Mutta sen PapinKaapuun pukeutunut PortonMielen täyttävä näyttelijä Laura Malmivaara(en muista näyttelijänimeä),pilas koko sarjan. Todella iljettävää katsella sellaista(kun sitä nykyään valitettavasti tapahtuu oikeastikin,joskaan ei noin törkeällä tavala),sairasta kuvat hengellistynyttä hlö noin heikoski. Vaikka naisethan ovat,heikkoja,mihet vielä heikompia lihan himoisia pskj.
KOTIKATU sarja oli t o d e l l e hyvä
PrtPappi
3
131
Vastaukset
- Ex-oPortt
Seauraan muutamaa sarjaa ja aikoinaan em.sarjaa ja olen aivan 100% samaa mieltä,että tämä Ns.kutusttu "Pappi" oli kutsumukseltaan kaikkea muuta kuin papppishlö. Minua inhotti se että hän tuki toista vaikka h u o r a s i tuetun puolison kanssa. Meni maine koko näyttelijättäreltä. Koskaan en ole enää katsonut ohjelmia joissa L.Malmivaara esiintyy. Ps.Hän onkin niin blondi että prst.käy nimeksi oikeen hyvin.
- voi.teitä.raukkoja
Tyhmät idiootit sekoittaa roolit ja näyttelijät.
Haukkuisitte mieluummin käsikirjoittajaa ja ohjaajaa. - srthrsh
Ehottomasti paras kautta-aikain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818