Hei! Olen ilmoittautumassa Valmennuskeskuksen kurssille. Olisiko muita valmennuskurssille menijöitä, jotka olisivat halukkaita tulemaan mukaan porukkaan, jotta saataisiin frendialesta hyödyt irti (10-15%)?Otathan yhteyttä s-postiin [email protected]
Valmennuskeskus frendiale!
9
345
Vastaukset
- exkurssilainen
En suosittele tätä firmaa kenellekään. Tietämättömät opiskelijat opettaa. Mikä tahansa muu parempi. t. ex-kurssilainen
- hyväyritys10
Ja oman firman miehet mainostaa täällä. Ei vois olla läpinäkyvämpää
- Jospääsiskouluun
Moikka! Olen ilmoittautumassa kevään kurssille Valmennuskeskukseen ja Frendiale kiinnostaa! Löytyisikö vielä muita, mieluiten tietty se 4 henkilöä? Onko tämä Otto vielä ajankohtainen asia sinulle?
- josmeniisitkotiin
Lopeta jo, ei tuota usko kukaan. Kyllä on surkea esitys mainostella omaa firmaa
- opiskelemaan
Olen ilmoittautumassa kevään valmennuskurssille Valmennuskeskukseen. Mikäli kasaan saa 4:n porukan ilmoittautuessaan (ei tarvitse olla samoja valmennuskursseja) saa Frendialen jokainen -15% kurssistaan. Ota yhteyttä [email protected], olen aikeissa ilmoittautua viim kuukauden sisällä tai heti kun porukka on kasassa!!
- kankkulankaivoon
Kuulin kaverilta että pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa tuo firma, ei kannata sinne mennä ettei mee rahat hukkaan
- opiskelemaan
Huhuu!
Nostelen ketjua, meitä olisi nyt kaksi ilmoittautumassa.. eli laittakaa viestiä tulemaan! :) - opiskelemaan
Ja vielä nostelen ketjua, jos löytyisi neljäs porukkaan mukaan!
Eli kolme on nyt meitä kasassa, laittakaa viestiä siis tulemaan! :) - jmvv
Moikka! Olisiko jollekkin vielä ajankohtaista? Ilmoitelkaa niin saataisiin hyvä ale kasaan! Mahdollisimman pian ilmottautuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653