Koska mä osaan tällaisen sanonnan, se todistaa, ennen ole kaltoin kohdellut ainuttakaan sijoitettua lasta.
Mä höen sitä läysettä jökä päikässä, niin en mä sitten öle kältöin köhdellyt niitä. Ne vään myyten häettiibn ihän tyrhään pöis minyltä.
TÖTYYS EI PÄLÄ TYLESSÄKÄÄN
6
191
Vastaukset
- VÄNHINTYTÄR
MÄ HÄ*LYYN TEHDÄ KÄIKEN SÄMÄLLÄ TÄVÄLLÄ, KYN MYN ÄITEE. SE VÄLITSI MYN ÄMMÄTINKIN JA MÄ TEEN KÄIKKI, MITÄ SE HÄLYÄÄ. TÄLÖSTÄKIN TYLEE SÄMÄNLÄINEN, TÖTTÄ KÄI. JÄ ÄITEEN VIEEREEN.
- töisiksvänhintytär
Mäkin öön äinä sämää mielä myn viisään äiteen känssä. kö mä sänän niin, niin se ei öö kälötöinköhdellyt ketään,. mylle ölisi vään pitänyt äntää rähää niistä läpsistä. myyten mä vien äsiän öikeysäsiämiehelle. Jä ävystyksiä mylle känssä. Myyten vien äsiän hällinö-öikeyteen.
- kölmäspörsäs
Mäkin öön sämää miltä, ky myn hienö äitee ja isosysterit. Me öllään hienoja ihmisiä, jöten yskökää mneitä. Me ei kältöinköhdellä. Tötyys ei pälä tylessäkään.
- metiedämmetötyyden
Jöö. Ei se tötyys tödelläkään pä'lä tylessäkään.
- tätyyttä
Tötyys ei pälä. Jölläkin on kiire säädä tämä frääsi pöis näkyviltä. Miksihän?
- tätyydeltäötettiinläpset
Tötyys ei pälä tylessäkään. Tääs ön ämmättikäsvättäjä liikkeellä.
Syytyttääkö, kyn läpset ötettiin pois teidän hyönöstä sijaispereehstä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887