https://www.youtube.com/watch?v=NcvVzXzzJZk
En tiedä onko aito mutta hyvin todennäköistä että maailman johto kyllä tietää enemmän kuin muu maailma.
Venäjän pääministerin ufo puheet
7
153
Vastaukset
- ufoagentti
Aito on video ilman muuta !
Maapallo on niin tärkeä paikka Universumissa, että alieenit ympäri maailmankaikkeuden ovat siitä valtavan kiinnostuneita ja pitävät jatkuvasti
yhteyttä suurvaltojen johtajien kanssa.
Näillä alkaa olla jo vaikeuksia pitää asia salassa kansojen syviltä riveiltä. - mazzaaaadfdsf
Jostain luin että tuo olisi ollut ihan tarkoituksellisesti tehty pääministeriltä et Venäjän johto olisi valmistamassa kansalaisiaan kohtaamaan totuuden alieneista.
Kirjastani "Tosiasioita ufoilmiöstä":
7. joulukuuta 2012 ( Venäjän pääministeri Dmitry Medvedev ja ufot ):
Medvedeviä haastateltiin 7.12.2012 viiden venäläisen televisioaseman toimesta ja varsinaisen haastattelun jälkeen Medvedev lausui seuraavaa:
Medvedev: ” Kyllä,uskon Pakkasukkoon ( Venäjän vastine Joulupukille). Mutta en liian paljon. Mutta en kuulu niihin ihmisiin jotka pystyvät kertomaan lapsille ettei Pakkasukkoa ole olemassa”.
...............................
Eräs toimittajista kysyi jos presidentille annetaan salaisia asiakirjoja liittyen avaruusolentoihin samalla kuin hänelle annetaan salkku jota tarvitaan Venäjän ydinaseiden aktivoimiseksi?
Medvedev leikkisästi: ” Ydinasesalkun ohella Maan presidentille annetaan erityinen
” Huippusalainen ”-mappi. Koko mappi sisältää tietoja avaruusolennoista jotka ovat käyneet Maapallolla. Tämän ohella hänelle annetaan raportti joka kertoo siitä absoluuttisen salaisesta palvelusta joka valvoo niitä avaruusolentoja jotka ovat meidän maassamme...Saatte lisää tietoja tästä aiheesta tunnetusta elokuvasta jonka nimi on ” Men in Black”....En kerro kuinka monta niitä on koska se voisi aiheuttaa paniikin ”.
BB:n kommentti: Uutistoimistojen mukaan Medvedev ei huomannut että hänen mikrofoninsa oli edelleen päällä varsinaisen haastattelun jälkeen.
Yksikään mainituista televisioasemasta ei julkaissut Medvedevin kommenttia mutta se annettiin Reutersille josta se vuoti mm.. Youtubeen. 1558).Tästä opimme sen, että noin korkeassa asemassa olevan ei kannata lohkaista mitään huumorilla sillä aivan varmasti joku ottaa sen todesta. Niin tässäkin näyttää käyneen.
- MuuMualimma
... kelaa hetken tässä vielä, jotta... ootapa
- ne_on_tulossa
Somenkin valtion johdon tulisi aloittaa kansalaisten totuttelu humanoidien tulemiseen.
- Onononhyvvvee
Aivan mahtavaa. Myös medvedev liittyi mysteerien tutkijoiden joukkoon. Hienoa! Myös tällä palstalla on ollut liikehdintää totuuden etsinnässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412538Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761853Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821328- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171208TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913