Valmennuskeskus frendiale!

Otto.Rii

Hei! Olen ilmoittautumassa Valmennuskeskuksen kurssille. Olisiko muita valmennuskurssille menijöitä, jotka olisivat halukkaita tulemaan mukaan porukkaan, jotta saataisiin frendialesta hyödyt irti (10-15%)?Otathan yhteyttä s-postiin [email protected]

9

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exkurssilainen

En suosittele tätä firmaa kenellekään. Tietämättömät opiskelijat opettaa. Mikä tahansa muu parempi. t. ex-kurssilainen

• hyväyritys10

Ja oman firman miehet mainostaa täällä. Ei vois olla läpinäkyvämpää

• Jospääsiskouluun

Moikka! Olen ilmoittautumassa kevään kurssille Valmennuskeskukseen ja Frendiale kiinnostaa! Löytyisikö vielä muita, mieluiten tietty se 4 henkilöä? Onko tämä Otto vielä ajankohtainen asia sinulle?

• josmeniisitkotiin

Lopeta jo, ei tuota usko kukaan. Kyllä on surkea esitys mainostella omaa firmaa

• opiskelemaan

Olen ilmoittautumassa kevään valmennuskurssille Valmennuskeskukseen. Mikäli kasaan saa 4:n porukan ilmoittautuessaan (ei tarvitse olla samoja valmennuskursseja) saa Frendialen jokainen -15% kurssistaan. Ota yhteyttä [email protected], olen aikeissa ilmoittautua viim kuukauden sisällä tai heti kun porukka on kasassa!!

• kankkulankaivoon

Kuulin kaverilta että pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa tuo firma, ei kannata sinne mennä ettei mee rahat hukkaan

• opiskelemaan

Huhuu!
      Nostelen ketjua, meitä olisi nyt kaksi ilmoittautumassa.. eli laittakaa viestiä tulemaan! :)

• opiskelemaan

Ja vielä nostelen ketjua, jos löytyisi neljäs porukkaan mukaan!
      Eli kolme on nyt meitä kasassa, laittakaa viestiä siis tulemaan! :)

• jmvv

Moikka! Olisiko jollekkin vielä ajankohtaista? Ilmoitelkaa niin saataisiin hyvä ale kasaan! Mahdollisimman pian ilmottautuisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe