apua galgoille

galgojen ystävä

Käykää kattoo!

http://www.scoobymedina.com/home_en.htm

Ja jos kiinnostaa nähä, miten julmii ihmiset voi olla, nii siel on otsikko "Galgos".. Onneks on ihmisiä, jotka auttaa noita eläinparkoja! Mut taitaa olla paljon enemmän niitä ihmisiä, joille galgo on pelkkä hyödyke.. :(

6

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grey

      Minulla on espanjasta tuotu rescuegrey joiden kohtalo on sama kun galgojen. Tätä ihanuutta en vaihtais pois vaikka saisin mitä. Ottaisin muutaman lisää jos olis enemmän tilaa, joku maalaistalo olis ihana.

      • galgojen ystävä

        Itekki oon ajatellu adoptointia, mutta ensin pitäis saada vielä lisää tietoo molemmista (galgoista ja grey houndeista). Mitenkäs se sun koiras kotiutu? Onko eroahdistusta?


      • Grey
        galgojen ystävä kirjoitti:

        Itekki oon ajatellu adoptointia, mutta ensin pitäis saada vielä lisää tietoo molemmista (galgoista ja grey houndeista). Mitenkäs se sun koiras kotiutu? Onko eroahdistusta?

        Jos haluat tietoa ja lukemista näistä koirista niin voin antaa sulle linkin mihin voi kirjoittaa ja muutenkin käydä lukemassa.
        Meillä ei ole ollut mitään ongelmia ja uros tuli vuosi sitten ja oli aikuinen. Ihana ja kiltti, erittäin sosiaalinen niin ihmisten kun koirien suhteen, aina on vain varottava pienten koirien kanssa kun on sitä metsästysvaistoa.

        Haluatko lisää tietoa tai muutenvain jutella ja kysyä niin otapa yhteyttä; [email protected]
        Vastaan kyllä.


      • galgojen ystävä
        Grey kirjoitti:

        Jos haluat tietoa ja lukemista näistä koirista niin voin antaa sulle linkin mihin voi kirjoittaa ja muutenkin käydä lukemassa.
        Meillä ei ole ollut mitään ongelmia ja uros tuli vuosi sitten ja oli aikuinen. Ihana ja kiltti, erittäin sosiaalinen niin ihmisten kun koirien suhteen, aina on vain varottava pienten koirien kanssa kun on sitä metsästysvaistoa.

        Haluatko lisää tietoa tai muutenvain jutella ja kysyä niin otapa yhteyttä; [email protected]
        Vastaan kyllä.

        Siis onko sähköpostiosottees [email protected] vai [email protected]? :)


      • Grey
        galgojen ystävä kirjoitti:

        Siis onko sähköpostiosottees [email protected] vai [email protected]? :)

        Osoite on [email protected]


    • Jared4ever

      Hyi helvetti miten ihminen voi olla näin julma. Olen itse hankkimassa galgoa mutta mistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe