Ruokapaikkojen hinnat

hurghadaan1

Kellään tuoretta tietoa miten ravintolat/kaupat ovat nostaneet hintoja suhteessa valuuttaan.

Onko hinnat nyt 2x kovemmat koska puntaki näyttää olevan jo 1e=19puntaa?

Löytyykö hurghadasta hotellia missä on kunnollinen allinclusive, mielellään läheltä kaupunkia en niin piittaa lomakylistä.

Turhan hiljaista täällä Egypti palstalla tänne kaivattais nyt hieman aktiivisuutta :)

Mites muuten tuo eldahar onko se vielä yhtä kuollut paikka kuin 2015 vuonna, monet ravintolat sulkeneet ovensa jne jne, 2011 vuonna oli vielä suht eloisa "kaupunki"

15

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurghadaan1

      Lisäyksenä eli hyviä hotelleja mielellää sakkalan keskustasta, tai huoneistoja missä hyvät keittomahdollisuudet/uima-allas.

      Käyty on Minamark, Regina, Roma hotelli sakalassa noista regina nyt varmaan oli paras mutta sellaista keskitasoa matalampi.

    • Egypti

      Moi! Olin loka-marraskuussa Egyptissä ja silloin tuo valuutan muunnos oli melko tuore juttu joten sillon ei vielä missään olla hintoja nostettu. Kunnollisia all inclusive hotelleja, jotka minä tiedän, löytyy safagasta, kuten alf leila wa leila, dana beach sekä jungle aqua park. Tosin nämä ei ole aivan keskustan vieressä mutta lyhyen ajomatkan päässä kuitenkin. Olen samaa mieltä kanssasi täällä on kyllä turhankin hiljaista!!

    • Turistitolla

      Hotelli varattu minamarkista , oliko se millalailla huono :-) Vielä kerkeän vaihtamaan... ensimmäistä kertaa Egyptiin :-)

    • hurghadaan1

      Hotelli minamark ihan muuten asiallinen, mutta allinclusive ruoka ihan onnetonta, alkoholi on sitten kotipolttoista pontikkaa, lisämaksusta saa sitten aitoa alkoholia.

      • hurghadaan1

        Unohtui mainita että tuo minamark on kyllä parhaalla paikalla ihan keskustassa


      • Turistitollo
        hurghadaan1 kirjoitti:

        Unohtui mainita että tuo minamark on kyllä parhaalla paikalla ihan keskustassa

        Kiitos kovasti.. Onko El Counan alueesta tietoa ja siellä olevista hotelleista?


      • hurghadaan1

        Kerran käyty ja ei ollut mun paikka, käytiin siis vain vierailulla katsomassa paikka, paikallisen ystävän kanssa, hotellit on hienoja mutta tekemällä tehty turistikylä, myös hinnat on paljon korkeammat ravintoloissa. Suosittelen Sakkalasta ottamaan hotellia, lyhyt el dahariin jossa myös näkee "aitoa " egyptiä


      • hurghadaan1

        Milloin olette menossa 1 vai 2 vkoa? Mistä otitte lennot ja hinta ?

        itse katsellut lentojen hintoja eikä alle 800e saa 2 hlö lentoja ei mistään


      • Turistollo

        Okei ,
        Kiitos meillä on lähtö perjantaina 13.1 :-) ja paluu 29.1 momondo/ super saver kaikkineen 801e sis .. peruutukset/ vakuutukset. Lennot yhdellä pompulla ja odotuksella prahassa ..


      • mitähänihmettä

        Koska tuo on varattu, juuri tarkisin samaisella lennolle niin pelkät lennot 2hlö 895e juuri tuona ajankohtana.

        Paljonko maksoi vakutuus(matkustaja ?????) / peruutusturva ? vai mitä nää vakuutukset oli ja mistä ne otitte?


      • Turistitollo
        mitähänihmettä kirjoitti:

        Koska tuo on varattu, juuri tarkisin samaisella lennolle niin pelkät lennot 2hlö 895e juuri tuona ajankohtana.

        Paljonko maksoi vakutuus(matkustaja ?????) / peruutusturva ? vai mitä nää vakuutukset oli ja mistä ne otitte?

        Joo, mä katsoin kanssa että oli noussut. Mä otin lennot tuossa 6vko sitten , oli kait jossain alessa silloin... Matkaperuutusturva 39e/hlö ja matkavak.24e/hlö. Otin ne super saveriltä samalla kun maksoin lennon ..


      • Ortsu

        Olemme menossa maaliskuu 17 hotelli Minamar voitko hieman selventää mikä mättää ruuassa ja juomissa Voimme vaihtaa hotellia jos tämä kyseinen on keskitasoa huonompi Mitä suosittelisit onko kokemuksia kenelläkään There Corners Royal starat hotellista


      • hurghadaan1

        Ruoka ei yksinkertaisesti maistu miltään, samaa sanoivat muut ulkomaalaiset turistit jotka olivat järjestään ulkona syömässä, samat ruuat päivästä toiseen.
        Voihan sitä kokeilla jos ei isoa hinta ero ole aamupala vs allinclusive, jos erona tyyliin 100-150e ehkä juomien takia kannattaa ottaa vaikka onkin kotipolttoista pontikkaa.


    • Hurghadaan1

      Tammikuussa sitten ei ole mikää hirveän lämmin 20-25 yöllä 10-15 c kerran ollut marras-joulu vaihteessa niin varjossa ei pystyny olla ilman paitaa sen verran viileä tuuli vaikken kovin äkkiä kylmästä välitä, mutta jos ei tuule ja aurinko paistaa nii ihan tarkenee. Kauppiaat on sitten arnottoman kovia kusettamaan hinnoista saa ottaa pois 50-70% , jos menette taksilla sakkala el dahar hinta on max 10 max 15puntaa suunta, joskus pääsi 5 punnalla dahariin mutta kuski otti vähä nokiinsa vei silti. Todella hyvä ruokapaikka on lähes mc donaldsin viereasä vähän sivukujalla pita sphinx, paikka on siisti, henkilökunta mukavaa ja ruoka huippua.

    • Egyptissänyt

      Hei,

      Olen tällä hetkellä Egyptissä en kuitenkaan Hurghadassa.
      Viime viikolla olin Sharmissa (jossa oli muuten yllättävän paljon turisteja Norjasta), ja tosiaan oli aika kiva rantaloma puntakurssin takia.
      Kaikki oli edullisempaa kuin aikaisemmin, sillä mehän saadaan eurolle enemmän puntia. En kuitenkaan usko, että jatkuu pitkään. Tullessani oli 20 puntaa euro, niin 18 puntaa euro.
      Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe