kuinka saan android (xperia x) puhelimestani yhteystietoja pois?
Jos poistan nimen yhteystieto luettelosta se löytyy edelleen puhelinluettelosta ja kun sen yrittää poistaa tulee huomautus;Seuraavia yhteystietoja ei voi poistaa.
Ja jos jonku saa pois , se ilmestyy taas jonkin ajan kuluttua takaisin!
Siirryi työpuhelimestani oman puhelimen käyttöön ja haluaisin eronn yli 500kpl nimistä pois puhelinluettelostani
nimien poisto puhelinluettelosta
8
372
Vastaukset
Oletko kokeillut poistaa täältä:
https://contacts.google.com/preview/all- auttakaajoku
hei
poistin ne sitä kautta, mutta löytyvät edelleen kännykästä , uskomatonta, olisko muita ehdotuksia?? auttakaajoku kirjoitti:
hei
poistin ne sitä kautta, mutta löytyvät edelleen kännykästä , uskomatonta, olisko muita ehdotuksia??Onko synkronointi päällä? Missä muistissa ne kännykässä on? Onko kännykkä aina ollut sinun?
- auttakaajoku
hei , siirsin ne sim kortille, synkronointi on päällä, kännykkä on uusi .
Miksi ihmeessä siirtelet mitään tietoja SIM kortille? Emme elä 1990-lukua. Poista ne SIM-kortilta.
- auttakaajoku
jep, alunperin ne oli puhelimessa ja kun sieltä niitä ei saanut pois niin siirsin kortille, pitäiskö siirtää puhelimeen takaisin?
auttakaajoku kirjoitti:
jep, alunperin ne oli puhelimessa ja kun sieltä niitä ei saanut pois niin siirsin kortille, pitäiskö siirtää puhelimeen takaisin?
Ei ne edestakaisin siirtelemällä poistu.
- auttakaajoku
eikö kukaan voi auttaa?
Vieläkö se Vapunen on kuvioissa mukana,hän ainakin tiesi jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854608
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺874444Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433789Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173722Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403007Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102864En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212731IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392203Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581778Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1221356