Hei! Olen ilmoittautumassa Valmennuskeskuksen kurssille. Olisiko muita valmennuskurssille menijöitä, jotka olisivat halukkaita tulemaan mukaan porukkaan, jotta saataisiin frendialesta hyödyt irti (10-15%)?Otathan yhteyttä s-postiin [email protected]
Valmennuskeskus frendiale!
9
467
Vastaukset
- exkurssilainen
En suosittele tätä firmaa kenellekään. Tietämättömät opiskelijat opettaa. Mikä tahansa muu parempi. t. ex-kurssilainen
- hyväyritys10
Ja oman firman miehet mainostaa täällä. Ei vois olla läpinäkyvämpää
- Jospääsiskouluun
Moikka! Olen ilmoittautumassa kevään kurssille Valmennuskeskukseen ja Frendiale kiinnostaa! Löytyisikö vielä muita, mieluiten tietty se 4 henkilöä? Onko tämä Otto vielä ajankohtainen asia sinulle?
- josmeniisitkotiin
Lopeta jo, ei tuota usko kukaan. Kyllä on surkea esitys mainostella omaa firmaa
- opiskelemaan
Olen ilmoittautumassa kevään valmennuskurssille Valmennuskeskukseen. Mikäli kasaan saa 4:n porukan ilmoittautuessaan (ei tarvitse olla samoja valmennuskursseja) saa Frendialen jokainen -15% kurssistaan. Ota yhteyttä [email protected], olen aikeissa ilmoittautua viim kuukauden sisällä tai heti kun porukka on kasassa!!
- kankkulankaivoon
Kuulin kaverilta että pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa tuo firma, ei kannata sinne mennä ettei mee rahat hukkaan
- opiskelemaan
Huhuu!
Nostelen ketjua, meitä olisi nyt kaksi ilmoittautumassa.. eli laittakaa viestiä tulemaan! :) - opiskelemaan
Ja vielä nostelen ketjua, jos löytyisi neljäs porukkaan mukaan!
Eli kolme on nyt meitä kasassa, laittakaa viestiä siis tulemaan! :) - jmvv
Moikka! Olisiko jollekkin vielä ajankohtaista? Ilmoitelkaa niin saataisiin hyvä ale kasaan! Mahdollisimman pian ilmottautuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942603- 1961000
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti135737- 57645
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?16551- 51535
- 40514
- 55495
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494