Tyhjä toriparkki

lilleanja

Ei uskoisi, että Pietarsaaressa on uusi toriparkki,kukaan ei käytä sitä! Heh turhaa oli sen rakentaminen.

12

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun_Etuoikeus
      • Talvinvaara

      • Aasi_rahtaa_virtaa

      • Aasiin_uskomme

        Pietarsaaren sanomissa (28.12) oli parkkihallin yhtiön jäsen vakuuttelemassa wadi rumin kestävyyttä. Kehuu yhtiön kestävän pari kuivaakin vuotta. Kunhan saadaan nyt ensin, kaupungin muut pysäköintijärjestelyt johdattamaan kassavirtaa luolaan. Vaikka vähäisen väkisin pakolla houkutellen.
        Ettekö te nyt millään halua ymmärtää ? Ollessa markkinointi tragediana.

        Siihen asti he ilmeisesti luottavat aasin selän kantokyvyn kestävyyteen ?

        http://www.pietarsaarensanomat.fi/arkisto/
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Wadi_Rum


      • Anonyymi
        Aasiin_uskomme kirjoitti:

        Pietarsaaren sanomissa (28.12) oli parkkihallin yhtiön jäsen vakuuttelemassa wadi rumin kestävyyttä. Kehuu yhtiön kestävän pari kuivaakin vuotta. Kunhan saadaan nyt ensin, kaupungin muut pysäköintijärjestelyt johdattamaan kassavirtaa luolaan. Vaikka vähäisen väkisin pakolla houkutellen.
        Ettekö te nyt millään halua ymmärtää ? Ollessa markkinointi tragediana.

        Siihen asti he ilmeisesti luottavat aasin selän kantokyvyn kestävyyteen ?

        http://www.pietarsaarensanomat.fi/arkisto/
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Wadi_Rum

        Jumalan terve !
        Näinä vaikeina taloudellisinakin aikoina ja veden vapaasti virtaavan jäädessä taivaalta kin satamatta ja joenuomia näin kuivia virtauksellaan täyttämättä.
        Joutui liian kovan taakan ottamaan kuivan virran päässä kaivon osakas ja ämpärillä yritti selkä vääränä vettä lainattua vivutettua virran korvaavana kaivoon kantaa.
        Ja näin yllättäen valitettavasti katkesi kantaessa vettä kaivoon kantavan oma selkä.

        Voimme silti heitä uupuneita veden kantajia muutamalla rauhan sanalla lohduttaa.
        Jumalan rauhaa


    • Sydämmen_Asialla_Aina
    • tappipete

      halvalla saa autopaikan vain 35000e ja vastikkeet päälle

    • toriparkkiin

      Keskustan kaduille tulee vuodenvaihteen jälkeen pysäköinti kielto.

    • Tiksa33

      Ja en sitten periaatteessakaan aja tuonne halliin - en ole sitä tilannut. Vastuuta vähän lisää miten veronmaksajien rahoja käytetään. Sain torilta parkkisakot, vaikka käytin kiekkoa. Siksi päätinkin jatkossa boikotoida keskustan liikkeitä. "Pitäkää tunkkinne" eli kaikki on jostain pois. Parkkisakot minulta - kassavirta liikkeiltä ja parkkihalliyhtiöltä.

    • Minä_yksin_kera_tunkkini

      Niin.
      Siellä mitään ole luolamiehelle parkkiluolassa tai torilla. Minäpä sen sijaan täällä kylillä pyörin autollain rundia kaiken päivää ja iltaa niin säästyy nuo parkki ja sakkorahat. Olisi minulla tosin aito ja kaunis vaimokin kotona mutta täällä minä vaan pyörin ja hyörin yksin autollain rundilla.

      Mikähän minulla oikeen on ?

      Jos nyt sitten sattuu joku mielestäni kaunispoika vielä kolmannella kierroksella samaa katua astelevan. Niin kyllä minä hiljennän vauhtia ja ikkunasta huudan kysyen. Haluaisiko hän tulla jousille kyytiin ja pienelle ajelulle jonnekkin hiekkakuopille vaikka ?
      Selvitettäisiin yhdessä mikä minulla on.

      Ei ne kylläkään koskaan jostakin syystä tule minun kyytiin......

      • Autoileva_Optimisti

        Trala lallallaa
        kun kiva on rundilla laulellaa
        trala lallallaa !

        Loot Loot siellä ja
        Loot loot täällä.
        Siellä Loot täällä Loot
        jokapuolella Loot Loot !

        Trala lallallaa
        kun kiva on autossa laulellaa
        trala lallallaa !


    • Syviä_pimeitä_kaivoksia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1910
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe