apua galgoille

galgojen ystävä

Käykää kattoo!

http://www.scoobymedina.com/home_en.htm

Ja jos kiinnostaa nähä, miten julmii ihmiset voi olla, nii siel on otsikko "Galgos".. Onneks on ihmisiä, jotka auttaa noita eläinparkoja! Mut taitaa olla paljon enemmän niitä ihmisiä, joille galgo on pelkkä hyödyke.. :(

6

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grey

Minulla on espanjasta tuotu rescuegrey joiden kohtalo on sama kun galgojen. Tätä ihanuutta en vaihtais pois vaikka saisin mitä. Ottaisin muutaman lisää jos olis enemmän tilaa, joku maalaistalo olis ihana.

• galgojen ystävä

Itekki oon ajatellu adoptointia, mutta ensin pitäis saada vielä lisää tietoo molemmista (galgoista ja grey houndeista). Mitenkäs se sun koiras kotiutu? Onko eroahdistusta?

• Grey
        galgojen ystävä kirjoitti:

Itekki oon ajatellu adoptointia, mutta ensin pitäis saada vielä lisää tietoo molemmista (galgoista ja grey houndeista). Mitenkäs se sun koiras kotiutu? Onko eroahdistusta?

Jos haluat tietoa ja lukemista näistä koirista niin voin antaa sulle linkin mihin voi kirjoittaa ja muutenkin käydä lukemassa.
        Meillä ei ole ollut mitään ongelmia ja uros tuli vuosi sitten ja oli aikuinen. Ihana ja kiltti, erittäin sosiaalinen niin ihmisten kun koirien suhteen, aina on vain varottava pienten koirien kanssa kun on sitä metsästysvaistoa.

Haluatko lisää tietoa tai muutenvain jutella ja kysyä niin otapa yhteyttä; [email protected]
        Vastaan kyllä.

• galgojen ystävä
        Grey kirjoitti:

Jos haluat tietoa ja lukemista näistä koirista niin voin antaa sulle linkin mihin voi kirjoittaa ja muutenkin käydä lukemassa.
        Meillä ei ole ollut mitään ongelmia ja uros tuli vuosi sitten ja oli aikuinen. Ihana ja kiltti, erittäin sosiaalinen niin ihmisten kun koirien suhteen, aina on vain varottava pienten koirien kanssa kun on sitä metsästysvaistoa.

Haluatko lisää tietoa tai muutenvain jutella ja kysyä niin otapa yhteyttä; [email protected]
        Vastaan kyllä.

Siis onko sähköpostiosottees [email protected] vai [email protected]? :)

• Grey

• Jared4ever

Hyi helvetti miten ihminen voi olla näin julma. Olen itse hankkimassa galgoa mutta mistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe