apua galgoille

galgojen ystävä

Käykää kattoo!

http://www.scoobymedina.com/home_en.htm

Ja jos kiinnostaa nähä, miten julmii ihmiset voi olla, nii siel on otsikko "Galgos".. Onneks on ihmisiä, jotka auttaa noita eläinparkoja! Mut taitaa olla paljon enemmän niitä ihmisiä, joille galgo on pelkkä hyödyke.. :(

6

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grey

Minulla on espanjasta tuotu rescuegrey joiden kohtalo on sama kun galgojen. Tätä ihanuutta en vaihtais pois vaikka saisin mitä. Ottaisin muutaman lisää jos olis enemmän tilaa, joku maalaistalo olis ihana.

• galgojen ystävä

Itekki oon ajatellu adoptointia, mutta ensin pitäis saada vielä lisää tietoo molemmista (galgoista ja grey houndeista). Mitenkäs se sun koiras kotiutu? Onko eroahdistusta?

• Grey
        galgojen ystävä kirjoitti:

Itekki oon ajatellu adoptointia, mutta ensin pitäis saada vielä lisää tietoo molemmista (galgoista ja grey houndeista). Mitenkäs se sun koiras kotiutu? Onko eroahdistusta?

Jos haluat tietoa ja lukemista näistä koirista niin voin antaa sulle linkin mihin voi kirjoittaa ja muutenkin käydä lukemassa.
        Meillä ei ole ollut mitään ongelmia ja uros tuli vuosi sitten ja oli aikuinen. Ihana ja kiltti, erittäin sosiaalinen niin ihmisten kun koirien suhteen, aina on vain varottava pienten koirien kanssa kun on sitä metsästysvaistoa.

Haluatko lisää tietoa tai muutenvain jutella ja kysyä niin otapa yhteyttä; [email protected]
        Vastaan kyllä.

• galgojen ystävä
        Grey kirjoitti:

Jos haluat tietoa ja lukemista näistä koirista niin voin antaa sulle linkin mihin voi kirjoittaa ja muutenkin käydä lukemassa.
        Meillä ei ole ollut mitään ongelmia ja uros tuli vuosi sitten ja oli aikuinen. Ihana ja kiltti, erittäin sosiaalinen niin ihmisten kun koirien suhteen, aina on vain varottava pienten koirien kanssa kun on sitä metsästysvaistoa.

Haluatko lisää tietoa tai muutenvain jutella ja kysyä niin otapa yhteyttä; [email protected]
        Vastaan kyllä.

Siis onko sähköpostiosottees [email protected] vai [email protected]? :)

• Grey
        galgojen ystävä kirjoitti:

Siis onko sähköpostiosottees [email protected] vai [email protected]? :)

Osoite on [email protected]

• Jared4ever

Hyi helvetti miten ihminen voi olla näin julma. Olen itse hankkimassa galgoa mutta mistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5920
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      4948
    3. 269
      3471
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2071
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      166
      1766
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      189
      1676
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1333
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      220
      1312
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      101
      1219
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      62
      1195
    Aihe