Moi, osaisko joku neuvoa edullisen digikuvien kehityspalvelun? Tai olisko jossain joku hintavertailu aiheesta. Muistelen joitakin viikkoja tai kuukausia sitten nähneeni jossain tarjouksen tms 0,10e/kuva. Auttakaa joku mua please, täytyis päästä kehittää iso kasa kuvia.
Digikuvien kehitys
5
725
Vastaukset
- ---
miten olisi ifi tai eiri?
- ififii
Ifi on toiminut mulla loistavasti, sähköpostilla.
- Jamo
ififii kirjoitti:
Ifi on toiminut mulla loistavasti, sähköpostilla.
Yleensähän tarvitsee ladata jokin ohjelmisto, että voi toimittaa kuvatiedostot. Voiko Ifille siis lähettää kuvatiedostot myös sähköpostilla liitetiedostona?
Jamo kirjoitti:
Yleensähän tarvitsee ladata jokin ohjelmisto, että voi toimittaa kuvatiedostot. Voiko Ifille siis lähettää kuvatiedostot myös sähköpostilla liitetiedostona?
Ifillä täytyy ladata online ohjelma,jonka saa ifin sivuilta ( ifi.fi). Kuvien tilaaminen onkin sitten helppoa.Ifille ei saane lähetettyä kuvia liitteenä,vaan tuo selvinnee kysäisemällä sitä kuvanvalmistajalta.
- Jouko
Muistat oikein sen 0.10€. Se oli NetAnttilassa. Kokeilin reilulla sadalla kuvalla ja hyvin toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457