeitä ja aikaavieviä velvoitteita. Hitto ku ei oo jotai aipodia (tai mitä ne laitteet onkaa) jolla vois kuunnella musaa töitte lomasa ja vielä hitompi ku eivät yhelläkään raadiokanavalla soita HBtä, vain jotain hesa-Elliä, Raihannaa, Anna Arpiöykkäriä, Eveliinaa ja muita naakkoja


      • hbdikkari-83 kirjoitti:

        Tekis jällee mieli ryhtyä uppoutumaan hb:n tuotantoon ja Johannan kauniisiin silmiin, vaikka pitäs kyllä tuola ulkona käyä ottalampun valosa hoitamasa muutamia tympeitä ja aikaavieviä velvoitteita. Hitto ku ei oo jotai aipodia (tai mitä ne laitteet onkaa) jolla vois kuunnella musaa töitte lomasa ja vielä hitompi ku eivät yhelläkään raadiokanavalla soita HBtä, vain jotain hesa-Elliä, Raihannaa, Anna Arpiöykkäriä, Eveliinaa ja muita naakkoja

        Millä tahansa vähänkin uudella puhelimella voi käyttää kuulokkeita.


      • AIDS kirjoitti:

        Millä tahansa vähänkin uudella puhelimella voi käyttää kuulokkeita.

        Sain nukuttuu ehk pari tuntii perkele


      • dfdfasdsdf

        Minä olen erittäin valveutuneessa tilassa, aukaisin silmät viimeksi 22tuntia 10 min sitten. En viitiny ees mennä nukkumaan ku tiiän etto niin paljo univelkaa että nukkusin kuitenki jonnekki puolillepäivin. Lisäksi täytyy olla aamulla opastamassa lomittajalle hommat


      • dfdfasdsdf kirjoitti:

        Minä olen erittäin valveutuneessa tilassa, aukaisin silmät viimeksi 22tuntia 10 min sitten. En viitiny ees mennä nukkumaan ku tiiän etto niin paljo univelkaa että nukkusin kuitenki jonnekki puolillepäivin. Lisäksi täytyy olla aamulla opastamassa lomittajalle hommat

        Kuinka vanha oot?


      • Oot aika vanha kyl


      • fewsrf
        Ketunmakkara kirjoitti:

        Kuinka vanha oot?

        ja tähä vastasin että 33, eikä vastauksessa pitäisi olla mitään härskiä


      • T.Ketunmakkara
        fewsrf kirjoitti:

        ja tähä vastasin että 33, eikä vastauksessa pitäisi olla mitään härskiä

        Oonks mä niin väittäny


    • HB-fani-83

      Niino toisinaa jää jumii tähä koneelle jos tietää etto tulosa rasitteellinen päivä. Vaikka siis lomittaja nyt tekee hommia navetas 4 pv nii on siinä kuitenki ressiä ku miettii että keksiikö sille ny kylliksi hommaa, tunteeko se olosa niin tarpeelliseksi että jaksaa päivittäi mutkineen ehkä 135 kilsaa ajaa, paljonko sen tekemissii pitää vahtia tai korjailla jälkikätee, rikkook se jotaki.
      Aika kulkee täsä iäsä jo aika vauhilla, hitaasti sitä ei taho saaha meneen millään. Kuitenki asiat tuntuu tapahtuvan liia hitaasti. johtuu kai kärsimättömyyden lisääntymisestä, vaikka se lie erilaista ku joku 5-vuotiaan kärsimättömyys.

      • Niih
        Mun aika menee vitu hitaasti. Ei kiinnostais kyl ees tehä mitään


    • kikkeli10

      no voi en voi auttaa

    • MOIKKKKAAA

      Asukko kuunnella?

      • T.Ketunmakkara

        En ymmärrä nyt


    • Moikka!

      Jokanen meistä on arvokas. Älä vihaa ittees - arvosta ittees ja niitä hyviä piirteitä mitä sussa on. Kaikissa on hyviä puolia, niin ulkonäössä kuin luonteessakii. Älä missään nimessä aattele, ettei sun elämä oo elämisen arvosta! Oot tärkee. On varmasti olemassa ihmisiä, jotka välittää susta. Ja älä nyt ihmeessä ees yritä lopettaa syömistä, se ei oo terveellistä. Toki jokanen meistä voi välillä miettiä, mitä sitä söis, että söis terveellisesti - tai ainakii vähä terveellisemmin.

      Kuulostaa hirmu surulliselta, ettei sua kiinnosta mikään etkä tykkäis kestään. Koulumaailma on kyllä joskus semmonen, että siellä helposti tulee vertailtua itteensä muihin. Mutta sä oot hyvä just semmosena kun oot. Toivosin, että löytäsit itelles semmosta hyvää seuraa, jossa pystyt reilusti olemaan oma loistava ittes - ilman että sun pitää vertailla ittees muihin. Rennossa ja hyvässä seurassa vois elämä muutenkii ruveta tuntumaan kiinnostavammalta? :)

      Rentouttavaa joulunaikaa ja tsemppiä tulevaan vuoteen!
      Terkuin NettiSaapas Nina Kiuruvedeltä

      • murhattu

        vai jokainen on arvokas:)) meneppä sairastumaan ja juokset loppuelämäs lääkäreissä ja kieltäydyt heidän myrkyistään niin olet hullu ja vaarallinen ja eläkeyhtiöt ja kela hylkää sinut ja toivoo että tapat itsesi. siinä sitä arvokkuutta sulla , me emme ole yhtään arvokkaita jos emme tuota meidän paskapolitiikoille ja porvareille rahaa ,jos et tuota niin olet tapettava ihminen


    • Kirja vinkkejä enkukuksi tosin...

      There Is Nothing Wrong with You: Going Beyond Self-Hate , Cheri Huber

      The Teenage Liberation Handbook: How to Quit School and Get a Real Life and Education , Grace Llewellyn

      How I Found Freedom in an Unfree World: A Handbook for Personal Liberty , Harry Browne

    • 1234567.8

      Suosittelen että kuitenkin söisit. Todella tärkeää olisi että hyväksyisit itsesi sellaisena kuin olet. Voit opetella rakastamaan itseäsi. Se voi olla vaikeaa, eikä sitä välttämättä opi hetkessä. Itsellä on kestänyt vuosia, enkä vieläkään ole oppinut, mutta jatkan opettelua. Muista, että olet arvokas ja sisimpäsi tietää sen, vaikket sitä tajuaisi pitkään aikaan. Sinulla on oikeus antaa itsellesi rakkautta ja oikeus olla olemassa ja oikeus olla sinä.

      • En enää vihaa itseäni. Olen vain todella epävarma. Miksi muuten nostatte näitä vanhoja keskusteluja?

        T. Ketunmakkara


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe