Käykää kattoo!
http://www.scoobymedina.com/home_en.htm
Ja jos kiinnostaa nähä, miten julmii ihmiset voi olla, nii siel on otsikko "Galgos".. Onneks on ihmisiä, jotka auttaa noita eläinparkoja! Mut taitaa olla paljon enemmän niitä ihmisiä, joille galgo on pelkkä hyödyke.. :(
apua galgoille
6
567
Vastaukset
- grey
Minulla on espanjasta tuotu rescuegrey joiden kohtalo on sama kun galgojen. Tätä ihanuutta en vaihtais pois vaikka saisin mitä. Ottaisin muutaman lisää jos olis enemmän tilaa, joku maalaistalo olis ihana.
- galgojen ystävä
Itekki oon ajatellu adoptointia, mutta ensin pitäis saada vielä lisää tietoo molemmista (galgoista ja grey houndeista). Mitenkäs se sun koiras kotiutu? Onko eroahdistusta?
- Grey
galgojen ystävä kirjoitti:
Itekki oon ajatellu adoptointia, mutta ensin pitäis saada vielä lisää tietoo molemmista (galgoista ja grey houndeista). Mitenkäs se sun koiras kotiutu? Onko eroahdistusta?
Jos haluat tietoa ja lukemista näistä koirista niin voin antaa sulle linkin mihin voi kirjoittaa ja muutenkin käydä lukemassa.
Meillä ei ole ollut mitään ongelmia ja uros tuli vuosi sitten ja oli aikuinen. Ihana ja kiltti, erittäin sosiaalinen niin ihmisten kun koirien suhteen, aina on vain varottava pienten koirien kanssa kun on sitä metsästysvaistoa.
Haluatko lisää tietoa tai muutenvain jutella ja kysyä niin otapa yhteyttä; [email protected]
Vastaan kyllä. - galgojen ystävä
Grey kirjoitti:
Jos haluat tietoa ja lukemista näistä koirista niin voin antaa sulle linkin mihin voi kirjoittaa ja muutenkin käydä lukemassa.
Meillä ei ole ollut mitään ongelmia ja uros tuli vuosi sitten ja oli aikuinen. Ihana ja kiltti, erittäin sosiaalinen niin ihmisten kun koirien suhteen, aina on vain varottava pienten koirien kanssa kun on sitä metsästysvaistoa.
Haluatko lisää tietoa tai muutenvain jutella ja kysyä niin otapa yhteyttä; [email protected]
Vastaan kyllä.Siis onko sähköpostiosottees [email protected] vai [email protected]? :)
- Grey
galgojen ystävä kirjoitti:
Siis onko sähköpostiosottees [email protected] vai [email protected]? :)
Osoite on [email protected]
- Jared4ever
Hyi helvetti miten ihminen voi olla näin julma. Olen itse hankkimassa galgoa mutta mistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739